Nu Arie nog weg, zijn wij ook tevredenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef DeTolk het volgende:
Algemeen directeur Arie van Eijden is zeer tevreden over de aanstelling van Van Geel. 'Martin van Geel heeft zich de laatste jaren bewezen als een van de beste kandidaten voor de functie van technisch directeur bij Ajax. Wij zijn zeer zorgvuldig geweest in onze zoektocht en het stemt ons uiterst tevreden dat we het nieuwe seizoen met Van Geel kunnen beginnen.'
Dan zal Van Gaal wel een dubbelfunctie gaan bekleden bij AZ, vergelijkbaar met Hiddink bij PSV.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Louis had 't einde van van Geel betekend.
Lijklt mij wel een topic waard. Zo niet snap ik niet meer waar dit forum voor bedoeld is.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:24 schreef golfer het volgende:
LIjkt mij een prima vent op de plek van TD.
Die hebben we niet nodig, tenzij er mensen weggaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:36 schreef Nashje het volgende:
Geweldige keuze. Doet Ajax buitengewoon knap. Kan ie Scheringa, Kromkamp en Landzaat meteen meenemen.
Kromkamp alvast overkopen en dan verhuren. Kan ie over een jaar Hatem vervangen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die hebben we niet nodig, tenzij er mensen weggaan.
Dat is waar maar ik heb het idee dat Kromkamp NU al weg wil bij AZ.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kromkamp alvast overkopen en dan verhuren. Kan ie over een jaar Hatem vervangen.
quote:De Ridder niet naar Tottenham Hotspur
20 juni 2005
Een transfer van Daniël de Ridder van Ajax naar Tottenham Hotspur is van de baan, zo weet de website High Low.nl te melden. Tottenham heeft zich inmiddels versterkt met Wayne Routledge van Crystal Palace en dat zou betekenen dat een eventuele komst van De Ridder niet langer aan de orde is. De rechtsbuiten werd eerder lange tijd in verband gebracht met de club van trainer Martin Jol, maar Ajax wilde niet meewerken aan een overgang.
Volgens High Low is het nu zo goed als zeker dat De Ridder volgend seizoen het shirt van Ajax draagt, ook al moest hij de afgelopen maanden Mauro Rosales en Steven Pienaar voor zich dulden. De 21-jarige Amsterdammer speelde totnogtoe 35 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij vier keer trefzeker was. De Ridder staat in de hoofdstad nog tot medio 2007 onder contract.
Keje Molenaar lijkt mij ook wel een geschikte gozer. Al is het onmogelijk om hierover te kunnen oordelen als buitenstaanders.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Een goede start
Nu Arie weg en Keje erin, en we zijn weer klaar voor het volgend seizoen
Utopie. Kromkamp wil persé naar het buitenland, dus hij gaat echt niet naar Ajax.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kromkamp alvast overkopen en dan verhuren. Kan ie over een jaar Hatem vervangen.
Ga toch weg met die Kromkamp. Die mist op alle facetten de kwaliteiten om te slagen bij Ajax.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die is niet binnen 2 jaar weg ben ik bang.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:49 schreef gras het volgende:
Jaakke is immers ook aan vervanging toe.
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:50 schreef gras het volgende:
[..]
Ga toch weg met die Kromkamp. Die mist op alle facetten de kwaliteiten om te slagen bij Ajax.
Dat dacht ik ook van Arie, maar een paar spandoeken en loze kreten op internet doen wonderen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die is niet binnen 2 jaar weg ben ik bang.
Kromkamp is de beste rechtsback van Nederland en jij vindt hem niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:53 schreef gras het volgende:
[..]
Aldus de man die Bouma de beste linksback van Nederland vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |