En dan is er nog ééntje van de Jackson-clan van die naam.quote:
Best mooiquote:Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef Wereldman het volgende:
Mijn nicht heeft haar dochter CHANEL genoemd...![]()
![]()
Ze is kind #5?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef Wereldman het volgende:
Mijn nicht heeft haar dochter CHANEL genoemd...![]()
![]()
Ik hoop maar voor haar dat ze de achternaam van haar vader heeft gekregen, want Vlinder Hoes klinkt dubbel zo stomquote:Op zondag 31 juli 2005 14:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Vlinder (echt een belachelijkenaam)
Zo heet het kindje van Anthonie Kameling en Isa Hoes
Onno Kamerling is trouwens best leukquote:Op zondag 31 juli 2005 22:19 schreef Nepthys het volgende:
Ik hoop maar voor haar dat ze de achternaam van haar vader heeft gekregen, want Vlinder Hoes klinkt dubbel zo stom
Het zoontje van Liam Gallagher heet ook Lennon.quote:
Ik zou zo niet durven zeggen of het een bijbelse naam is maar wel leuk om dat eens op te gaan zoekenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zou em idd gewoon als Gajiem uitspreken. Hij klinkt mij totaal niet raar in de oren. Is het niet toevallig ook nog een Bijbelse naam?
Betekenissen vind ik ook leuk ja en herkomstenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:26 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
IddIk vind het echt geweldig. Maar ik vind namen sowieso leuk, net zoals betekenissen.
Zowel Jonathan als Mattheus betekenen bijv. 'Geschenk van God'. Apart, omdat ik geen gezamenlijke bron in die namen kan ontdekken
Je zal me verdomme maar 'geschenk van god' heten. Gatverdegatver, ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Betekenissen vind ik ook leuk ja en herkomsten![]()
Mooie namen idd en mooie betekenis, Mattheus en Jonathan
He ja, want niks is romantischer dan je kind naar een junk vernoemenquote:
ik ben vernoemd naar oma MAAR DAT WAS OOK GEEN LIEVERDJEquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
He ja, want niks is romantischer dan je kind naar een junk vernoemen![]()
![]()
Dat Engel wordt natuurlijk als snel Bengel!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:05 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ken een meisje dat heet Lieve, opzich nog te doen, alleen haar broertje heet Engel. Engel!
Sperma-coïtus lijkt me wel wat voor jouw kindquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:01 schreef MREn het volgende:
Je zal me maar 'geschenk van god' heten. Gatverdegatver, ik moet er niet aan denken.
Is er geen naam die 'product van eicel en zaadcel' betekend?
Namen die zowel een mooie betekenis als een mooie klank hebben zijn dubbel mooiquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:18 schreef Vava het volgende:
Betekenissen vind ik ook leuk ja en herkomsten![]()
Mooie namen idd en mooie betekenis, Mattheus en Jonathan
Jonathanquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Namen die zowel een mooie betekenis als een mooie klank hebben zijn dubbel mooiMatthias (Mattheus is me iets te oubollig) en Jonathan vind ik erg mooi
Mijn naam betekent 'de Gezalfde', prachtig
Nathan vind ik ook mooiquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:37 schreef Cheesecake het volgende:
Jonathanmooi, Jonah vind ik een mooie variant erop (maar dan wel op zijn Hollands uitgesproken, niet op zijn Engels).
Govert is nog best leuk ja. Goof klinkt of het kind zwakzinnig isquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:46 schreef jack4ya het volgende:
Tja noem het dan gewoon Govert... Ik vind Goof driekeer niks...
En dan zul je net zien dat het een onbeweeglijke vleesklomp isquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Bij mijn zoontje op de crèche zat een meisje dat Twinkel heette
Iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:29 schreef Mwanatabu het volgende:
En dan zul je net zien dat het een onbeweeglijke vleesklomp is![]()
Oma's heten toch gewoon omaquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Twinkel voor een klein meisje is misschien nog wel aardig, maar stel je eens een oma voor met die naam...
Niks mis met Jetjequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:27 schreef Mesad het volgende:
Heb bij een meisje in de klas gezeten dat Jetje heette...
En ken een jongen die Stacey heet![]()
Dus Duderinnetje heet zo in het echt? Tuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oók! Ankie Rebekka kwaliteitspost Jansen
Ik vind Ramses wel een stoer klinkende naamquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef Yildiz het volgende:
Ik hoorde pas een reclame over voornamen, Orange ofzo.
Waarbij ook de voornaam Ramses naar voren kwam
ik bedoel, je noemt je kind toch niet naar een Egyptiche strijder?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Girlysprite het volgende:
Ik heb vandaag een kindernaam gehoord die toch echt de kroon spant...
Herodus
Voor degene die het niet weten; dat was de gast die in de bijbel alle jonge kinderen liet uitmoorden om Jezus dood te krijgen vlak na zijn geboorte. En daar noem je dus je kind naar.
Ach, er ook kinderen die Nero heten...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Girlysprite het volgende:
Ik heb vandaag een kindernaam gehoord die toch echt de kroon spant...
Herodus
Voor degene die het niet weten; dat was de gast die in de bijbel alle jonge kinderen liet uitmoorden om Jezus dood te krijgen vlak na zijn geboorte. En daar noem je dus je kind naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |