Volgens mij ligt iedereen te..quote:Op zondag 19 juni 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, het is wel sloom hè..
Oh?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ruik naar kokos..
Het is informatie waar je geen kant mee uit kan maar ik dacht, ach, laat ik dat eens delen met de heaumeaux.
Bij deze dus.
Volgens mij zijn z'n ogen een beetje gevoelig voor licht, hij knippert zo hard.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding].
Een groot smiley-animator zal ik nooit worden..
Slapen!quote:
Je knippert Eng, G_E.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding].
Een groot smiley-animator zal ik nooit worden..
Dan moet G_L (of G_E) eens snel naar de Kalverstraat 98 of de Leidsestraat 14 voorquote:Op zondag 19 juni 2005 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh?.
Mijn G_L is dol op kokos.
Je moest eens weten.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan moet G_L (of G_E) eens snel naar de Kalverstraat 98 of de Leidsestraat 14 voor
[afbeelding]
I Should Coco zeep.
quote:
Wat moet ik weten?quote:
*tandjes uitdoe*quote:Op zondag 19 juni 2005 00:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zoveel kotsen is slecht voor je gebit.
Ja hoi.quote:
quote:
Doe nou vertellen want ik zie opeens hele Enge Beelden voor me van G_L en een stuk zeep.quote:
Gelukkig heb ik ook nog jaaaaren voordat ik daar achter kom.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen zo aftakelen als ze tegen de 30 aankomen.
30? Beavje is al lang en breed de 50 gepasseerd joh.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen zo aftakelen als ze tegen de 30 aankomen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog jaaaaren voordat ik daar achter kom..
Shut it, Beautje..
Doe nou vertellen want ik zie opeens hele Enge Beelden voor me van Beavje met een mummelmondje zonder gebit.quote:
Alleen m'n ogen.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
30? Beavje is al lang en breed de 50 gepasseerd joh..
Godver! Nu zie ik het ook!quote:Op zondag 19 juni 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe nou vertellen want ik zie opeens hele Enge Beelden voor me van Beavje met een mummelmondje zonder gebit..
Owquote:Op zondag 19 juni 2005 00:50 schreef petre86 het volgende:
ik ben er wel beav.. maar internet is weer helemaal wat het geweest was, nu msn weer, en mail van 2 dagen.. en en en ineens weer site's bijhouden.. maar nu hebbik weer tijd
dus E_A wassup?
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
GodverGrutjes! Nu zie ik het ook!.
Beautje, dat soort enge dingen zeg ik niet.quote:
iemand scrubspul voor me?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow.
Ja dat weet ik toch allemaal niet?.
Ja zat te vervellen/vervelen/whatever.
ook een kusje voor jou hoor scheetquote:Op zondag 19 juni 2005 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hoi.
Peet is hier niet. Die ligt verderop te vervellen. Of te vervelen. Kan ook. heb niet zo goed opgelet.
Je weet nooit wie er mee lurkt, G_E, nooit.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden er nog zo veel ex-homo's meelezen dan?.
Zijn ze ont-homeaut?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Zouden er nog zo veel ex-homo's meelezen dan?.
quote:
Dus dat is geen stuk taart?quote:
MSN smaailies doen we hier niet aanquote:
Nee Beautje, dat is geen stuk taart.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
MSN smaailies doen we hier niet aan.
Het zag er nog wel zo lekker uit.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee Beautje, dat is geen stuk taart.
Honey, you have no idea.quote:
Het is nog beter, deze taart kan je meenemen onder de douche en over je hele lijf smeren.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zag er nog wel zo lekker uit."Goh," dacht ik, "Dat is een lekker stuk kokostaart". En dan is het geen taart.
![]()
Dat kan met andere taart ook, geen douche voor nodig.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is nog beter, deze taart kan je meenemen onder de douche en over je hele lijf smeren..
.
Maar die kan je niet meenemen onder de douche. Althans, het kan wel, maar dan heb je er niks meer aan.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat kan met andere taart ook, geen douche voor nodig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |