Ik ken het allemaal niet, maar het klinkt wel heel slechtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Raptor (2001)
Casualties of Love: The Long Island Lolita Story (1993)
Spermula (1976)
Evil Ed (1997)
Four Dogs Playing Poker (2000)
Waarom heb je besloten om zo'n slechte film nog een keer te zien?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Austin Powers in Goldmember (2002): 3
Ondersteepte films had ik al eens eerder gezien.
Ik heb deze maand deel 1 gezien en die beviel uitstekend. Wat is precies de status van deel 2 en 3? Zelfde personages, ander verhaal? Zelfde verhaal en andere personages? Of iets anders?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wu jian dao 3 (Infernal Affairs III) (2003) : 9
Deel 2 is volgens mij de prequel, deel 3 weet ik niet zo uit mijn hoofd. Maar wel zelfde personages.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:42 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik heb deze maand deel 1 gezien en die beviel uitstekend. Wat is precies de status van deel 2 en 3? Zelfde personages, ander verhaal? Zelfde verhaal en andere personages? Of iets anders?
Dat was niet geheel vrijwillig. Was bij vrienden en zij wouden hem heel graag zien. Heb ze nog geprobeerd te overtuigen om iets anders te kijken, maar mijn overtuigingskracht liet me in de steek.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:26 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Waarom heb je besloten om zo'n slechte film nog een keer te zien?
Wil je mijn vraag ook beantwoorden?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was niet geheel vrijwillig. Was bij vrienden en zij wouden hem heel graag zien. Heb ze nog geprobeerd te overtuigen om iets anders te kijken, maar mijn overtuigingskracht liet me in de steek.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Deel 2 is volgens mij de prequel, deel 3 weet ik niet zo uit mijn hoofd. Maar wel zelfde personages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, het is helemaal niet superslecht maar zeer zeker niet de film die het kunnen zijn...
IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
Millions
2 jonge broertjes vinden een grote zak met geld. Ze besluiten het geld te houden, maar ze moeten het wel allemaal op maken voordat op t einde van t jaar de euro wordt ingevoerd in Engeland. Dat wordt nog een hele klus, of toch niet...
Erg leuk en origineel verhaal dat goed is uitgewerkt. De karakters zijn leuk en worden stuk voor stuk goed vertolkt door de cast. Vooral de jonge hoofdrolspelers zijn sterk. Verder ziet t er mooi uit en zijn de bijrollen van de Heiligen cool bedacht.
Zeer vermakelijke film die t kijken zeker waard is
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 7,3/10
Daarmee komt t totaal aantal films dat ik in juni heb gezien op 24.
De beste was La Meglio Gioventu met een 9,0/10
De slechtste was Sahara met een 5,0/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
effects, geluid etc. waren gewoon heel erg goed. Alleen die sentimenti crap was niet cool.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:52 schreef kinky_queen het volgende:
En dan toch nog een 7,5?
-Edit- tis al hele tijd bezig; huur of koop hem nog wel 'ns.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef Lemmeb het volgende:
The Elephant Man (1980) is nu op TV. Als je die nog niet gezien hebt, zou ik die toch maar gauw gaan kijken.
Voor tips zijn andere topicsquote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef Lemmeb het volgende:
The Elephant Man (1980) is nu op TV. Als je die nog niet gezien hebt, zou ik die toch maar gauw gaan kijken.
quote:samenvatting
Wanneer serveerster Jule uit haar huis wordt gesmeten, komt ze bij haar vriend Peter en zijn kameraad Jan inwonen. Als Peter op vakantie is vertelt Jan haar dat hij en Peter inbreken in villa's. Ze stelen niets maar verplaatsen de meubels en laten een boodschap achter: ‘De vette jaren zijn voorbij’. Jule besluit mee te doen, maar wanneer ze haar mobiele telefoon in een villa laat liggen keert ze terug met Jan. Het tweetal wordt door de eigenaar betrapt. Uiteindelijk resulteert dit in een ongewilde ontvoering die de idealisten laat kennismaken met de normen en waarden van hun tegenstanders.www.movietomovie.nl
Agrees... onwijs mooi.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:43 schreef pascalheister het volgende:
Ray
*wauw* wat een mooie film zeg, erg knap in elkaar gezet. De muziek en sfeer er omheen maakt de film verder helemaal compleet. En Foxx steelt de show helemaal met zijn geweldige acteerprestatie.
Klinkt als een relaxte zondag (inclusief vierkante ogen).quote:Op maandag 4 juli 2005 01:52 schreef Mike het volgende:
War of the Worlds
Vermakelijke popcornfilm. Had meer potentie, maar dat is er niet helemaal uitgekomen.
The Lost Weekend
Film over alcoholisme. Ik kan me voorstellen dat deze film redelijk baanbrekend was in de tijd dat 'ie uitkwam, maar we hebben dit ondertussen al veel vaker en indringerder gezien. Sowieso doen de meeste Wilder-films me weinig.
The Wizard of Oz
Deze klassieker nog maar eens in m'n dvdspeler gestopt en hij blijft gewoon erg leuk. De tijd vliegt voorbij en de liedjes blijven vast weer dagen in m'n hoofd zitten.
White Heat
Cagney op z'n best. Behoorlijk harde misdaadfilm overigens...niet Goodfellas-hard, maar ook in de jaren 40 keken ze in films blijkbaar niet op een dode meer of minder.
Kind Hearts and Coronets
Geweldige komedie met topprestaties van Dennis Price en Alec Guinness die uiteraard ook geholpen worden door een slim script.
Mr. & Mrs. Smith
Non-stop actie in (opnieuw) een leuke zomerfilm. Je moet wel je hersenen even uitzetten als je begint met kijken, maar ach, da's voor de meeste mensen toch niet zo'n probleem.
Ik doe mee in die mening en recentheid van de ervaring.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:14 schreef Thice het volgende:
afgelopen zaterdag sin city gezien, geweldige film... beste die ik het afgelopen jaar gezien heb
*eensch isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Millions
Wat een prachtige feelgood movie.De film gaat over twee broertjes die een tas met geld vinden. Het ene jochie is gehaaid en wil het geld het liefst investeren. Het jongere broertje wil er vooral goed mee doen. Films met kinderen in de hoofdrol zijn altijd een beetje tricky, maar Alex Etel en Lewis Owen McGibbon doen het echt geweldig. De gesprekken tussen Damian (het jongste broertje) en de heiligen die hij aanbidt zijn een leuke vondst.
Absolute aanrader. Een feelgood film zonder overdreven sentimentaliteit.
8,5
Is deze film ook ingedeeld in 'chapters' zoals bij Fanny och Alexander?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die jaren '50 / '60 technologie ziet er ook fantastisch uit. Het is echt jammer dat we tegenwoordig niet overal meer antennes, lampjes en grote knoppen op maken![]()
In twee delenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Is deze film ook ingedeeld in 'chapters' zoals bij Fanny och Alexander?
Of moet je hem zelf gewoon even opdelen in 3-en ofzo. Want 6 uur lang achter elkaar zitten trek ik persoonlijk echt niet
Hij is officieel ingedeeld in twee delen. Maar je kan doordat er af en toe grote tijdsprongen gemaakt worden ook zelf hem in nog meer delen opdelen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Of moet je hem zelf gewoon even opdelen in 3-en ofzo. Want 6 uur lang achter elkaar zitten trek ik persoonlijk echt niet
Heb de dvd net ff gestart en gekeken:quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Dit is some sort of joke neem ik aan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb de dvd net ff gestart en gekeken:
de eerste dvd is onderverdeeld in 24 hoofdstukken, de 2e in ook
dus je hoeft de 6 uur niet achter elkaar uit te zitten
nopequote:
Denk je nou echt dat ik niet weet dat er chapters op een DVD zitten?quote:
weet ik toch niet hoe dat is bij die Fanny och whatever dvd. die heb ik niet. jij vraagt om chapters, ik geef je t antwoordquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik niet weet dat er chapters op een DVD zitten?
Ik vraag om Chapters als in Fanny och Alexander, ook een filmpje van zeker een uur of 5, maar opgedeeld in 4 chapters.
Ik vraag niet om chapters, ik vraag om chapters als bij Fanny och Alexander.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
weet ik toch niet hoe dat is bij die Fanny och whatever dvd. die heb ik niet. jij vraagt om chapters, ik geef je t antwoord
Chaotisch? Ik vond de film alles behalve chaotisch. Nu ben ik wel benieuwd wat je er dan chaotisch aan vond.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:35 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vanavond nog Millions gezien, leuke film. Beetje zoetsappig, beetje chaotisch af en toe en dat Engelse accent is niet altijd even makkelijk te verstaan, maar zeker een goeie film om met je moeder te kijken. Leuk gemonteerd ook
die lijkt me idd interessant.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef Gorro het volgende:
(#373) I Am a Fugitive from a Chain Gang (Mervyn LeRoy, 1932)
Goede maatschappijkritische klassieker. Deze kritiek richt zich met name op de zogenaamde "chain gangs", de werkkampen als straf voor gevangenen in sommige staten van Amerika. Paul Muni speelt op erg sterke wijze de rebel die het opneemt tegen het systeem maar aan alle kanten tegengewerkt wordt. Dankzij het strakke tempo kijkt de film erg lekker weg en zakt de film nooit in. ****
Nou ja, ik had gewoon een paar keer tijdens de film een moment van "He? Wat doen ze nou?". Misschien is chaotisch ook niet het goede woord. Het zou ook nog kunnen dat ik gewoon niet zat op te lettenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:26 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Chaotisch? Ik vond de film alles behalve chaotisch. Nu ben ik wel benieuwd wat je er dan chaotisch aan vond.
Ik vond het eerder een grapdichtheid van 1 per 20 minuten. Nee Madagascar was maar matigjes. Kan niet aan de Shrek films en The Incredibles tippen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef Sasandra het volgende:
maar grapdichtheid van 20 per minuut is vooral vermoeiend.
Godsent is absoluut de moeite niet waardquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:18 schreef edje34 het volgende:
Ik ga vanavond Godsent en Constantine kijken[afbeelding]
Ik zeg dan ook niet dat het goeie grappen zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:14 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vond het eerder een grapdichtheid van 1 per 20 minuten. Nee Madagascar was maar matigjes. Kan niet aan de Shrek films en The Incredibles tippen...
quote:A masterpiece of visual exuberance, Philip Ridley has gathered a handful of naturally stunning locations and squeezed out an atmosphere laden with overtones. The forest itself is almost an extra character, paralleling the tone of events with a transformation from sun-dappled boughs to shadow-casting skeletal fingers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |