Als ie komt zal ie ongetwijfeld niet gratis zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 07:27 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Als ie maar niks kost dan, kunnen we hem weer verkopen![]()
In al die wedstrijden die hij niet speelde?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik was ook nooit zo'n enorme fan van Andy, maar echt heel slecht is hij nou ook weer niet. Ik heb hem niet zoveel meer zien spelen, wie weet heeft hij wel veel geleerd in Italie...
Nope, Inter wil cash zien.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als ie komt zal ie ongetwijfeld niet gratis zijn.
Tja, qua mentaliteit ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In al die wedstrijden die hij niet speelde?
Ze hebben er meen ik ook 7,5 (quote:
Wat deden de voorzitters van Arsenal, Internazionale en Olympique Lyon in Amsterdam??? Heeft dat met Ajax te maken??? Of was er een G14-top in Amsterdam???quote:Lyon wil voor Essien 'meer dan 25 miljoen'
20/6/2005 12:36
Mickaël Essien speelde zich dit seizoen in de kijker bij Olympique Lyon, reden waarom tal van grote clubs aan hem worden gelinkt. Zijn club wil de hoofdprijs: 'We hebben al 25 miljoen geweigerd.'
Jean-Michel Aulas, voorzitter van Olympique, maakte bekend dat tot nu toe vooral Chelsea achter Essien aanzit. 'Het is de enige club die zich officieel heeft gemanifesteerd. We zijn op onze hoede. We zullen er alles aan doen om hem te behouden. Hij is een van de beste spelers van Europa, dat is ook de reden waarom Chelsea hem wil hebben.'
'Maar wij willen dan ook een prijs die overeenkomstig is met die van een speler die tot de besten behoort. De Engelse club heeft al vaker interessante aanbiedingen gedaan voor middenvelders en aanvallers. En als Essien graag wil blijven, dan rekenen wij volgend seizoen op hem en kunnen wij meer weerstand bieden.'
Oftewel, Lyon wil dik geld vangen. 'Twintig miljoen euro, 25 miljoen? Zeker weten van niet. We hebben al een bod van 25 miljoen geweigerd. Het is veel, veel, veel meer dan dat.'
Aulas liet ook weten dat er voor Mahamadou Diarra (ex-Vitesse) nog geen concrete belangstelling is geweest. 'Men spreekt van Arsenal en Internazionale. Maar ik heb de twee voorzitters vorige week nog gezien in Amsterdam; het zijn niets meer dan geruchten.'
Verder meldt Aulas dat L'OL zeer geïnteresseerd is in de aanvallers Marouane Chamakh (Girondins Bordeaux) en Mwaruwari Benjani (AJ Auxerre) én dat de geruchten over Didier Drogba niet meer zijn dan geruchten. 'We kunnen in een laat cadeau van de Kerstman geloven, maar op korte termijn is dit niet reëel. We zullen contact met hem blijven houden, maar op dit moment zijn we niet rijk genoeg.'
Vorige week lijfde Olympique nog wel Benoit Pedretti in. De middenvelder tekende een contract voor vier seizoenen bij de Franse kampioen.
Bron: VI
ik hoop hetquote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, G14 top was in Amsterdam.
Altijd leuk die G14, maar moeten de leden niet worden bijgesteld?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, G14 top was in Amsterdam.
Hoe lang staat ie nog onder contract?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:57 schreef Houniet het volgende:
ik ben benieuwd hoelang maduro blijft
Misschien dat de voorzitter van Olypique Lyon In Amsterdam was om te onderhandelen over Daniël de Ridder en daar de voorzitter van Internazionale tegenkwam, die daar was inzake de transfer van Edgar Davids en de voorzitter van Arsenal bezocht mr. A. Mozkovich, raadsman van Robin van P.quote:
Hij heeft net bijgetekend als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe lang staat ie nog onder contract?
Bovendien beoordelen ze hem wel over een langere periode dan alleen de zomer van 2005 denk ik
Dan hoeft de ajacied niet te vrezen dus....quote:Op maandag 20 juni 2005 14:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft net bijgetekend als ik mij niet vergis.
Af en toe ja, maar ze zitten niet iedere 2 jaar in de kwartfinales van de CL bijv.... en ook hun begrotingen staan in schril contrast met die van de overige leden, dus hun invloed is navenant.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Psv en Ajax horen nog steeds bij de Europese top hoor...
Nog niet dus, my bad.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan hoeft de ajacied niet te vrezen dus....
Gaat ie weg dan vangt Ajax de hoofdprijs, blijft ie dan kan ie Ajax versterken.
Ik hoop dat ze er een beetje vaart achter gaan zetten.quote:Ajax wil Hedwiges Maduro een nieuw contract voorleggen, zo meldt de middenvelder deze week in Voetbal International. De Amsterdamse club is daartoe inmiddels in gesprek met Rodger Linse, de zaakwaarnemer van de Ajacied. De bedoeling is dat de verbintenis van Maduro wordt opgewaardeerd. "Mijn oude contract loopt nog tot 2007. Ik maak me niet druk, ik zie het wel", reageert de jongeling. "Een goed WK spelen en daarna een goed seizoen met Ajax. Dat is nu mijn doel. Wat daarna komt, zie ik wel. Ik heb geen haast."
Maduro laat in VI weten dat de vorige Ajax-trainer Ronald Koeman het niet zo in hem zag zitten. "Ronald Koeman liet me debuteren tegen Auxerre voor de UEFA Cup, maar onder zijn opvolgers Krol en Bruins Slot veroverde ik pas echt een basisplaats", verduidelijkt de international. "Er zijn mensen die zeggen dat het voor mijn ontwikkeling goed was dat Koeman is vertrokken. Misschien klopt dat ook wel. Ik heb bij Koeman alle trainingskampen mee mogen maken, maar ik kreeg niet veel speelminuten. Nadat Koeman was vertrokken, deelde Ruud Krol me tijdens de training meteen in bij de basis. Die zag het meer in mij zitten dan Koeman."
Over zijn huidige trainer Danny Blind is Maduro zeer te spreken. "Blind ken ik uit de jeugd. Hij was mijn trainer in de A1 en geeft me nu bij het eerste weer veel vertrouwen. Dat is heel belangrijk en voor dat vertrouwen wil ik hem volgend seizoen terugbetalen."
Het twintigjarige talent beseft dat het de voorbije maanden snel met hem is gegaan. "Als ik terugkijk is het bij mij heel snel gegaan allemaal. Alles kwam tegelijk. Debuteren voor Ajax, het Nederlands Elftal. In zo'n situatie moet je als jonge speler wel je hoofd erbij houden, niet gaan denken dat je er al bent. Ik kan daar wel mee omgaan, omdat ik een rustige jongen ben."
Misschien dat ie nog 2 jaar kan bijtekenen ofzo...quote:Op maandag 20 juni 2005 14:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog niet dus, my bad.
[..]
Ik hoop dat ze er een beetje vaart achter gaan zetten..
quote:'Zaakwaarnemer Van der Meyde wil om de tafel met Ajax'
19 juni 2005
De zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Chiel Dekker, heeft tegenover het ANP laten weten dat zijn cliënt om de tafel wil gaan zitten met de clubs die eerder interesse in hem hebben getoond. Internazionale liet vrijdag weten dat het wil meewerken aan een vertrek van Van der Meyde. De nieuwe werkgever van de 25-jarige aanvaller zal wel een transfersom op tafel moeten leggen.
Van der Meyde stond de afgelopen twee seizoenen bij Inter onder contract, maar groeide nimmer uit tot vaste waarde. Ondanks het feit dat hij onder trainer Roberto Mancini meer speelminuten kreeg is besloten dat de oud-Ajacied bij een goed bod mag vertrekken. "Ik realiseer me dat ik op mijn leeftijd moet spelen en het liefst in een competitie waar mijn kwaliteiten het best tot zijn recht komen", aldus Van der Meyde, die in Milaan een nog doorlopend contract heeft.
"We gaan ons nu rustig oriënteren en praten met de clubs die eerder interesse in Andy hebben getoond", gaf zijn zaakwaarnemer Dekker aan. Daarmee lijkt de spelersmakelaar te doelen op clubs als Everton en Ajax, dat lange tijd overwoog Van der Meyde terug naar Amsterdam te halen. Een jaar geleden deden de Amsterdammers nog verwoede pogingen de Arnhemmer te contracteren, maar Inter weigerde de vleugelspits te laten gaan. Vervolgens trok Ajax de Argentijn Mauro Rosales aan. Of Ajax nog steeds geïnteresseerd is in Van der Meyde is vooralsnog onbekend.
Speelde daar goed toen tegen Roma meen ik?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:56 schreef ThomasBerge het volgende:
Van mij hoeft hij niet te komen. Ik ben nooit weggeweest van Andy, en met Rosales zie ik geen enkele aanleiding om hem binnen te halen. Tenzij hij op links kan spelen.
Oh ja, dat doelpunt, hoe kan ik het vergetenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Speelde daar goed toen tegen Roma meen ik?![]()
Babel als back-up van Rosenberg? ik denk dat Rosenberg toch veel aanpassings problemen gaat krijgen. En dat Babel dan nr1 spits wordtquote:Op maandag 20 juni 2005 16:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Oh ja, dat doelpunt, hoe kan ik het vergeten![]()
Maar met de komst van Rosenberg, is het de vraag waar Babel dan moet gaan staan.
VD Meyde zou voor mij ook alleen voor de linksbuiten positie in aanmerking komen, rechts is goed bezet (Rosales/Ridder/Pienaar?/De Mul)quote:Op maandag 20 juni 2005 16:04 schreef devv05 het volgende:
Urby houden. Vd Meyde opzich ook welkom, maar niet echt nodig imo omdat ik het voorlopig nog wel in Rosales zie zitten
Blind welquote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef Nashje het volgende:
Eerlijk gezegt zie ik De Ridder en De Mul niet als opties voor rechtsbuiten.
Lijkt me een goedequote:Maandag 20 juni - Martin van Geel wordt nieuwe td bij AFC Ajax
(Verslaggever SV, Amsterdam, 19.21u GMT+01.00, AT5)
Volgens de Amsterdamse televisiezender AT5 wordt Martin van Geel de nieuwe technisch directeur van Ajax. Momenteel is hij nog manager voetbalzaken bij AZ.
Sportjournaliste Barbara Barend liet dat zojuist weten in het voetbalpraatprogramma FC Godenzonen. De overgang is door Ajax noch AZ bevestigd.
is dat al zeker???quote:Op maandag 20 juni 2005 19:31 schreef MaxPower het volgende:
Martin van Geel = TD...
Goede keus lijkt me.
Ja, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is een goede inderdaad. Indirect ook het einde van AZ dan.
Willem II gratis leeghalen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:46 schreef jimjim1983 het volgende:
wat zijn van geel's grootste successen geweest de afgelopen jaren?
En het einde van Louisquote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is een goede inderdaad. Indirect ook het einde van AZ dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |