quote:Op maandag 20 juni 2005 12:58 schreef lubje25 het volgende:
heet zijn moeder zo?
misschien wel, maar dat is niet de oplossing...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:01 schreef Neleos het volgende:
Toen Chaplin nog jong was, woonde hij naast een vrouw die Keane heet.
Je kan het natuurlijk ook gewoon een keer gelezen hebben...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:08 schreef cafca het volgende:
Opgezocht...en als je het niet weet, kun je hem niet raden, denk ik.
Wachten op een Keane fan dus
Waarom nietquote:Op maandag 20 juni 2005 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
het staat in het boekje van Rockin Park... helaas mag ik niet meegokken...
Omdat ik gister nog even het antwoord bij haar nagevraagd had ivm met welk bandlid het was en haar voornaam...want dat was me even ontschoten...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:17 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Waarom niet?
Haha, ik weet al waarom![]()
Had ik al gezegdquote:Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
voornaam eerste vriendin?
Let ook op de 1e hint...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Neleos het volgende:
Keane had vroeger nog een vierde vrouwelijk bandlid, die Keane heette. Toen zij de band verliet ging Keane pas Keane heten.
Misschien moet je jouw Googleversie even upgraden, maar als je zoekt op "Why the name Keane?" ben je er gauw achter hoor..quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef BillyOcean het volgende:
Waar heeft cafca dat gevonden? Ik ben nou wel erg benieuwd maar zelfs als ik zoek kan ik het niet vinden...
Inderdaad, en dat gaat dus nooit iemand raden. Tenzij er iemand online komt die 't toevallig eens gelezen heeft of Uzumaki heet.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Misschien moet je jouw Googleversie even upgraden, maar als je zoekt op "Why the name Keane?" ben je er gauw achter hoor..
Ach, met blijven gokken kom je er uiteindelijk wel...maar dan moet je wel een lange adem hebben vrees ikquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
dus doorgaan met roepen van absurde, vergezochte mogelijkheden heeft geen zin?
Volgens mij heeft Seborik ooit nog eens een ontroerende column geschreven over zijn liefde voor Keanequote:
jaja ik heb wel humorquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:42 schreef dolle_hond het volgende:
vernoemd naar een paspop?
Moet ik me nu schamen??quote:
Tel je letters eens... en vergelijk die met de anagram...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef dolle_hond het volgende:
de moeder van iemand had een paspop, die ze steeds keane noemden.
zo dan...
Neehoor. Ranja is zelf fan van Shonen Knife en daar schaamt hij zich ook niet voor.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet ik me nu schamen??![]()
Ik vind ze erg leuk/goed... en ben wel een beetje fan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |