I'm sure you can.quote:
Ow, ik dacht dat je Spannende Dingen met G_L aan het doen was. Ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, ik moest nog wat afwas opruimen..
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[nathan] Ik neem liever andere dingen mee onder de douche.. [/nathan]
.
Toen we nog puur en onschuldig waren en Nathan nog nathanistisch was.quote:
Je fantaseert maar een eind weg.quote:
Vergeet niet dat ik nog steeds puur en onschuldig ben.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toen we nog puur en onschuldig waren en Nathan nog nathanistisch was..
nu die nathan weg is nemen jullie maar geleidelijk een deel van zijn taken over?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toen we nog puur en onschuldig waren en Nathan nog nathanistisch was..
Daar hebben we jou toch voorquote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
nu die nathan weg is nemen jullie maar geleidelijk een deel van zijn taken over?
En dan zijn creno en pinguindinges er nog niet eens! Kan je nagaan!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God..het is een zwoele zomernacht en iedereen gaat los?
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je fantaseert maar een eind weg.
Jaja, degenen die het hardste roepen dat ze puur en onschuldig zijn, zijn vaak het ergste.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik nog steeds puur en onschuldig ben.![]()
pinguindinges zit hier weet je nog?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan zijn creno en pinguindinges er nog niet eens! Kan je nagaan!
En dan zit jij te fokken?!quote:Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
pinguindinges zit hier weet je nog?
Zoietsquote:Op zondag 19 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
nah ik heb ook grenzen hoor
maar ik kan wel lekker dubbelzinnig uit de hoek komen ja![]()
bij jou?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
pinguindinges zit hier weet je nog?
zei die gister niet dat ie op "rijpere mannen" viel?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan zit jij te fokken?!
Goh, ik had pinguin hoger ingeschat..
Rugnummer, moeilijkheidsgraad en wat voor punt gaf het Russische jurylid?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij jou?
hoestie?
cijfer? link, bron, foto?
Die is er nog niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je Spannende Dingen met G_L aan het doen was. Ofzo..
Inderdaad, maar ja, blijkbaar was de nood erg hoog en de ex toch niet zo geweldig.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
zei die gister niet dat ie op "rijpere mannen" viel?
Niet? Maar hij zou toch vandaag komen en alles?quote:
Morgen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet? Maar hij zou toch vandaag komen en alles?.
Alsof jij nog achter een computer zou kunnen zitten terwijl pinguin lag uit te puffenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie zegt dat ik niet al klaar ben en dat meneer ligt uit te puffen op het bed?
En over prestaties doe ik geen uitspraken
what a man , what a man, what a manquote:
Ow, ik dacht vandaag. Dus.quote:
sauna'squote:Op zondag 19 juni 2005 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn pinguin heeft plastic ogen...weet niet over welke jullie het hebben
Ander onderwerp:
Ik ga morgen voor het eerst naar de verdoemde 'sauna'..
Nu verbaast het me niets als een of meerdere personen hier mij kan verlichten met de etiquette enzo
Moet je mij niet aankijken.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn pinguin heeft plastic ogen...weet niet over welke jullie het hebben
Ander onderwerp:
Ik ga morgen voor het eerst naar de verdoemde 'sauna'..
Nu verbaast het me niets als een of meerdere personen hier mij kan verlichten met de etiquette enzo
My man gives real loving that's why I call him Killerquote:Op zondag 19 juni 2005 01:22 schreef Excess_All het volgende:
[..]
what a man , what a man, what a man
what a mighty good man
diet coke, ur best friend to a healty sex life![]()
Dat je handdoekje te klein is? Of te groot.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zou dat nooit durven, een sauna. Veel te bang dat ehm....
...ze je uitlachen?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zou dat nooit durven, een sauna. Veel te bang dat ehm....
Dat wil niet zeggen dat je zelfvertrouwen optimaal isquote:Op zondag 19 juni 2005 01:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé! Ik heet niet voor niets Grote Verwachtingen!.
dan hou jij je toch niet aan enige etiquette die daar al zou geldenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Ik ga met een hele leuke jonge meneer
Hmmz... Je niet op je gemak voelen in een sauna duidt niet automatisch op een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je zelfvertrouwen optimaal is
Eerder van":quote:Op zondag 19 juni 2005 01:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan hou jij je toch niet aan enige etiquette die daar al zou gelden
Gewoon, daar naakt rondlopen zou voldoende moeten zijn, lijkt me.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eerder van":
Hoe wimpel ik iemand af?
The question is.. does Great_Expectations live up to the Great Expectations?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé! Ik heet niet voor niets Grote Verwachtingen!.
My point exactlyquote:Op zondag 19 juni 2005 01:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
The question is.. does Great_Expectations live up to the Great Expectations?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |