Idd. Van der Meyde is iemand die een kopsterke spits als Charisteas goed kan bedienen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:52 schreef Nashje het volgende:
Van der Meyde is welkom. Heeft tenminste een goede voorzet in huis.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:52 schreef Nashje het volgende:
Van der Meyde is welkom. Heeft tenminste een goede voorzet in huis.
en aan:quote:Op zondag 19 juni 2005 14:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, elke keer als ik iets over Van der Meyde hoor denk ik meteen aan die goal.
Nu Co weg is, kunnen de complimentjes er weer vanaf?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Haris Medunjanin is een erg mooie voetballer, die echter misschien wel te veel een ouderwetse 10 is om echt in de top te gaan renderen. Soort Riquelme.
Enkeltje Buenos Aires?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:01 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, maar als Van der Meyde terugkomt. Wat te doen met Rosales?
Ik vind dat Harry eerder in aanmerking komt voor de bijl.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:09 schreef Radegast het volgende:
Enkeltje Buenos Aires?
Harry heeft totaal geen techniek, het is een nog houteriger intikker dan Van Nistelrooij, die op het moment ook niks binnentikt.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:15 schreef Radegast het volgende:
Het komt wel in orde met Charisteas als hij fatsoenlijke voorzetten krijgt vanaf de flanken.
Dat gaat Rosales nooit lukken.
Ja hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb je hem al weleens een goede voorzet zien geven?
Ik niet.
Maar Rosales nietquote:Op zondag 19 juni 2005 15:32 schreef Radegast het volgende:
Ik vind het echt te vroeg om Charisteas nu al af te schrijven.
Ik schrijf Rosales helemaal niet af, ik zei alleen maar dat mocht Van der Meyde terugkomen dat dan Rosales van mij mag vertrekken. Omdat ik VdM gewoon simpelweg beter vind dan Rosales.quote:
Rosales is beter, alleen past hij niet in het Ajax-systeem.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik schrijf Rosales helemaal niet af, ik zei alleen maar dat mocht Van der Meyde terugkomen dat dan Rosales van mij mag vertrekken. Omdat ik VdM gewoon simpelweg beter vind dan Rosales.
Jij volgt het Zuid-Amerikaanse voetbal toch hé? Newell's speelde toch ook altijd 4-4-2?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rosales is beter, alleen past hij niet in het Ajax-systeem.
Onzin, bij Newell's Old Boys speelde ie ook altijd in een 4-3-3 systeem. Meestal als spits, maar soms ook aan de linker of rechterkant. Plus het feit dat meneer nog maar 3/4e jaar in NL is. Geef die jongen de tijd, en het komt echt allemaal goed.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rosales is beter, alleen past hij niet in het Ajax-systeem.
Bij de Argentijnse ploeg speelde hij 4-4-2 en daar deed hij het uitstekend.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij volgt het Zuid-Amerikaanse voetbal toch hé? Newell's speelde toch ook altijd 4-4-2?
Op de Olympische spelen speelde Rosales toch rechtsbuiten in 433?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij de Argentijnse ploeg speelde hij 4-4-2 en daar deed hij het uitstekend.
Jup, dus niet alleen in het Argentijnse elftal stond ie rechtsbuiten. Nogmaals, geef de man een jaar de tijd en hij gaat optimaal renderen in het Ajax-systeem.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op de Olympische spelen speelde Rosales toch rechtsbuiten in 433?
4-4-2 toch? Wel als rechtsbuiten ja, maar hij had daar in ieder geval de vrijheid van een 4-4-2 buitenspeler.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op de Olympische spelen speelde Rosales toch rechtsbuiten in 433?
Nee, heb Medunjanin altijd al goed gevonden.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nu Co weg is, kunnen de complimentjes er weer vanaf?
Waar zeg ik dat hij bij Newell's 4-3-3 speelde? Bij de OS speelde hij idd in 4-3-3, daar vergiste ik me in, maar hij had wel veel meer vrijheid dan hij nu bij Ajax heeft.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Lekker bezig weer cultheld.
Bij Newell's speelde hij 4-4-2, bij de OS was hij rechtsbuiten in een 4-3-3.
Tegen Willem II.... Echt een goalgetter is ie niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:22 schreef Nashje het volgende:
Rosales is ook zeker niet verkeerd. Geef 'm inderdaad de tijd en het lukt 'm wel. Daarbij wil Mauro ook nog wel eens scoren.
Feyenoordquote:Op zondag 19 juni 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tegen Willem II.... Echt een goalgetter is ie niet.
Vergelijkbaar met Willem 2.quote:
Ja, al zijn goals maakte hij volgens mij in een periode van een maand waarin hij goed speelde, daarvoor en erna was het maar matig.quote:
Doekoe tellen.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:09 schreef PJORourke het volgende:
Weet iemand waar Davids nu mee bezig is?
Zelfs al is het niet Ajax
Inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:25 schreef JeroenV het volgende:
Andy was een voetballer waar je je echt dood aan kon ergeren, maar wel belangrijk was als je kijkt naar het aantal doelpunten en assists.
Als ie maar niks kost dan, kunnen we hem weer verkopenquote:Op zondag 19 juni 2005 23:21 schreef Suijk het volgende:
Toen Andy wegging was volgens mij iedereen tevreden dat we er uberhaupt nog geld voor kregen en nu wil iedereen hem weer terug? Ik ben nooit echt onder de indruk van hem geweest en hij hoeft van mij ook niet terug eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |