quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef Hare het volgende:[..]
Deel 2 is volgens mij de prequel, deel 3 weet ik niet zo uit mijn hoofd. Maar wel zelfde personages.
![]()
deel 2 is een prequel, deel 3 gaat verder waar deel 1 ophield. Beide films natuurlijk dezelfde personages. Kijk voor meer uitleg en info gewoon de 5 uur chronologische versie
![]()
Woensdag en donderdag gezien:
War Of The WorldsHet ziet er allemaal prachtig uit, de effecten zijn zeer sterk. Voor de pauze (ja er is idd. pauze hier in de bios
![]()
) was t erg goed. Vermakelijk, goed gemaakt en boeiend. Cruise is wer goed, net als de kleine Dakota Fanning. Maar na de pauze zakte t allemaal veel te ver in. De actie was veel minder, het is t drama dat (uiteraard) de boventoon voert.
Het einde zuigt nogal heel erg hard en de laatste 20 minuten voelen ook erg geforceerd aan.
Natuurlijk zitten er een aantal sentimentele crap dingen in de film:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, het is helemaal niet superslecht maar zeer zeker niet de film die het kunnen zijn...
IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
Millions2 jonge broertjes vinden een grote zak met geld. Ze besluiten het geld te houden, maar ze moeten het wel allemaal op maken voordat op t einde van t jaar de euro wordt ingevoerd in Engeland. Dat wordt nog een hele klus, of toch niet...
![]()
Erg leuk en origineel verhaal dat goed is uitgewerkt. De karakters zijn leuk en worden stuk voor stuk goed vertolkt door de cast. Vooral de jonge hoofdrolspelers zijn sterk. Verder ziet t er mooi uit en zijn de bijrollen van de Heiligen cool bedacht
![]()
.
Zeer vermakelijke film die t kijken zeker waard is
![]()
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 7,3/10
Daarmee komt t totaal aantal films dat ik in juni heb gezien op 24.
De beste was
La Meglio Gioventu met een
9,0/10De slechtste was
Sahara met een
5,0/10