quote:Op zondag 19 juni 2005 13:30 schreef peaceman het volgende:
Welke liedje van wie en uit welke film?
Nobody knew, not even you
When I first started walking on wing
But how long can a man or woman ever hope to hide
Love that's locked up inside
Every story worth the spinning
Must have a beginning
Niet uit Ja zuster, nee zuster, maar uit Heerlijk duurt het langst.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:53 schreef GLO het volgende:
Helleu
Ff een hit + run-post om een punt uit te delen aan dolle_hond voor de Op Een Mooie Pinksterdag-vraag die ik vannacht in het vorige topic had achtergelaten. Was oorspronkelijk van Leen Jongewaard & André van den Heuvel (uit Ja Zuster Nee Zuster), zoals belsen wist, maar dolle_hond was 'm voor met de coveruitvoerenden Jan Rot & Rick de Leeuw. Moet ik natuurlijk goedrekenen, want ik gaf niet aan dat ik de originele uitvoerenden wilde weten.
Wat een verhaal
dolle_hond +1
Prettige dag iedereen verder. Zoek de zon op, zou ik zeggen. Ga ik ook doen (Amsterdam Roots Festival). Later
Ja, maar BillyOcean is terug!quote:Op zondag 19 juni 2005 14:27 schreef peaceman het volgende:
Je antwoord aan het einde van het vorige topic was niet goed belsen....
Verder is iedereen weg?
Hmm ik ken je nog niet BO, maar welkom terug dan!quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:57 schreef cafca het volgende:
Goeiemiddag
Zijn jullie nou nog steeds op zoek naar een musical met liedjes van Annie MG Schmidt?
Nee, ik heb ff teruggelezen, en had het al gezien..vanmorgen te vroeg wakker gemaakt, blijkbaar....quote:Op zondag 19 juni 2005 14:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook jij moet net als ik soms beter lezen
![]()
Maar ik ben weg, dus parkeer m maar....![]()
dank jequote:Op zondag 19 juni 2005 13:53 schreef GLO het volgende:
Helleu
Ff een hit + run-post om een punt uit te delen aan dolle_hond voor de Op Een Mooie Pinksterdag-vraag die ik vannacht in het vorige topic had achtergelaten. Was oorspronkelijk van Leen Jongewaard & André van den Heuvel (uit Ja Zuster Nee Zuster), zoals belsen wist, maar dolle_hond was 'm voor met de coveruitvoerenden Jan Rot & Rick de Leeuw. Moet ik natuurlijk goedrekenen, want ik gaf niet aan dat ik de originele uitvoerenden wilde weten.
Wat een verhaal
dolle_hond +1
Prettige dag iedereen verder. Zoek de zon op, zou ik zeggen. Ga ik ook doen (Amsterdam Roots Festival). Later
..en die ga ik niet weten ookquote:Op zondag 19 juni 2005 17:21 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 'm al opgezocht, maar nog niet de film die erbij hoort
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of wilden ze graag bijna net zo'n naam als hun grote Nederlandse voorbeeld?
Yes sure.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of wilden ze graag bijna net zo'n naam als hun grote Nederlandse voorbeeld?
ook niet....quote:Op zondag 19 juni 2005 22:58 schreef Berkery het volgende:
Ze zijn fan van The Matrix en wilden hun band eigenlijk Keanu noemen, maar dat mocht niet ofzo, dus werd het Keane
En dat zonder plaatje (doe het hier prima trouwens)quote:Op zondag 19 juni 2005 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Plaatje doet 't niet. Maar omdat ik 'm moet inkoppen: Black Sabbath?
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:29 schreef peaceman het volgende:
nu zie ik geen plaatje, toch een gok: Audioslave?
Peaceman+1quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef peaceman het volgende:
velvet revolver
volgens mij niet hoor.... ze komen ook op Rock Werchter namelijk...quote:Op zondag 19 juni 2005 23:32 schreef BillyOcean het volgende:
Was een leuke special over op mtv van de week, maar ik geloof dat ze alweer uit elkaar zijn???
Velvet Revolver? Die heb ik gister nog gezien hoor. Ze hebben alleen de tour iets ingekort vanwege iets wat ik nu ff vergeten ben.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:32 schreef BillyOcean het volgende:
Was een leuke special over op mtv van de week, maar ik geloof dat ze alweer uit elkaar zijn???
Hmm ik neem aan dat je een andere band in je hoofd hebt..quote:
nog 2 dus...quote:Op zondag 19 juni 2005 23:53 schreef belsen het volgende:
Core was er één (de enige die ik heb).![]()
Shangri-ladida (ofzow) ook. reken ik goed als is het Shangri-la Dee Da
De andere was Tiny Music ... Songs form the Vatican Gift Shopquote:Op zondag 19 juni 2005 23:54 schreef Grobbel het volgende:
Core
Shangri-La Dee Da dus, ook bij jou reken ik dat goed, rest is ook goed.
No. 4
Purple
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
De andere was Tiny Music ... Songs form the Vatican Gift Shop
toch weer ff een linkje naar Rome![]()
Grobbel +1
Dat zeg ik, vrijdag.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:05 schreef peaceman het volgende:
Vrijdag bedoel je... R.E.M.
In het kader... tikkie terug was te laat voor volger belsen.... Billy Ocean +1quote:Op maandag 20 juni 2005 00:07 schreef BillyOcean het volgende:
iggy pop
ff Google op los gelaten, 's goequote:Op maandag 20 juni 2005 08:33 schreef DaisyDuke het volgende:
Max Martin?
Ben overigens de rest van de dag verkoeling zoeken op het strand...
quote:Is simplicity best or simply the easiest?
The narrowest pass is always the holiest.
So walk on barefoot for me, suffer some misery.
If you want my love, if you want my love.
Man will survive the harshest conditions,
And stay alive from difficult decisions.
So make up your mind for me,
Walk the line for me.
If you want my love, if you want my love.
Idle talk and hollow promises,
Cheating Judases, doubting Thomases.
Don't just stand there and shout it.
You can fulfil your wildest ambitions,
And I'm sure you will lose your inhibitions.
So open yourself for me,
Risk your health for me.
If you want my love.....
Ha! Mijn hintje was al onderweg, maar ik hoopte stiekem op jou, Sack!!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Depeche Mode - Judas
Da's inderdaad een vriendje van PPS. Maar ik wil toch echt z'n naam weten...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:33 schreef peaceman het volgende:
Da's die kerel van Peter Pan Speedrock toch? weet zijn naam niet...
Tja dan mag iemand anders m inkoppen... want ik heb geen idee... straks vast een oh ja-erlebnis...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Da's inderdaad een vriendje van PPS. Maar ik wil toch echt z'n naam weten...
Dik punt voor TSEquote:Op maandag 20 juni 2005 10:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dikke Dennis!
Ik zat nog te twijfelen of ik die 'JV' ook weg moest painten...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jovink + Voederbietels?
Indeed, indeed.... De beste man was een protege van Dennis Pop Ranja... Hij is ook verantwoordelijk voor Britney Spears, Backstreet boys en Nsync, zoals ik dus al zei, vloeken in deze indie-kerk hier...quote:Op maandag 20 juni 2005 09:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
ff Google op los gelaten, 's goe
The Duke +1
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:55 schreef dolle_hond het volgende:
lochem?
't Is in Nederland. Geen RaR dus.quote:
En we blijven met z'n tweetjes punten uitwisselen. Voor mij als (export)hagenees heel herkenbaar. Voor jullie blijkbaar wat minder. Anyway:quote:
Back to you, Sack!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mera Luna?
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef lubje25 het volgende:
Groningen- Zuiderparkpop?
Ander Zuiderpark, andere stad, ander festivalquote:Op maandag 20 juni 2005 11:20 schreef BillyOcean het volgende:
Den Haag, beatstad festival?
Ja, in 't Rotterdamse Zuiderpark dusquote:Op maandag 20 juni 2005 11:21 schreef lubje25 het volgende:
Rotterdam- Metropolis festival?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
LT - Love Train?
FTLOM: For The Love Of Money?
Scrutinizer + 1quote:Op maandag 20 juni 2005 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
The O'Jays?
Keur ik goedquote:Op maandag 20 juni 2005 12:09 schreef lubje25 het volgende:
Rootsfestival?
Als je iets sneller geweest was, was het punt voor jou geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 12:11 schreef Prep2Fight het volgende:
Roots open air ?
Haha, ik zag hetquote:Op maandag 20 juni 2005 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je iets sneller geweest was, was het punt voor jou geweest
Hij was in de tivoli? Met Dolf Jansen toch?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:16 schreef Neleos het volgende:
Loudon Wainwright III
Neleos + 1quote:Op maandag 20 juni 2005 12:16 schreef Neleos het volgende:
Loudon Wainwright III
Was echt super! Heerlijk weer, geweldige sfeer. Ik heb genoten, niet eens zo zeer van de muziek maar van de verscheidenheid aan mensen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:15 schreef lubje25 het volgende:
En was het wat?
was toch met Dolf Jansen erbij?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was echt super! Heerlijk weer, geweldige sfeer. Ik heb genoten, niet eens zo zeer van de muziek maar van de verscheidenheid aan mensen.
Ik kan me ook nog herinneren dat je het er toen over had, dat je daar naar toe was geweest.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Neleos + 1
[afbeelding]
Dat ging in ieder geval iets sneller dan de O-Jays.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hij was in de tivoli? Met Dolf Jansen toch?
Nee, niet met Dolf, winnaar van een of ander cabaretfestival. Werd niet zo goed ontvangen. Hij was niet echt leuk. Jong mannetje terwijl het publiek op leeftijd was.
Loudon daarentegen was echt geweldig. Wat een artiest, gitaar, microfoon en een glas jenever, zijn favoriete drankje!!
Verder geen poespas.
![]()
Wat zijn jullie snel jongens![]()
Good, de nieuwe CD van hem schijnt ook helemaal geweldig te zijn. Overal de hemel in geprezen.quote:
Nee, maar de band is wel een beetje een familie gebeuren.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
De Broeders?
Good of bedoelde je daar de naam van de cd niet mee?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Good, de nieuwe CD van hem schijnt ook helemaal geweldig te zijn. Overal de hemel in geprezen.
Net zoals de Want one en Want two van zijn zoon Rufus, die heb ik gekocht en het zijn geweldige platen
Good bedoelde is als goed, weet ook niet waarom ik dat doe, gaat soms per ongelukquote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Good of bedoelde je daar de naam van de cd niet mee?
zijn nieuwe album heet "here come the choppers" en is inderdaad zeer goed.![]()
Je zit iig al in de goede provincie te denken.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef Prep2Fight het volgende:
Alhoewel de mensen op de foto er wat ouder uitzien heeft het wel wat weg van de amsterdam klezmer band
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:30 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Good bedoelde is als goed, weet ook niet waarom ik dat doe, gaat soms per ongeluk![]()
ow een nederlandse band dus....quote:Op maandag 20 juni 2005 12:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je zit iig al in de goede provincie te denken.
Ze staan volgens mij in de tuin van de Plantage Studio's in Amsterdamquote:Op maandag 20 juni 2005 12:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je zit iig al in de goede provincie te denken.
Desmet studio's dus?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze staan volgens mij in de tuin van de Plantage Studio's in Amsterdam
Geen idee, zou zomaar kunnenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze staan volgens mij in de tuin van de Plantage Studio's in Amsterdam
Neequote:Op maandag 20 juni 2005 12:31 schreef Prep2Fight het volgende:
Of The Handsome Harry Company?
Nee, dat zit er vlakbij aan het begin van de Plantage Middenlaan. Studio Plantage zit aan de Plantage Kerklaan, naast de hoofdingang van Artisquote:
Haha, was ik daar maar geboren..quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Neleos het volgende:
Maar deze band komt oorspronkelijk uit Oost-knollendam.
ze wilde eerst kane doen, maar toen kwamen ze erachter dat er al een nederlands bendje was wat zo heette, en daar wilde ze zich ABSOLUUT niet mee vergelijken, dus zette ze er maar een E tussen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:42 schreef peaceman het volgende:
Hoe komt Keane aan zijn naam?
Die verwijzing naar Kane is populair blijkbaar gister ook al... Maar nee ook nu niet goed.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:45 schreef timbob het volgende:
[..]
ze wilde eerst kane doen, maar toen kwamen ze erachter dat er al een nederlands bendje was wat zo heette, en daar wilde ze zich ABSOLUUT niet mee vergelijken, dus zette ze er maar een E tussen.
achternaam is knolquote:Op maandag 20 juni 2005 12:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oost-knollendam lijkt mij ook wel de plek waar het allemaal gebeurd.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:48 schreef Neleos het volgende:
Vernoemd naar Roy Keane?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:58 schreef lubje25 het volgende:
heet zijn moeder zo?
misschien wel, maar dat is niet de oplossing...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:01 schreef Neleos het volgende:
Toen Chaplin nog jong was, woonde hij naast een vrouw die Keane heet.
Je kan het natuurlijk ook gewoon een keer gelezen hebben...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:08 schreef cafca het volgende:
Opgezocht...en als je het niet weet, kun je hem niet raden, denk ik.
Wachten op een Keane fan dus
Waarom nietquote:Op maandag 20 juni 2005 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
het staat in het boekje van Rockin Park... helaas mag ik niet meegokken...
Omdat ik gister nog even het antwoord bij haar nagevraagd had ivm met welk bandlid het was en haar voornaam...want dat was me even ontschoten...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:17 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Waarom niet?
Haha, ik weet al waarom![]()
Had ik al gezegdquote:Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
voornaam eerste vriendin?
Let ook op de 1e hint...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Neleos het volgende:
Keane had vroeger nog een vierde vrouwelijk bandlid, die Keane heette. Toen zij de band verliet ging Keane pas Keane heten.
Misschien moet je jouw Googleversie even upgraden, maar als je zoekt op "Why the name Keane?" ben je er gauw achter hoor..quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef BillyOcean het volgende:
Waar heeft cafca dat gevonden? Ik ben nou wel erg benieuwd maar zelfs als ik zoek kan ik het niet vinden...
Inderdaad, en dat gaat dus nooit iemand raden. Tenzij er iemand online komt die 't toevallig eens gelezen heeft of Uzumaki heet.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Misschien moet je jouw Googleversie even upgraden, maar als je zoekt op "Why the name Keane?" ben je er gauw achter hoor..
Ach, met blijven gokken kom je er uiteindelijk wel...maar dan moet je wel een lange adem hebben vrees ikquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
dus doorgaan met roepen van absurde, vergezochte mogelijkheden heeft geen zin?
Volgens mij heeft Seborik ooit nog eens een ontroerende column geschreven over zijn liefde voor Keanequote:
jaja ik heb wel humorquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef dolle_hond het volgende:
vernoemd naar een paspop?
Moet ik me nu schamen??quote:
Tel je letters eens... en vergelijk die met de anagram...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef dolle_hond het volgende:
de moeder van iemand had een paspop, die ze steeds keane noemden.
zo dan...
Neehoor. Ranja is zelf fan van Shonen Knife en daar schaamt hij zich ook niet voor.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet ik me nu schamen??![]()
Ik vind ze erg leuk/goed... en ben wel een beetje fan..
Gelukkig maar. Shonen Knife ken ik niet... maar daar zou je je ook voor kunnen schame begrijp ik..quote:Op maandag 20 juni 2005 13:50 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Neehoor. Ranja is zelf fan van Shonen Knife en daar schaamt hij zich ook niet voor.
Nou vooruit ik geef je m maar omdat ik wel vind dat je het punt verdiend. De juiste oplossing is dat Cherry Keane de vroegere oppas was van Tom Chaplin (daar was een eerder hint voor) en daar heeft de band zich naar vernoemd.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:49 schreef dolle_hond het volgende:
of:
de oppas van een van de leden heette keane?
Ja met Basquote:Op maandag 20 juni 2005 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Joel toch?
Nee, andere Joelquote:
idd 2 meisjesquote:Op maandag 20 juni 2005 14:00 schreef peaceman het volgende:
die 2 meisjes... hoe ze heten ben ik vergeten...
bleghquote:Op maandag 20 juni 2005 14:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, andere Joel
Die had iets met een kat ofzo
dat was een jaar eerder denk ik. volgens mij heette die jongen roelquote:Op maandag 20 juni 2005 14:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, andere Joel
Die had iets met een kat ofzo
al half goedquote:Op maandag 20 juni 2005 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
pffff Nicky en.... shit vergeten
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:05 schreef Gambolputty het volgende:
Klaartje & Nickie
Het is te warm om moeilijk te doen ofer een letter:quote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef peaceman het volgende:
Vienna - Ultrafox
Find ik ookquote:Op maandag 20 juni 2005 14:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het is te warm om moeilijk te doen ofer een letter:
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Het is te warm om moeilijk te doen ofer een letter:
Peaceman +1
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef Prep2Fight het volgende:
REM, Admiral Freebee, Keane, Lenny kravitz, jamie Cullum, QOTSA, Racoon, Interpol, Feeder, mars volta
Nee, ik wil 20 bands horen die op Lowlands komen..quote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
al was ie niet echt moeilijk... P2F +1
ja, met zulke vragen moet je snel zijnquote:
of niet aan het werk zijn.... dat helpt ook....quote:Op maandag 20 juni 2005 14:25 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
ja, met zulke vragen moet je snel zijn![]()
Volgens mij heb je de kaarten al binnen, gezien je twee keer a-z lijstjequote:Op maandag 20 juni 2005 14:32 schreef lubje25 het volgende:
Ik ben al veel te vroeg met lowlands bezig, de zin wordt er niet minder om!!! Maar het duurt nog zo lang.
Verdomd, niet gezien..quote:Op maandag 20 juni 2005 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de kaarten al binnen, gezien je twee keer a-z lijstje
Je hebt gelijk. Die fout maakte ik indertijd ook alquote:Op zondag 19 juni 2005 13:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet uit Ja zuster, nee zuster, maar uit Heerlijk duurt het langst.
Ik heb er niets voor opgezocht ik had al een lijst met namen op mijn computer staan, beetje bijhouden welke bands er gaan spelen. Maar anders schrap je het punt maar en gaan we maar gewoon met mijn vraag verder.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:38 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Verdomd, niet gezien..![]()
Ook stomHet is verdacht, maar ik ga niet de punt aan iemand anders geven.
Maar hij valt wel een beetje door de mand![]()
Moah, het is geen google-en of zo. Wel jammer voor Sack_Blabbathquote:Op maandag 20 juni 2005 14:38 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Verdomd, niet gezien..![]()
Ook stomHet is verdacht, maar ik ga niet de punt aan iemand anders geven.
Maar hij valt wel een beetje door de mand![]()
Okquote:Op maandag 20 juni 2005 14:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb er niets voor opgezocht ik had al een lijst met namen op mijn computer staan, beetje bijhouden welke bands er gaan spelen. Maar anders schrap je het punt maar en gaan we maar gewoon met mijn vraag verder.![]()
Ach, hoef ik ook geen nieuwe vraag te bedenken. Denken is lastig met dit weerquote:Op maandag 20 juni 2005 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, het is geen google-en of zo. Wel jammer voor Sack_Blabbath
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Amsterdam Roots Festival. Aan het eind van de straat voor mij.
quote:GLO was er ook.
Uzumaki_Naruto + 1quote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Sex Pistols-Holiday In The Sun
Regheira?-Vamos A La Playa
P.O.D.-Rock The Party
Bob Marley-Sun Is Shining
Underdog Project - Summerjam
Nelly-Hot In Here
Tiga-Hot In Here
Bryan Adams-Summer Of 69
Don Henley-Boys Of Summer
Aerosmith-Girls Of Summer
John Travolta & Olivia Newton -Summer Nights
Bob Dylan-Summer Days
Johnny Rivers-Summer rain
Michael Buble-Summer Wind
Ashlee Simpson -Endless Summer
Ruyschstraat, dat is aan de westkant van het park. 75 meter lopenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Je woont in de Linnaeusstraat?
mazzelaar, ik heb er drie kwartier voor in de file moeten staan - en toen nog een half uur zoeken naar een parkeerplek...
Maar het was er fijn vertoeven, niet waar?quote:Maar ik heb je niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |