Nathan vind ik ook mooiquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:37 schreef Cheesecake het volgende:
Jonathanmooi, Jonah vind ik een mooie variant erop (maar dan wel op zijn Hollands uitgesproken, niet op zijn Engels).
Govert is nog best leuk ja. Goof klinkt of het kind zwakzinnig isquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:46 schreef jack4ya het volgende:
Tja noem het dan gewoon Govert... Ik vind Goof driekeer niks...
En dan zul je net zien dat het een onbeweeglijke vleesklomp isquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Bij mijn zoontje op de crèche zat een meisje dat Twinkel heette
Iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:29 schreef Mwanatabu het volgende:
En dan zul je net zien dat het een onbeweeglijke vleesklomp is![]()
Oma's heten toch gewoon omaquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Twinkel voor een klein meisje is misschien nog wel aardig, maar stel je eens een oma voor met die naam...
Niks mis met Jetjequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:27 schreef Mesad het volgende:
Heb bij een meisje in de klas gezeten dat Jetje heette...
En ken een jongen die Stacey heet![]()
Dus Duderinnetje heet zo in het echt? Tuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oók! Ankie Rebekka kwaliteitspost Jansen
Ik vind Ramses wel een stoer klinkende naamquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:48 schreef Yildiz het volgende:
Ik hoorde pas een reclame over voornamen, Orange ofzo.
Waarbij ook de voornaam Ramses naar voren kwam
ik bedoel, je noemt je kind toch niet naar een Egyptiche strijder?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Girlysprite het volgende:
Ik heb vandaag een kindernaam gehoord die toch echt de kroon spant...
Herodus
Voor degene die het niet weten; dat was de gast die in de bijbel alle jonge kinderen liet uitmoorden om Jezus dood te krijgen vlak na zijn geboorte. En daar noem je dus je kind naar.
Ach, er ook kinderen die Nero heten...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Girlysprite het volgende:
Ik heb vandaag een kindernaam gehoord die toch echt de kroon spant...
Herodus
Voor degene die het niet weten; dat was de gast die in de bijbel alle jonge kinderen liet uitmoorden om Jezus dood te krijgen vlak na zijn geboorte. En daar noem je dus je kind naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |