Tuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 14:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Klas- / studiegenoot die ook druk bezig is met zijn motorrijbewijs te halen en waar ik aanstaande vrijdag waarschijnlijk even samen mee naar een motor ga kijkenHeeft zich sinds kort ook geregistreerd op Motor-Forum en heeft altijd wel wat over motoren te zeggen / vragen op MSN. Is nu druk bezig met een motor te zoeken
Zal ik hem introduceren tot de Fok!MC?
Hij gaat momenteel voor een GS500 kijken vanwege budget, en hij vind een SV (naked) ook wel mooi zei die. Maar dat past niet in zijn budget. Zijn uiteindelijke doel is een Harley Davidson zei hijquote:
Als het maar een dwarsdoorsnede is van de Nederlandse samenleving, een nuttig aanvulling op de Fok!MC, bereid tot leren maar ook de nodige inbreng kan geven.quote:
In tweede instantie kansloos afgekeurd.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij gaat momenteel voor een GS500 kijken vanwege budget, en hij vind een SV (naked) ook wel mooi zei die. Maar dat past niet in zijn budget. Zijn uiteindelijke doel is een Harley Davidson zei hij(zijn oom heeft ook een Harley
) Maar ik weet niet of dat zo blijft als hij al een GS en eventueel een SV heeft gereden
(zijn MSN adres bevat ook het woordje 'harley')
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als het maar een dwarsdoorsnede is van de Nederlandse samenleving, een nuttig aanvulling op de Fok!MC, bereid tot leren maar ook de nodige inbreng kan geven.
We hebben nu een afspiegeling van Poo tot Chinezen, van Brabo's tot Marokkanen.
Dus ja, enige wat we missen is nog een nicht.![]()
![]()
Nu kan ik hem al helemaal niet meer introduceren, dan leest ie wat we over hem hebben gezegdquote:Op zondag 19 juni 2005 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In tweede instantie kansloos afgekeurd.![]()
![]()
Hoeveel kans bestaat er eigenlijk dat er in een andere motorclub ook een Islamitisch half-Marokkaanse tweeling zit?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Altijd leuk een nieuwe user die binnen een dag een ban krijgt.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:54 schreef hicham het volgende:
Nu kan ik hem al helemaal niet meer introduceren, dan leest ie wat we over hem hebben gezegd
Weet ik niet, ik vind het vrij normaal.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:57 schreef hicham het volgende:
Hoeveel kans bestaat er eigenlijk dat er in een andere motorclub ook een Islamitisch half-Marokkaanse tweeling zit?
Doe maar bij Arie kanariequote:Op zondag 19 juni 2005 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ehm.. bij die MacDonalds, of bij Arie kanarie?
Volgens mij kom ik onder IJsselstein aan via Rotterdam..
.. damn, beter draai ik zo ff routeplanner uit.
Martie, ik mail je zo ff mijn nieuwe mobiele nummer.![]()
Bevestig jij de ontvangst ff per mail of hier?![]()
Hier doen we al dat olie verversen voor..... heldere olie nadat de motor heeft gelopen.
[afbeelding]
Alleen is er toch nog aardig wat olie uit de cylinderkop gekomen wat er nu bovenop drijft.
.. en ik zie wat condens erop.![]()
![]()
die hadden we toch ook al ?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als het maar een dwarsdoorsnede is van de Nederlandse samenleving, een nuttig aanvulling op de Fok!MC, bereid tot leren maar ook de nodige inbreng kan geven.
![]()
Welnee.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:58 schreef hicham het volgende:
We zullen zien hoe hij erover denkt als hij al 2 jaar lang een GS en/of een SV rijdt. Dat moet ie sowieso doen in z'n 25 KW periode en studententijd
Credit Fulcrum, ja verdomt een GS-500 wannabee rijder.quote:
Minimaal 2 users met een vergrote vrouwlijke kant.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Altijd leuk een nieuwe user die binnen een dag een ban krijgt.![]()
Neeeeeeee zulk gedrag met voorliefde voor rijdende pedaalemmers copyright Martie kunnnen we hier echt niet hebben..
Hij moet zich eerst maar laten hersenspoelen, dan geven we hem nog wel een tweede kans.![]()
Ik weet niet hoe lang die therapie duurt, maar misschien nog dit seizoen.![]()
[..]
Weet ik niet, ik vind het vrij normaal.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Doe maar bij Arie kanariekunnen we door de ramen gluren terwijl we op Yoessssef wachten.
ik bevestig je nummer hier wel even 06 320 330 00![]()
opgeslagen maar ik vraag me af waarom je neemt hem nooit op ?![]()
![]()
Vind het nog best donkere oliequote:Op zondag 19 juni 2005 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ehm.. bij die MacDonalds, of bij Arie kanarie?
die bedoelde ik ook uiteraard nietquote:Op zondag 19 juni 2005 15:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Minimaal 2 users met een vergrote vrouwlijke kant.
Maar dat is in bij de echte mannen tegenwoordig.![]()
Insinuatie's met ex lieden ga ik wel uit de weg.![]()
![]()
quote:
Arie Molenaar even intikken in je routeplannûh.quote:Ik ken Ijsselstein verder helemaal niet, dus ik rag wat heen en weer.
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
die bedoelde ik ook uiteraard nietwel een paar uitspraken ervan
![]()
Das voor 'n Tomosquote:Op zondag 19 juni 2005 15:20 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/onderdelen/54078.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
Bruut! Is dit een opzetstuk of een complete demper?
hier kun je ons vanavond vindenquote:Op zondag 19 juni 2005 15:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vind het nog best donkere olie![]()
Ik ken Ijsselstein verder helemaal niet, dus ik rag wat heen en weer.
Nichten hebben we inderdaad al gehad
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:37 schreef Patrick281 het volgende:
Zooo
ff de ketting nog een halve stand strakker, litertje olie omgepakt voor safety..
Achtervelg poets ik niet meer, is weer helemaal vet.![]()
Routeplanner, t'is over de snelweg 20 kilometer verder vanaf mijn zus.
Maar ik pak de binnendoor route wel via Woerden ofzo.![]()
Nu snel douchenover 20 minuten bij mijn zus.
Zal misschien nog ff Fok! checken daar als het mag.![]()
Als het niet doorgaat ff sms'en Marty.![]()
Hey ik vind dat chinese geval ook niet mooi hoor, dat was alleen maar even ter voorbeeld dat je ook een goedkope nieuwe motor kunt kopenquote:Op zondag 19 juni 2005 15:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welnee.
Voor 2.000 euro koop je al een nep harley uit China.
Die zal hij wel he-le-maal tE bRe@z@ah vinden.![]()
[..]
Credit Fulcrum, ja verdomt een GS-500 wannabee rijder.![]()
Maar dan wel op het balkon!quote:Op zondag 19 juni 2005 17:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Het is mooi weer en jullie zitten de hele dag te fokken
Leen jij anders Fulcrum's motor. Hij heeft er toch niets aan zonder rijbewijsquote:Op zondag 19 juni 2005 17:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
damn, de hele weg motoren tegen gekomen. Ik wil ook
no sjit sjerlockquote:Op zondag 19 juni 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Het is trouwens zondag vandaag, dus Arie is helemaal niet open toch
Oh das wel relaxed, dan is de temperatuur ook lekkerquote:Op zondag 19 juni 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Het is trouwens zondag vandaag, dus Arie is helemaal niet open toch
[..]
En we gaan straks nog een avondmeet houden
Bastardquote:Op zondag 19 juni 2005 18:24 schreef hicham het volgende:
Leen jij anders Fulcrum's motor. Hij heeft er toch niets aan zonder rijbewijs![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 17:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hey ik vind dat chinese geval ook niet mooi hoor, dat was alleen maar even ter voorbeeld dat je ook een goedkope nieuwe motor kunt kopen![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar jij had het over 'we zien je wel door de ruit' ofzo
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Like I did not know.
Variant op No shit sherlock.![]()
Mag ik hopen dat je geen buren boven je hebt, wij hadden er altijd een hekel aan als die tyfuslijers van beneden dat vroeger dedenquote:Op zondag 19 juni 2005 18:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
straks vlees in de fik steken. Als de temp. in de tuin wat wil gaan dalen
alvast jou aan het voorbereiden voor honger lijden op vakantiequote:Op zondag 19 juni 2005 18:56 schreef hicham het volgende:
Eet smakelijkIk eet nu een kommetje muesli omdat mijn moeder geen zin heeft in eten maken
Jij wilde toch niet rijden met lekkende voorvorkquote:Op zondag 19 juni 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
Ik vertrek over een paar minuutjes, tot straks
we hebben geen buren boven ons. Hoekhuis, dus naast ons ook maar 1.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mag ik hopen dat je geen buren boven je hebt, wij hadden er altijd een hekel aan als die tyfuslijers van beneden dat vroeger deden
Zie jullie straks ook nog wel daarzo ergens
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Like I did not know.
Variant op No shit sherlock.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |