zijn de huizen bij jou gemaakt van hout danquote:
Ja, ik woon in een rijtjesblokhutquote:Op maandag 20 juni 2005 07:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijn de huizen bij jou gemaakt van hout dan
Google vindt zo snel niks. Maargoed, er is daar ergens dus zo'n buurt met een hele rij saaie betonnen blokken (huizen). Opzich prima huizen waarschijnlijk, maar het ziet er verschrikkelijk ongezellig uit.quote:Nee hoor het is hier een goeie buurd. Zoek maar op belgie,s park
jij bedoeld deze huizen denk ikquote:Op maandag 20 juni 2005 07:51 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ja, ik woon in een rijtjesblokhut
[..]
Google vindt zo snel niks. Maargoed, er is daar ergens dus zo'n buurt met een hele rij saaie betonnen blokken (huizen). Opzich prima huizen waarschijnlijk, maar het ziet er verschrikkelijk ongezellig uit.
lekker belangrijk of ze er wonen. Weet je hoe veel lekkere vrouwen op scheveningen rond lopen met mooi weer. Dat is niet meer leuk gewoon.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:21 schreef gigant het volgende:
Ik wil ook in scheveningen oid wonen. He ook_gek wonen er daar nog lekkere strandbabes?
Ik doelde meer op samenwonen, dat ik ook aan het strand woon.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lekker belangrijk of ze er wonen. Weet je hoe veel lekkere vrouwen op scheveningen rond lopen met mooi weer. Dat is niet meer leuk gewoon.
Nee, die bedoel ik niet. Het zijn volgens mij best goeie huizen, maar ze zien er van buiten vreselijk saai (lees: grijs) uit. Zal binnenkort wel ff foto's gaan maken andersquote:Op maandag 20 juni 2005 18:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bedoeld deze huizen denk ik
[afbeelding]
Staan langs de hoofdweg naar scheveningen. En nee daar woon ik niet in
die flat met de gouwe bol er boven op?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:14 schreef vbmot het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet. Het zijn volgens mij best goeie huizen, maar ze zien er van buiten vreselijk saai (lees: grijs) uit. Zal binnenkort wel ff foto's gaan maken anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |