quote:
12 juni staat ie met zn cabaret show in Aalst, Belgiëquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Captain Jack komt oorspronkelijk uit Schotland, maar heeft heel wat jaartjes in de US of A doorgebracht, vandaar dat hij makkelijk met twee accenten kan praten, en hij heeft een geschiedenis in de wondere wereld der Musicals...
Cabaret... als in... Stand-up comedy?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
12 juni staat ie met zn cabaret show in Aalst, België
Ik wil heel erg graag heen..
en god wat issie lekker!
Volgens mij meer i/d traditionele zin van het woord..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Cabaret... als in... Stand-up comedy?
...Captain Jack doet Cabaret!?
Hopelijk in strakke shirtjes enzoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Je bedoelt de homo-versie van cabaret!?
dansen en zingen enzo.
Maar wat een mooie manquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.barrowmanonline.com/
wat een lelijke site
Ben je nog ergens heen gefietst of was het gewoon willekeurig gefiets?quote:
Ik ben naar de Heinenoordtunnel gefietst en weer terugquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben je nog ergens heen gefietst of was het gewoon willekeurig gefiets?
Jij hebt ook gewerkt?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:22 schreef Jerruh het volgende:
ik wil leuke discussies!.
en ik ben moe!.
*pakt Jerruh en zwiert over de dansvloer*quote:
Das dinges.. van CPW!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.barrowmanonline.com/
wat een lelijke site
ook goedquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb een loodzware week achter de rug EN mag morgen werken haha.
Werken op een hete zondag? Je doet wat verkeerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb een loodzware week achter de rug EN mag morgen werken haha.
neej!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
Heeft nog iemand je ingesmeerd?
Peetje!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
neej!
en nu ben ik aan het vervellen!
doen!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Peetje!
Ik twijfel nog, het moedermens betaalt
Maar zit je echt 2 weken in dat hotel nonstop?quote:
ik heb het programma, maar kan niet mailenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar zit je echt 2 weken in dat hotel nonstop?![]()
Dat kan ik ECHT niet aan haha
er is pc met internetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God... alles leuk en aardig maar ik kan niet 2 weken zonder mn pc, telefoon, de stad en mn vrienden hahaha
2bad4uquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik passeer
Twee weekjes is me iets teveel van t goeie
quote:
Volgens mij ligt iedereen te..quote:Op zondag 19 juni 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, het is wel sloom hè..
Oh?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ruik naar kokos..
Het is informatie waar je geen kant mee uit kan maar ik dacht, ach, laat ik dat eens delen met de heaumeaux.
Bij deze dus.
Volgens mij zijn z'n ogen een beetje gevoelig voor licht, hij knippert zo hard.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding].
Een groot smiley-animator zal ik nooit worden..
Slapen!quote:
Je knippert Eng, G_E.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding].
Een groot smiley-animator zal ik nooit worden..
Dan moet G_L (of G_E) eens snel naar de Kalverstraat 98 of de Leidsestraat 14 voorquote:Op zondag 19 juni 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh?.
Mijn G_L is dol op kokos.
Je moest eens weten.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan moet G_L (of G_E) eens snel naar de Kalverstraat 98 of de Leidsestraat 14 voor
[afbeelding]
I Should Coco zeep.
quote:
Wat moet ik weten?quote:
*tandjes uitdoe*quote:Op zondag 19 juni 2005 00:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zoveel kotsen is slecht voor je gebit.
Ja hoi.quote:
quote:
Doe nou vertellen want ik zie opeens hele Enge Beelden voor me van G_L en een stuk zeep.quote:
Gelukkig heb ik ook nog jaaaaren voordat ik daar achter kom.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen zo aftakelen als ze tegen de 30 aankomen.
30? Beavje is al lang en breed de 50 gepasseerd joh.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen zo aftakelen als ze tegen de 30 aankomen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog jaaaaren voordat ik daar achter kom..
Shut it, Beautje..
Doe nou vertellen want ik zie opeens hele Enge Beelden voor me van Beavje met een mummelmondje zonder gebit.quote:
Alleen m'n ogen.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
30? Beavje is al lang en breed de 50 gepasseerd joh..
Godver! Nu zie ik het ook!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe nou vertellen want ik zie opeens hele Enge Beelden voor me van Beavje met een mummelmondje zonder gebit..
Owquote:Op zondag 19 juni 2005 00:50 schreef petre86 het volgende:
ik ben er wel beav.. maar internet is weer helemaal wat het geweest was, nu msn weer, en mail van 2 dagen.. en en en ineens weer site's bijhouden.. maar nu hebbik weer tijd
dus E_A wassup?
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
GodverGrutjes! Nu zie ik het ook!.
Beautje, dat soort enge dingen zeg ik niet.quote:
iemand scrubspul voor me?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow.
Ja dat weet ik toch allemaal niet?.
Ja zat te vervellen/vervelen/whatever.
ook een kusje voor jou hoor scheetquote:Op zondag 19 juni 2005 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hoi.
Peet is hier niet. Die ligt verderop te vervellen. Of te vervelen. Kan ook. heb niet zo goed opgelet.
Je weet nooit wie er mee lurkt, G_E, nooit.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden er nog zo veel ex-homo's meelezen dan?.
Zijn ze ont-homeaut?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden er nog zo veel ex-homo's meelezen dan?.
quote:
Dus dat is geen stuk taart?quote:
MSN smaailies doen we hier niet aanquote:
Nee Beautje, dat is geen stuk taart.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
MSN smaailies doen we hier niet aan.
Het zag er nog wel zo lekker uit.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee Beautje, dat is geen stuk taart.
Honey, you have no idea.quote:
Het is nog beter, deze taart kan je meenemen onder de douche en over je hele lijf smeren.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zag er nog wel zo lekker uit."Goh," dacht ik, "Dat is een lekker stuk kokostaart". En dan is het geen taart.
![]()
Dat kan met andere taart ook, geen douche voor nodig.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is nog beter, deze taart kan je meenemen onder de douche en over je hele lijf smeren..
.
Maar die kan je niet meenemen onder de douche. Althans, het kan wel, maar dan heb je er niks meer aan.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat kan met andere taart ook, geen douche voor nodig.![]()
I'm sure you can.quote:
Ow, ik dacht dat je Spannende Dingen met G_L aan het doen was. Ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, ik moest nog wat afwas opruimen..
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[nathan] Ik neem liever andere dingen mee onder de douche.. [/nathan]
.
Toen we nog puur en onschuldig waren en Nathan nog nathanistisch was.quote:
Je fantaseert maar een eind weg.quote:
Vergeet niet dat ik nog steeds puur en onschuldig ben.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toen we nog puur en onschuldig waren en Nathan nog nathanistisch was..
nu die nathan weg is nemen jullie maar geleidelijk een deel van zijn taken over?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toen we nog puur en onschuldig waren en Nathan nog nathanistisch was..
Daar hebben we jou toch voorquote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu die nathan weg is nemen jullie maar geleidelijk een deel van zijn taken over?
En dan zijn creno en pinguindinges er nog niet eens! Kan je nagaan!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God..het is een zwoele zomernacht en iedereen gaat los?
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je fantaseert maar een eind weg.
Jaja, degenen die het hardste roepen dat ze puur en onschuldig zijn, zijn vaak het ergste.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik nog steeds puur en onschuldig ben.![]()
pinguindinges zit hier weet je nog?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan zijn creno en pinguindinges er nog niet eens! Kan je nagaan!
En dan zit jij te fokken?!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
pinguindinges zit hier weet je nog?
Zoietsquote:Op zondag 19 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
nah ik heb ook grenzen hoor
maar ik kan wel lekker dubbelzinnig uit de hoek komen ja![]()
bij jou?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
pinguindinges zit hier weet je nog?
zei die gister niet dat ie op "rijpere mannen" viel?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan zit jij te fokken?!
Goh, ik had pinguin hoger ingeschat..
Rugnummer, moeilijkheidsgraad en wat voor punt gaf het Russische jurylid?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij jou?
hoestie?
cijfer? link, bron, foto?
Die is er nog niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je Spannende Dingen met G_L aan het doen was. Ofzo..
Inderdaad, maar ja, blijkbaar was de nood erg hoog en de ex toch niet zo geweldig.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
zei die gister niet dat ie op "rijpere mannen" viel?
Niet? Maar hij zou toch vandaag komen en alles?quote:
Morgen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet? Maar hij zou toch vandaag komen en alles?.
Alsof jij nog achter een computer zou kunnen zitten terwijl pinguin lag uit te puffenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie zegt dat ik niet al klaar ben en dat meneer ligt uit te puffen op het bed?
En over prestaties doe ik geen uitspraken
what a man , what a man, what a manquote:
Ow, ik dacht vandaag. Dus.quote:
sauna'squote:Op zondag 19 juni 2005 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn pinguin heeft plastic ogen...weet niet over welke jullie het hebben
Ander onderwerp:
Ik ga morgen voor het eerst naar de verdoemde 'sauna'..
Nu verbaast het me niets als een of meerdere personen hier mij kan verlichten met de etiquette enzo
Moet je mij niet aankijken.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn pinguin heeft plastic ogen...weet niet over welke jullie het hebben
Ander onderwerp:
Ik ga morgen voor het eerst naar de verdoemde 'sauna'..
Nu verbaast het me niets als een of meerdere personen hier mij kan verlichten met de etiquette enzo
My man gives real loving that's why I call him Killerquote:Op zondag 19 juni 2005 01:22 schreef Excess_All het volgende:
[..]
what a man , what a man, what a man
what a mighty good man
diet coke, ur best friend to a healty sex life![]()
Dat je handdoekje te klein is? Of te groot.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zou dat nooit durven, een sauna. Veel te bang dat ehm....
...ze je uitlachen?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zou dat nooit durven, een sauna. Veel te bang dat ehm....
Dat wil niet zeggen dat je zelfvertrouwen optimaal isquote:Op zondag 19 juni 2005 01:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé! Ik heet niet voor niets Grote Verwachtingen!.
dan hou jij je toch niet aan enige etiquette die daar al zou geldenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ik ga met een hele leuke jonge meneer
Hmmz... Je niet op je gemak voelen in een sauna duidt niet automatisch op een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je zelfvertrouwen optimaal is
Eerder van":quote:Op zondag 19 juni 2005 01:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan hou jij je toch niet aan enige etiquette die daar al zou gelden
Gewoon, daar naakt rondlopen zou voldoende moeten zijn, lijkt me.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eerder van":
Hoe wimpel ik iemand af?
The question is.. does Great_Expectations live up to the Great Expectations?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé! Ik heet niet voor niets Grote Verwachtingen!.
My point exactlyquote:Op zondag 19 juni 2005 01:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
The question is.. does Great_Expectations live up to the Great Expectations?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |