Het was sterker dan ikquote:Op zondag 19 juni 2005 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Jij wilde toch niet rijden met lekkende voorvork![]()
quote:
We hadden bij Arie Molenaar @ IJsselstein afgesprokenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
we hebben geen buren boven ons. Hoekhuis, dus naast ons ook maar 1.
en waar is ergens?
Tnx voor de info. Ik weet wel hoe alles gedemonteerd moet worden, alleen de boosdoeners zoeken is niet mijn sterkste punt.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Brandstof filter nakijken en carburateurs schoonmaken kan wonderen verrichten![]()
zou ik als 1e mee beginnen voor je aan sproeiers gaat kloten![]()
5![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 01:10 schreef hicham het volgende:
Pepijn ook aangekomenKlap eens in je handjes blij blij blij
quote:Op maandag 20 juni 2005 07:59 schreef hollander172 het volgende:
Waar hebben jullie precies gereden?Nog getwijfeld of ik mee zou gaan want het was lekker in de buurt maar helaas andere verplichtingen.
Helaas, 2 schoonvaders dus dat ging niet lukken.....quote:Op maandag 20 juni 2005 08:12 schreef Patrick281 het volgende:
Tussen IJsselstein en Schoonhoven zo'n beetje.
![]()
Was voor jou om de hoek idd.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 00:41 schreef Youssef het volgende:
Wij zijn ook net thuis![]()
Even bussines regelen en dan kijken of Hicham al een aantal foto's heeft geupload straks
Was inderdaad vet rijdenNu nog met licht vizier ja, scheelt behoorlijk wat licht/vliegjes.
Het heeft wel wat, voornamelijk geluid horen en een aantal rode lichtjes volgen. Alleen die klotekoplamp van Hicham he
Dijkes vond ik ook erg goed gaan dit keer, raak steeds meer gewend aan dat rotte 'asfalt'. Was eerder altijd bang daar uit te glijen.
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 07:36 schreef hicham het volgende:
Net ontbeten, nu nog even lekker uitslapen
Werk ze, Pep en Mercy
in de avond is het echt goed te doen hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 07:59 schreef hollander172 het volgende:
Waar hebben jullie precies gereden?Nog getwijfeld of ik mee zou gaan want het was lekker in de buurt maar helaas andere verplichtingen.
Gisteren op de dag nog wel gereden maar dat was een tikkie te warm.
quote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
in de avond is het echt goed te doen hoor![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
had vanmorgen nog een vochtig oog van dat $£"! vliegje![]()
is in principe hetzelfdequote:Op maandag 20 juni 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan moet je de verplichtingen onderhand al lang en breed gehad kunnen hebben om half 9.
Ik vond die dijkjes wel perfect trouwens.Zag ook niet veel bijzonders aan het wegdek.
Youssef had het er ook al over.![]()
Maar het maakte het verder luie weekend weer helemaal goed die avondrit.![]()
![]()
![]()
Edit:
[..]
In je oog is minder ja.
Was wel een slachtveld met al die insecten in het donker.![]()
![]()
![]()
Edit2:
Heb trouwens Win98 hier ... heb je daar ook een oplossing voor de tekst in de I.E balk??![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
Edit2:
Heb trouwens Win98 hier ... heb je daar ook een oplossing voor de tekst in de I.E balk??![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan moet je de verplichtingen onderhand al lang en breed gehad kunnen hebben om half 9.
Ik vond die dijkjes wel perfect trouwens.Zag ook niet veel bijzonders aan het wegdek.
Youssef had het er ook al over.![]()
Is niet afgeschermd, maar ik ben er niet ervaren mee .. maar met jouw hulp moet het lukken.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
is in principe hetzelfdemaar kan je wel in de registry komen ?
Vond het er niet vreemd uitzien zei ik alquote:Op maandag 20 juni 2005 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:ik denk omdat jij een royaal geveerde crossmotor bestuurde en wij beide strakgeveerde toermotoren
dat we die dijkjes niet echt tof vonden
De voorrijder voelt zich wel verantwoordelijk voor het avontuur waar hij zijn volgers in stort.quote:en dan toch nog terrein rjden met onze toerbakkenje keek achterom alsof je dacht dat wij je toch niet zouden volgen
![]()
ik heb het ook maar in 1 bocht gehad dat ie sprongquote:Op maandag 20 juni 2005 09:56 schreef Youssef het volgende:
Ik had overigens geen last van die dijkjes, had niet bepaald een idee waar je het nou over had![]()
Maar ik zag wel de rotheid van het asfalt, dus misschien had je hem nog veel stugger dan ik staan
Maar je kan er toch ook iets voor zetten? Dat is volgens mij de bedoeling, anders heb je er nog weinig aanquote:Op maandag 20 juni 2005 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukt, maar de titel van de FokMC neemt teveel ruimte in.
(zie boven dat er iets bijstaat, en onder hoe die in de balk komt![]()
)
[[url=http://img228.echo.cx/img228/5516/ie4dd.th.jpg]afbeelding][/URL]
FokForum hebben wij nix mee te maken verderquote:
Ja uH, moet een Window Title invullen.... maar die komt dus slechts erbij achter de sitenaam..quote:Op maandag 20 juni 2005 10:52 schreef Youssef het volgende:
Maar je kan er toch ook iets voor zetten? Dat is volgens mij de bedoeling, anders heb je er nog weinig aan![]()
Precies, ik wacht met spanning af.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:59 schreef Youssef het volgende:
Moeten Martie en Hicham nog even verder zoeken, want dat moet vast kunnen.
quote:
Omdat de animatie geen laadbalkje heeft en op je werk misschien lang moet ladenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom zie ik hier op het werk niet dat venstertje met de video in beeld bij die grappige MSN animatie die hier vorige week gepost was.
Klik!
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies, ik wacht met spanning af.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel vliegen op je naked bike gemist.![]()
En een barvrouw zonder tandenwaar we even overheen moesten.
![]()
Allemaal over de barvrouw heen ?quote:[b]Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:[/b
En een barvrouw waar we even overheen moesten.![]()
Ze was alleen zo leek het eerst, en de deur ging al dicht voordat we weg waren.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Allemaal over de barvrouw heen ?
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze was alleen zo leek het eerst, en de deur ging al dicht voordat we weg waren.![]()
Marty vroeg nog of we uberhaupt wel moesten betalen.![]()
Ik bedoel.....quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze was alleen zo leek het eerst, en de deur ging al dicht voordat we weg waren.![]()
Marty vroeg nog of we uberhaupt wel moesten betalen.![]()
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef ondeugend het volgende:
Ik bedoel.....
...met zijn allen over de barvrouw heen ?
En dat met die hitte !
En er werden vreemde liedjes gezongenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook bedoel.
En het was niet meer zo warm om 23:00.![]()
En dat oude bruine cafe langs het water was sowiezo redelijk koel.![]()
En het was er vooral heel donker.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef bwt het volgende:
Wij willen foto's - wij willen foto's - - - - - - - of zo iets
Dat zal best wel. Stiekem gaat ie volgens mij ook wel voor een SM (wel voor erbij dan).quote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
Marty vond de KLX wel lekker pittig doortrekken, viel niet tegen.![]()
stiekem vind jij zo'n ding ook best leukquote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat zal best wel. Stiekem gaat ie volgens mij ook wel voor een SM (wel voor erbij dan).![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
stiekem vind jij zo'n ding ook best leuk![]()
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Youssef het volgende:
Enneeuh, erover heen voor slechts een paar drankjes?![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
* Mercy_symbol afspraak maak voor rijden op FMX![]()
dat zei ik ook toen ik terug was van proefritquote:Op maandag 20 juni 2005 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij past niet eens met je voetjes bij de grond als je erop zit.
![]()
[..]
Dus het was onderhandelbaar.
![]()
![]()
Mannen die alleen op hun rechterbilhelft zittenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat zei ik ook toen ik terug was van proefritSM is gemaakt voor mannen
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
hadden wij buiten moeten staan wachten
![]()
Eindelijk een motor helemaal voor jezelf.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
quote:
De rit op zich was niet zo vermoeiend, maar van de snelwegrit op de heenweg werd ik echt slooooooooowwmmquote:Op maandag 20 juni 2005 12:15 schreef Rausdouwer het volgende:
Toch blij dat ik niet mee ben geweest. Was denk ik iets te vermoeiend voor gisteravond.
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mannen die alleen op hun rechterbilhelft zitten
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef hicham het volgende:
[..]
De rit op zich was niet zo vermoeiend, maar van de snelwegrit op de heenweg werd ik echt slooooooooowwmmWarm, lange rechte weg en de hele dag daarvoor zitten luieren zorgt echt voor een raar effect op de snelweg
Dat wiegen kwam toch echt door je voorvork.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef hicham het volgende:
Warm, lange rechte weg en de hele dag daarvoor zitten luieren zorgt echt voor een raar effect op de snelweg
Beide dan.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
ik dacht echt dat ie ons in de gaten hield zo
bleek het gewoon een rijstijl te zijn
![]()
Lees de voorwaarden nog maar eens... dan moet je 'm ook kopen!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we laten gewoon wat olie uit voorvork lopen en een stukje van veer eraf voila![]()
![]()
Jammer, we hebben je al een tijd niet gezien dus was wel leuk als je ook mee was gekomenquote:Op maandag 20 juni 2005 07:59 schreef hollander172 het volgende:
Gisteren op de dag nog wel gereden maar dat was een tikkie te warm.
Je icon!quote:
Iets te lang uitgeslapenquote:
Erg hequote:Op maandag 20 juni 2005 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
had vanmorgen nog een vochtig oog van dat $£"! vliegje![]()
Was dat toen we aan het kloten waren met onze lichten?quote:Op maandag 20 juni 2005 08:45 schreef Mercy_symbol het volgende:oh ja
ben nog ingehaal door een Ghost Riderop een hele donkere weg
![]()
Heb voordat ik ging slapen vanochtend nog even uitgezocht hoe het moest en kwam op hetzelfde uit. Dat het pas na de normale titel komt, dus daar heb je niet veel aanquote:Op maandag 20 juni 2005 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukt, maar de titel van de FokMC neemt teveel ruimte in.
(zie boven dat er iets bijstaat, en onder hoe die in de balk komt![]()
)
[[url=http://img228.echo.cx/img228/5516/ie4dd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je kan hem toch gewoon door de kroonplaten laten zakken.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
we laten gewoon wat olie uit voorvork lopen en een stukje van veer eraf voila![]()
![]()
Tsjah, zal ik het zeggen of...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen wat blijft er in alle gevallen aan grondspeling over.![]()
![]()
ik zei gisteren bij de laatste benzine pomp al dat jouw gezicht helemaal onder zatquote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef hicham het volgende:
Toen ik moest tanken op de terugweg langs de snelweg heb ik eerst mijn gezicht maar even schoongemaakt van de vliegen. Anders zou de kassiere wel erg raar opkijken
En toen ik thuis kwam waren mijn ogen helemaal rood aan de binnenkant
Volgende keer toch maar een ander vizier erop
(dat rode was trouwens al snel weer verdwenen, dus niet echt extreem)
[..]
Was dat toen we aan het kloten waren met onze lichten?
Geeft toch weleen grappig effect, als er opeens een motorrijder achter je wegvalt
acht over een stoepje rijden zal ie best nog wel kunnenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je kan hem toch gewoon door de kroonplaten laten zakken.![]()
Psst.. niet aan Raus vertellen dat het zo makkelijk is hoor.![]()
Alleen wat blijft er in alle gevallen aan grondspeling over.![]()
![]()
Maak maar grappen over z'n sleutelbeen, losersquote:Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
ik dacht echt dat ie ons in de gaten hield zo
bleek het gewoon een rijstijl te zijn
![]()
Wel 3x!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
moest jij ook onderweg wakker worden ?
![]()
Hmmm, you've got a point therequote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat wiegen kwam toch echt door je voorvork.![]()
Zag het ook in mijn spiegelquote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zei gisteren bij de laatste benzine pomp al dat jouw gezicht helemaal onder zat
quote:ik schrok er wel lichtjes van, had niet verwacht dat je ging inhalen![]()
ben benieuwd wat die koekblikker er van dacht![]()
ik had het eigenlijk wel verwacht hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 14:01 schreef hicham het volgende:
Was al aan het twijfelen of ik het zou doen omdat het niet echt verantwoord was zeg maar
ik ben gisteravond ook op hoge snelheid naar huis gevlogen heerlijk zo'n bijna lege wegquote:Als de zon al onder is dan is het wel lekker om over de snelweg snel terug te knallen naar huis![]()
Dat weet ik wel, vooral met de meelezende verbanneling. Maar i don't give a shitquote:Op maandag 20 juni 2005 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dit blijft jou voor altijd achtervolgen![]()
dat je als een gevaarlijke gek rondrijd
![]()
mark my words![]()
Met getint vizier dicht is het idd moeilijk om op de flitspalen en agenten in burger te lettenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat wel irritant is dat je de QuotaBrigade niet goed kan zien als ze ergens verstopt staan![]()
ik heb niet gezien hoe hard ik gereden heb omdat door donker visier Dashboard niet goed afleesbaar is![]()
komen we straks in het nieuws met: " motorrijders spreken massaal via fora af om s'nachts snelheids overtredingen te maken "quote:Op maandag 20 juni 2005 14:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, vooral met de meelezende verbanneling. Maar i don't give a shit![]()
[..]
Met getint vizier dicht is het idd moeilijk om op de flitspalen en agenten in burger te letten
Maar goed, met 25KW kan je het niet echt heel bont maken
Wel genoeg om je rijbewijs kwijt te raken op sommige stukken![]()
Maar de nacht trekt gewoon aan je gashendelOntoerekingsvatbaar dus
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
komen we straks in het nieuws met: " motorrijders spreken massaal via fora af om s'nachts snelheids overtredingen te maken "![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En ik omdat ik aangereden ben tijdens het duwen met lege tank op de vluchtstrook.![]()
Geen lopende motor = geen licht.![]()
![]()
Zo bedoelde ik het nietquote:Wel vervelend dat Hicham zo zat te duwen op die rotondes.![]()
![]()
die rijd zich echt niet onderuitquote:Op maandag 20 juni 2005 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Wel vervelend dat Hicham zo zat te duwen op die rotondes.![]()
![]()
Ik sla deze post even op. En post hem weer als het is gebeurd.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die rijd zich echt nog wel onderuithet 1e jaar
![]()
ik heb nog wel naar Popijn gezwaaidquote:Op maandag 20 juni 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Zo bedoelde ik het nietIk blijf gewoon net ietsjes achter je
Vind het wel leuk om bij rotondes mijn steppies bij te schaven maar dan zit jij weer met je noppenbanden voor me
Kan ik elk moment een nop in m'n gezicht krijgen
![]()
Bij het afscheidsrondje ging het ook een beetje vaag, niet meer gezwaaid omdat ik zat te kloten
Ik had helemaal niet door dat het een afscheidsrondje wasquote:Op maandag 20 juni 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
Bij het afscheidsrondje ging het ook een beetje vaag, niet meer gezwaaid omdat ik zat te kloten
heel duidelijk met linker en rechterbeenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat het een afscheidsrondje wasWerd er nog gebaard ofzo? Of moest het vanzelf duidelijk worden adhv de borden
Ik toeterde ook nog naar jou toen je wegging, maar je hebt het niet meer gehoord denk ikquote:Op maandag 20 juni 2005 14:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nog wel naar Popijn gezwaaidmaar hij zag het niet meer
![]()
Pepijn wees idd ons richting rechtsaf en zwaaide, maar ikbleef nog even plakken op de rotondequote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat het een afscheidsrondje wasWerd er nog gebaard ofzo? Of moest het vanzelf duidelijk worden adhv de borden
Ik was bezig rondjes te draaienquote:Op maandag 20 juni 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heel duidelijk met linker en rechterbeen![]()
![]()
Krijg je als je het gashendel 5x rond moet draaien om 25km/h te moeten halen op je tomos,quote:Op maandag 20 juni 2005 14:49 schreef Geqxon het volgende:
Een blaar op mijn duim, en aan de palmzijde van mijn knokkels een dikke laag eelt
Zomer-ritjes zuigen
Zo snel mogelijk een motor is wel de remedie voor jou. Dan ga je spijt krijgen van al hetgeen je in FokMC heb durven postenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:51 schreef Geqxon het volgende:
LolIk moet wel zeggen dat de gashendel enorm stroef gaat
Morgen maar ff afstellen
Ik wil een motor
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk een motor is wel de remedie voor jou. Dan ga je spijt krijgen van al hetgeen je in FokMC heb durven postenIets met schaamte achteraf enzo.
Oh, als FokMC weer eens een tijdje stil isNiet voor tere zieltjes
ik hoorde dat wel en heb ook terug getoeterdquote:Op maandag 20 juni 2005 14:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik toeterde ook nog naar jou toen je wegging, maar je hebt het niet meer gehoord denk ik
[..]
Pepijn wees idd ons richting rechtsaf en zwaaide, maar ikbleef nog even plakken op de rotonde
Die wederzijdse toeter heb ik niet gehoord, maar als je nou gewoon even voor oranje was gestoptquote:Op maandag 20 juni 2005 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik hoorde dat wel en heb ook terug getoeterdmaar kon net weer iets zien dus ging lekker ff lekker gassen
![]()
![]()
Je hebt ook dat gedeelte van rode ogen en insectenbloed op m'n gezicht gelezen?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:55 schreef Geqxon het volgende:
Sja, ik schaam me niet voor mijn tomosjeMoet je nagaan: Ik vind het al heerlijk om met 40km/h en de wind in mijn haren een beetje rond te tuffen, stel je eens voor hoeveel lol ik wel niet op een motor ga krijgen
Getint vizier moet snachts op sommige stukken openstaan om nog fatsoenlijk te kunnen zienquote:Op maandag 20 juni 2005 14:58 schreef Geqxon het volgende:
Haha, geen vizier I presume? Daar heb je een zonnebril voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |