Hij hoeft alleen maar Ron Vlaar los te peuteren door de kleine lettertjes van z'n contract goed te "gebruiken", dan is 'ie als TD al geslaagd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft hij gepresteerd?
[..]
Co bepaalde de spelers die kwamen, kijk maar half Willem II kwam
Wow, jij tiptquote:Op woensdag 22 juni 2005 04:11 schreef Spideyman het volgende:
Een potentiele opvolger van Trabelsi loopt bij Brazilie onder de 20 rond. Zijn naam is Rafael, zijn rugnummer is 2 en hij is een soort van Maxwell. Verdedigend komt er geen muis door en vrijwel bij elke aanval vanaf rechts betrokken. Ik tip.
hij viel me ook al opquote:Op woensdag 22 juni 2005 04:11 schreef Spideyman het volgende:
Een potentiele opvolger van Trabelsi loopt bij Brazilie onder de 20 rond. Zijn naam is Rafael, zijn rugnummer is 2 en hij is een soort van Maxwell. Verdedigend komt er geen muis door en vrijwel bij elke aanval vanaf rechts betrokken. Ik tip.
Ja, dat kan je wel van ieder talentje zeggen dat daar rondloopt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 05:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wow, jij tipt? Hij staat in Brazilië algemeen bekend als groot talent en de scouts van Ajax (alsmede die van Feyenoord en PSV) kennen hem al maanden
.
Echter is het wel de TD die de spelers haalt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft hij gepresteerd?
[..]
Co bepaalde de spelers die kwamen, kijk maar half Willem II kwam
En wat heeft het voor zin?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Nashje het volgende:
En we zijn er weer.
De Ajax Supporters Delegatie heeft het vertrouwen in Van Eijden opgegeven. de ASD gaat pas weer communiceren met Ajax als Van Eijden weg is.
verstandige keuze dusquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:48 schreef tong80 het volgende:
Ik denk nog steeds dat Keje Molenaar hem opvolgt. Een man met een Ajax-verleden en als advocaat op de hoogte van alle juridische aspecten.
pas toen Adriaanse er kwam gingen ze echt goed spelen, daarvoor speelden ze altijd wat minder goed maar ze hebben altijd wel aardige spelers gehad (de laatste jaren iig).quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
was het team van AZ niet ook al goed voordat Co er kwam, dus dankzij Van Geel?
Jaakke is ook advocaat en zie wat we daar mee zijn opgeschoten...quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:48 schreef tong80 het volgende:
Ik denk nog steeds dat Keje Molenaar hem opvolgt. Een man met een Ajax-verleden en als advocaat op de hoogte van alle juridische aspecten.
Ik zou liever een manager als algemeen directeur hebben, voor de juridische zaken heb je ander mannetjes.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Jaakke is ook advocaat en zie wat we daar mee zijn opgeschoten...
Aie is ook manager, en zie wat we daar mee zijn opgeschotenquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik zou liever een manager als algemeen directeur hebben, voor de juridische zaken heb je ander mannetjes.
Je hebt manangers en je hebt managers...quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Aie is ook manager, en zie wat we daar mee zijn opgeschoten
dat is gewoon pratisch onderhandelen meer niet, daar zjin honderden mensen voor te vinden. Qua technisch inzicht heeft hij mij nooit overtuigd. Maargoed we zullen zien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Echter is het wel de TD die de spelers haalt.
het is in elk geval een betere optie dan van Gaal destijds.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is gewoon pratisch onderhandelen meer niet, daar zjin honderden mensen voor te vinden. Qua technisch inzicht heeft hij mij nooit overtuigd. Maargoed we zullen zien.
Eigenlijk onmogelijk, je hebt namelijk iemand nodig die gestudeerd heeft, een basis en die zijn sporen daarmee verdiend heeft, dan valt een ex-voetballer op voorhand al af, die heeft geen tijd gehad om te studeren of iets dergelijks.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:18 schreef twi het volgende:
Arie is een ijdeltuit die graag in de belangstelling van de media staat. Maar om nu alle schuld alleen op hem af te schuiven. Ik zie 'm ook graag vertrekken hoor, maar ik denk dat heel veel dingen die men hem hier aanrekent (waaronder dat belachelijke gejammer om dat oude logo) onterecht is. Ondanks dat heeft 'ie genoeg fouten gemaakt en is 't tijd voor iemand die de club en niet de jaarcijfers als hoogste prioriteit heeft. Maarja, 't is vrij onmogelijk om iemand met een voetbalverleden aan te stellen met de kwaliteiten die je nodig hebt.
Dat is een van de taken van een TD inderdaad. Die verder ook de samenwerking van de verschillende onderdelen van de club zo geruisloos moet laten verlopen, en nog wel meer dingen waar de meeste supporters eigenlijk geen idee van hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
dat is gewoon pratisch onderhandelen meer niet, daar zjin honderden mensen voor te vinden. Qua technisch inzicht heeft hij mij nooit overtuigd. Maargoed we zullen zien.
idd relaties onderhouden met de Ajax Cape town is belangrijk natuurlijk. Tis maar net hoe je de functie invult. Een TD kan erg gericht zijn op spelers scouten zoeken en contracteren maar hij kan ook meer vanaf de achtergrond de oragnisatie soepel laten lopen en meer als manager bezig zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is een van de taken van een TD inderdaad. Die verder ook de samenwerking van de verschillende onderdelen van de club zo geruisloos moet laten verlopen, en nog wel meer dingen waar de meeste supporters eigenlijk geen idee van hebben.
de ene branche is de andere niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Keje Molenaar heeft nu toch een hele organisatie onder zich, dan lijkt het mij dat hij wel kan managen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |