Idd. Van der Meyde is iemand die een kopsterke spits als Charisteas goed kan bedienen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:52 schreef Nashje het volgende:
Van der Meyde is welkom. Heeft tenminste een goede voorzet in huis.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:52 schreef Nashje het volgende:
Van der Meyde is welkom. Heeft tenminste een goede voorzet in huis.
en aan:quote:Op zondag 19 juni 2005 14:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gast, elke keer als ik iets over Van der Meyde hoor denk ik meteen aan die goal.
Nu Co weg is, kunnen de complimentjes er weer vanaf?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Haris Medunjanin is een erg mooie voetballer, die echter misschien wel te veel een ouderwetse 10 is om echt in de top te gaan renderen. Soort Riquelme.
Enkeltje Buenos Aires?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:01 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, maar als Van der Meyde terugkomt. Wat te doen met Rosales?
Ik vind dat Harry eerder in aanmerking komt voor de bijl.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:09 schreef Radegast het volgende:
Enkeltje Buenos Aires?
Harry heeft totaal geen techniek, het is een nog houteriger intikker dan Van Nistelrooij, die op het moment ook niks binnentikt.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:15 schreef Radegast het volgende:
Het komt wel in orde met Charisteas als hij fatsoenlijke voorzetten krijgt vanaf de flanken.
Dat gaat Rosales nooit lukken.
Ja hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb je hem al weleens een goede voorzet zien geven?
Ik niet.
Maar Rosales nietquote:Op zondag 19 juni 2005 15:32 schreef Radegast het volgende:
Ik vind het echt te vroeg om Charisteas nu al af te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |