Scherende mannen zijn zielig, lelijk, mixjeshomo's en hebben een identiteitscrisis.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Juist! vertel het ze!
vertel het die metrosexuelen die hun borst lopen te scheren en/of geen borsthaar hebben![]()
Hoe werkt dat preciesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:57 schreef Yildiz het volgende:
Paar jaar geleden was het helemaal in, ik proberen om borsthaar te krijgen enzo.
Ik wíl niet eens bij iemand in huis wonen die borsthaar heeftquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:49 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
En deze uitspraak loop je dus nu een kamer mis![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Een kale borst is voor homo's ( dat in on-mannelijk )
mijn ego!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:39 schreef Yamyam het volgende:
Wat maakt het jou nou uit wat ze op de radio roepen? Ik ken geeneens vrouwen die liever een kale man hebben.
Jij hebt wel vaak wat te klagen he...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:57 schreef Yildiz het volgende:
Gotdulle!
Paar jaar geleden was het helemaal in, ik proberen om borsthaar te krijgen enzo.
En nu heb ik een leuk matje, ja geen rughaar nee, alleen borsthaar, en dat welbekende lijntje van de middel tot de navel, hoor ik net op de radio op me werk dat het weer uit is!
Ja doei! Op mn hoofdhaar en haar tussen me benen ga ik het toch echt niet bijhouden hoor
En al zeker niet gladwaxen, getverdemme das voor de vrouwen!![]()
Maar ik ga toch niet mijn borsthaar eraf waxen, ben je helemaal belatafeld
Zomertrends
Met kaal bedoel ik kaalgeschoren omdat de man denkt dat de vrouwtjes dat leuk vinden. Als het van jezelf is is het weer wél leukquote:
pheew, het touw hing al over de balk...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:42 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Met kaal bedoel ik kaalgeschoren omdat de man denkt dat de vrouwtjes dat leuk vinden. Als het van jezelf is is het weer wél leuk![]()
Harige vrouwen ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:51 schreef Nicje het volgende:
Harige mannen zijn ranzig
Daar is dit topic toch voor!?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaak wat te klagen he...![]()
![]()
quote:
jij wil de yeti?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:57 schreef Yamyam het volgende:
Ik vind zelfs geen rughaar erg. Maar ben dan denk ik wel een uitzondering.
Dat waren homo's, duh. Heineken, de Breezer onder het bierquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zag echer vandaag weer veel schuiten / boten met 25 mannen erop, waarvan geen van allen borsthaar had.
Ook zaten ze allemaal steevast aan de heineken.
Dont talk about shit you have no idea aboutquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Dat waren homo's, duh. Heineken, de Breezer onder het bier![]()
Weet je dat er zelfs mannen zijn met haar op de rug, schouders, tenen en vingers?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:56 schreef Nicje het volgende:
[..]
Nog erger zelfs! (vanuit mannenogen bekenen)
Nee een beetje haar mag, maar als ik er een paar op de rug ontdek ben ik gevlogen
Ik dacht al 14.gifquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Dat waren homo's, duh. Heineken, de Breezer onder het bier![]()
Pietverdriet modus: Put up, or shut the fuck up.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Nicje het volgende:
[..]
Dont talk about shit you have no idea about![]()
Sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Nicje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:51 schreef Nicje het volgende:
Harige mannen zijn ranzig
Nee hoor, zo denken de meeste vrouwen er echt over.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:57 schreef Yamyam het volgende:
Ik vind zelfs geen rughaar erg. Maar ben dan denk ik wel een uitzondering.
Ik ben een kruising van de eerste 5, van de 8 in totaalquote:
Je bent een vrouw. Nuf said.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Nicje het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |