Hey ik vind dat chinese geval ook niet mooi hoor, dat was alleen maar even ter voorbeeld dat je ook een goedkope nieuwe motor kunt kopenquote:Op zondag 19 juni 2005 15:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welnee.
Voor 2.000 euro koop je al een nep harley uit China.
Die zal hij wel he-le-maal tE bRe@z@ah vinden.![]()
[..]
Credit Fulcrum, ja verdomt een GS-500 wannabee rijder.![]()
Maar dan wel op het balkon!quote:Op zondag 19 juni 2005 17:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Het is mooi weer en jullie zitten de hele dag te fokken
Leen jij anders Fulcrum's motor. Hij heeft er toch niets aan zonder rijbewijsquote:Op zondag 19 juni 2005 17:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
damn, de hele weg motoren tegen gekomen. Ik wil ook
no sjit sjerlockquote:Op zondag 19 juni 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Het is trouwens zondag vandaag, dus Arie is helemaal niet open toch
Oh das wel relaxed, dan is de temperatuur ook lekkerquote:Op zondag 19 juni 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Het is trouwens zondag vandaag, dus Arie is helemaal niet open toch
[..]
En we gaan straks nog een avondmeet houden
Bastardquote:Op zondag 19 juni 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Leen jij anders Fulcrum's motor. Hij heeft er toch niets aan zonder rijbewijs![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 17:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hey ik vind dat chinese geval ook niet mooi hoor, dat was alleen maar even ter voorbeeld dat je ook een goedkope nieuwe motor kunt kopen![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het over 'we zien je wel door de ruit' ofzo
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Like I did not know.
Variant op No shit sherlock.![]()
Mag ik hopen dat je geen buren boven je hebt, wij hadden er altijd een hekel aan als die tyfuslijers van beneden dat vroeger dedenquote:Op zondag 19 juni 2005 18:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
straks vlees in de fik steken. Als de temp. in de tuin wat wil gaan dalen
alvast jou aan het voorbereiden voor honger lijden op vakantiequote:Op zondag 19 juni 2005 18:56 schreef hicham het volgende:
Eet smakelijkIk eet nu een kommetje muesli omdat mijn moeder geen zin heeft in eten maken
Jij wilde toch niet rijden met lekkende voorvorkquote:Op zondag 19 juni 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
Ik vertrek over een paar minuutjes, tot straks
we hebben geen buren boven ons. Hoekhuis, dus naast ons ook maar 1.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mag ik hopen dat je geen buren boven je hebt, wij hadden er altijd een hekel aan als die tyfuslijers van beneden dat vroeger deden
Zie jullie straks ook nog wel daarzo ergens
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Like I did not know.
Variant op No shit sherlock.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |