Bovendien zie ik Van Persie niet in een 747 met zijn dronken kop een monitor van het plafond trappen.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Elgigante het volgende:
Gazza is een cultheld, van Persie niet.
Wat niet is, dat kan nog komenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:35 schreef Elgigante het volgende:
Gazza is een cultheld, van Persie niet.
Klopt, die was het.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:17 schreef milagro het volgende:
Glenn Loovens wordt genoemd, zegt dat iets? Ik ken hem niet, natuurlijk, ben dan wel een mannenvrouw, maar weet niet echt veel van voetbal
Idd, maar Gazza reed al SUV toen Rene Froger het nog niet deed, hij had wel stijl, van Persie is moslim geworden 'aangezien het in schijn te zijn, een nieuwe vorm van rebellie', misschien ook wel vooruitstrevend dus...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Bovendien zie ik Van Persie niet in een 747 met zijn dronken kop een monitor van het planfond trappen.
Volgens het AD speelde hij in de Engelse 1e divisie en Loovens speelt bij de Graafschap.quote:
Persie is moslim geworden om met een moslima te kunnen trouwen, lijkt me, volgens mij zat al het hem inhoudelijk verder aan zijn reet roesten, drinken deed hij ms al niet, roken dito, en ach dat gemis van varkensvlees en die voorhuid.....zolang je maar neuken kan en dat schijnt prima te lukkenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Idd, maar Gazza reed al SUV toen Rene Froger het nog niet deed, hij had wel stijl, van Persie is moslim geworden 'aangezien het in schijn te zijn, een nieuwe vorm van rebellie', misschien ook wel vooruitstrevend dus...
Bovendien vertegenwoordigde Gazza de doorsnee Engelse lad, van Persie is niet een echte kaaskop.
Een alcoholvrije Geroge Best.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Oh is van Persie een moslim? dat zou een hoop verklaren.
Jong geleerd en zo..quote:Ex-football star Best faces allegation of indecent assault on girl
LONDON (AFP) - Troubled former football star George Best was arrested last week on suspicion of having indecently assaulted a girl under the age of 13, police said.
The former Manchester United and Northern Ireland star is alleged to have attacked the girl at an address in Surrey, southeast England, last month.
"We have received an allegation of indecent assault against a 59-year-old man who was arrested on June 9," a spokesman for Surrey police said.
"The allegations concern a girl under the age of 13, and the incident is said to have taken place in May," the spokesman said. "We're not prepared to discuss details of this investigation any further."
A source quoted in The Sun newspaper said Best denied the claims against him.
Last week Best spent more than nine hours at a police station in Staines, Surrey, being questioned about an incident when he allegedly punched a 34-year-old woman outside the home of his ex-lover, Gina Devivo, in Ewell, Surrey.
Best had received a facial injury the previous week during an encounter with his then lover Ros Hollidge, who was cautioned by police over the incident.
Best, who had a liver transplant after years of alcohol abuse, was reported to be staying with his ex-wife Alex at their old marital home.
He is reckoned to be one of the most naturally gifted footballers ever to play the sport, but his stellar career fizzled out while he was still in his 20s as a pop star lifestyle took its toll.
By the time Best finally finished playing he was an alcoholic, and has reportedly resumed drinking even after being given a life-saving liver transplant in 2002.
Bron.
Het doet me pijn om zulks soort ordinaire taal te horen van een 40+ sensueelquote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef milagro het volgende:
[..]
En ach dat gemis van varkensvlees en die voorhuid.....zolang je maar neuken kan en dat schijnt prima te lukken
Is dat een synomiem voor een soort dildo?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het doet me pijn om zulks soort ordinaire taal te horen van een 40+ sensueel![]()
Vrouwen lijken willen nog weleens erg graag vergeten dat voor pleisterwerken 2 partijen nodig zijn: de bikkel en .....²
waar in dat artikel lees jij dat die ander in de Engelse 1e divisie speeldequote:Op maandag 20 juni 2005 13:44 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Volgens het AD speelde hij in de Engelse 1e divisie en Loovens speelt bij de Graafschap.
Behoorlijk onderdanig dus, aangezien het moslimzijn wel een aantal basale regels inhoudt, niet iets van: Ja doe maar..quote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Persie is moslim geworden om met een moslima te kunnen trouwen, lijkt me, volgens mij zat al het hem inhoudelijk verder aan zijn reet roesten, drinken deed hij ms al niet, roken dito, en ach dat gemis van varkensvlees en die voorhuid.....zolang je maar neuken kan en dat schijnt prima te lukken
IDD! Het is te hopen dat Arsenal never nooit niet Maccabi Tel Aviv loot in de Champions League, want dan is het leed niet te overzien in de uitwedstrijd. VAN PERSIE BETROKKEN BIJ KLEEDKAMERGIJZELING CQ SLACHTPARTIJ zullen dan de overdonderende krantenkoppen worden.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Blue_Eyed het volgende:
Prachtig geloof dat Islam. Leert de aanhangers ervan te geloven dat ze gewone Nederlander mogen verkrachten, molesteren, vermoorden... Die dude is amper moslim of de slachtoffers vliegen je al om de oren. Waarschijnlijk is hij nu nog een gematigd moslim. Je houdt je hart vast wat er wel niet kan gebeuren als hij strikter in de leer gaat worden.![]()
Mjah, dan had dit prille geluk verder gemoeten zonder allah...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:
De dame had ook simpelweg atheist kunnen worden en je bent van het gezeik af.
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
IDD! Het is te hopen dat Arsenal never nooit niet Maccabi Tel Aviv loot in de Champions League, want dan is het leed niet te overzien in de uitwedstrijd. VAN PERSIE BETROKKEN BIJ KLEEDKAMERGIJZELING CQ SLACHTPARTIJ zullen dan de overdonderende krantenkoppen worden.
Ik heb het vanochtend gelezen voor de koffie, dus ik kan mij vergissen. Maar ik meen echt dat er Engelse 1e divisie stond en dat hij in alles het tegenovergestelde van van Persie is.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
waar in dat artikel lees jij dat die ander in de Engelse 1e divisie speelde
UIteraard wel ritueel afslachten, want anders ben je een kaffir.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
"Van Persie onthoofdt joodse speler Liverpool!"
Ik lig er nu al wakker vanquote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Blue_Eyed het volgende:
Prachtig geloof dat Islam. Leert de aanhangers ervan te geloven dat ze de gewone Nederlander mogen verkrachten, molesteren, vermoorden... Die dude is amper moslim of de slachtoffers vliegen je al om de oren. Waarschijnlijk is hij nu nog een gematigd moslim. Je houdt je hart vast wat er wel niet kan gebeuren als hij strikter in de leer gaat worden.![]()
Tegen Gazza is ook 8x aangifte gedaan van aanranding. 7x vond de politie het niet eens de moeite waard om er onderzoek naar te doen. Gazza had er meer plezier in om de met de lads dronken te worden dan om achter de meiden aan te gaan. Vergelijking gaat niet helemaal op dus.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Robin gaat onze eigen Gazza worden? we hebben nog hoop... hij is nog jong![]()
Ik ben strikt in de leer, hoeveel Nederlanders (sensuelen) heb ik al verkracht, gepleisterd of vermoord ?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Blue_Eyed het volgende:
Je houdt je hart vast wat er wel niet kan gebeuren als hij strikter in de leer gaat worden.![]()
staat er niet dus , Engelse 1e divisiequote:Op maandag 20 juni 2005 14:03 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb het vanochtend gelezen voor de koffie, dus ik kan mij vergissen. Maar ik meen echt dat er Engelse 1e divisie stond en dat hij in alles het tegenovergestelde van van Persie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |