Het was sterker dan ikquote:Op zondag 19 juni 2005 20:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Jij wilde toch niet rijden met lekkende voorvork![]()
quote:
We hadden bij Arie Molenaar @ IJsselstein afgesprokenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:04 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
we hebben geen buren boven ons. Hoekhuis, dus naast ons ook maar 1.
en waar is ergens?
Tnx voor de info. Ik weet wel hoe alles gedemonteerd moet worden, alleen de boosdoeners zoeken is niet mijn sterkste punt.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Brandstof filter nakijken en carburateurs schoonmaken kan wonderen verrichten![]()
zou ik als 1e mee beginnen voor je aan sproeiers gaat kloten![]()
5![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 01:10 schreef hicham het volgende:
Pepijn ook aangekomenKlap eens in je handjes blij blij blij
quote:Op maandag 20 juni 2005 07:59 schreef hollander172 het volgende:
Waar hebben jullie precies gereden?Nog getwijfeld of ik mee zou gaan want het was lekker in de buurt maar helaas andere verplichtingen.
Helaas, 2 schoonvaders dus dat ging niet lukken.....quote:Op maandag 20 juni 2005 08:12 schreef Patrick281 het volgende:
Tussen IJsselstein en Schoonhoven zo'n beetje.
![]()
Was voor jou om de hoek idd.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 00:41 schreef Youssef het volgende:
Wij zijn ook net thuis![]()
Even bussines regelen en dan kijken of Hicham al een aantal foto's heeft geupload straks
Was inderdaad vet rijdenNu nog met licht vizier ja, scheelt behoorlijk wat licht/vliegjes.
Het heeft wel wat, voornamelijk geluid horen en een aantal rode lichtjes volgen. Alleen die klotekoplamp van Hicham he
Dijkes vond ik ook erg goed gaan dit keer, raak steeds meer gewend aan dat rotte 'asfalt'. Was eerder altijd bang daar uit te glijen.
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 07:36 schreef hicham het volgende:
Net ontbeten, nu nog even lekker uitslapen
Werk ze, Pep en Mercy
in de avond is het echt goed te doen hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 07:59 schreef hollander172 het volgende:
Waar hebben jullie precies gereden?Nog getwijfeld of ik mee zou gaan want het was lekker in de buurt maar helaas andere verplichtingen.
Gisteren op de dag nog wel gereden maar dat was een tikkie te warm.
quote:Op maandag 20 juni 2005 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
in de avond is het echt goed te doen hoor![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
had vanmorgen nog een vochtig oog van dat $£"! vliegje![]()
is in principe hetzelfdequote:Op maandag 20 juni 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan moet je de verplichtingen onderhand al lang en breed gehad kunnen hebben om half 9.
Ik vond die dijkjes wel perfect trouwens.Zag ook niet veel bijzonders aan het wegdek.
Youssef had het er ook al over.![]()
Maar het maakte het verder luie weekend weer helemaal goed die avondrit.![]()
![]()
![]()
Edit:
[..]
In je oog is minder ja.
Was wel een slachtveld met al die insecten in het donker.![]()
![]()
![]()
Edit2:
Heb trouwens Win98 hier ... heb je daar ook een oplossing voor de tekst in de I.E balk??![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
Edit2:
Heb trouwens Win98 hier ... heb je daar ook een oplossing voor de tekst in de I.E balk??![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan moet je de verplichtingen onderhand al lang en breed gehad kunnen hebben om half 9.
Ik vond die dijkjes wel perfect trouwens.Zag ook niet veel bijzonders aan het wegdek.
Youssef had het er ook al over.![]()
Is niet afgeschermd, maar ik ben er niet ervaren mee .. maar met jouw hulp moet het lukken.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
is in principe hetzelfdemaar kan je wel in de registry komen ?
Vond het er niet vreemd uitzien zei ik alquote:Op maandag 20 juni 2005 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:ik denk omdat jij een royaal geveerde crossmotor bestuurde en wij beide strakgeveerde toermotoren
dat we die dijkjes niet echt tof vonden
De voorrijder voelt zich wel verantwoordelijk voor het avontuur waar hij zijn volgers in stort.quote:en dan toch nog terrein rjden met onze toerbakkenje keek achterom alsof je dacht dat wij je toch niet zouden volgen
![]()
ik heb het ook maar in 1 bocht gehad dat ie sprongquote:Op maandag 20 juni 2005 09:56 schreef Youssef het volgende:
Ik had overigens geen last van die dijkjes, had niet bepaald een idee waar je het nou over had![]()
Maar ik zag wel de rotheid van het asfalt, dus misschien had je hem nog veel stugger dan ik staan
Maar je kan er toch ook iets voor zetten? Dat is volgens mij de bedoeling, anders heb je er nog weinig aanquote:Op maandag 20 juni 2005 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukt, maar de titel van de FokMC neemt teveel ruimte in.
(zie boven dat er iets bijstaat, en onder hoe die in de balk komt![]()
)
[[url=http://img228.echo.cx/img228/5516/ie4dd.th.jpg]afbeelding][/URL]
FokForum hebben wij nix mee te maken verderquote:
Ja uH, moet een Window Title invullen.... maar die komt dus slechts erbij achter de sitenaam..quote:Op maandag 20 juni 2005 10:52 schreef Youssef het volgende:
Maar je kan er toch ook iets voor zetten? Dat is volgens mij de bedoeling, anders heb je er nog weinig aan![]()
Precies, ik wacht met spanning af.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:59 schreef Youssef het volgende:
Moeten Martie en Hicham nog even verder zoeken, want dat moet vast kunnen.
quote:
Omdat de animatie geen laadbalkje heeft en op je werk misschien lang moet ladenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom zie ik hier op het werk niet dat venstertje met de video in beeld bij die grappige MSN animatie die hier vorige week gepost was.
Klik!
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies, ik wacht met spanning af.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel vliegen op je naked bike gemist.![]()
En een barvrouw zonder tandenwaar we even overheen moesten.
![]()
Allemaal over de barvrouw heen ?quote:[b]Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:[/b
En een barvrouw waar we even overheen moesten.![]()
Ze was alleen zo leek het eerst, en de deur ging al dicht voordat we weg waren.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Allemaal over de barvrouw heen ?
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze was alleen zo leek het eerst, en de deur ging al dicht voordat we weg waren.![]()
Marty vroeg nog of we uberhaupt wel moesten betalen.![]()
Ik bedoel.....quote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze was alleen zo leek het eerst, en de deur ging al dicht voordat we weg waren.![]()
Marty vroeg nog of we uberhaupt wel moesten betalen.![]()
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef ondeugend het volgende:
Ik bedoel.....
...met zijn allen over de barvrouw heen ?
En dat met die hitte !
En er werden vreemde liedjes gezongenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook bedoel.
En het was niet meer zo warm om 23:00.![]()
En dat oude bruine cafe langs het water was sowiezo redelijk koel.![]()
En het was er vooral heel donker.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef bwt het volgende:
Wij willen foto's - wij willen foto's - - - - - - - of zo iets
Dat zal best wel. Stiekem gaat ie volgens mij ook wel voor een SM (wel voor erbij dan).quote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
Marty vond de KLX wel lekker pittig doortrekken, viel niet tegen.![]()
stiekem vind jij zo'n ding ook best leukquote:Op maandag 20 juni 2005 12:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat zal best wel. Stiekem gaat ie volgens mij ook wel voor een SM (wel voor erbij dan).![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |