helaas ben ik niet zo thuis in het maken van linkjes dus als iemand in het begin van dit topic ff een linkje naar deel drie kan maken? Alvast bedanktquote:de dochter van Marlies Dekkers heet Zilver...
arm kind![]()
bono heeft wel een bepaalde verwachtingquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:26 schreef Jitse het volgende:
bono
U2 fan was overlaatst op de belgische commerciële zender..
Waarom noemt ze haar niet Goud? Nu lijkt het 'second best'.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:39 schreef polly_rulez het volgende:
Ik gooide m dicht met deze post:
[..]
helaas ben ik niet zo thuis in het maken van linkjes dus als iemand in het begin van dit topic ff een linkje naar deel drie kan maken? Alvast bedankt![]()
Bij die naam moet ik altijd aan koeien denken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:32 schreef Speth het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen hun kinderen nog "Bertha" noemen... Dan weet je zelf toch ook wel dat 't een vetzak wordt...
Dat is een artiestennaam slimmerik.. Bono's echte naam is Paulquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:26 schreef Jitse het volgende:
bono
In dezelfde categorie: Alpacino (een tijd geleden eens gelezen in een artikel in het Rotterdams Dagblad over kinderen die rare namen hebben gekregen)quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:26 schreef Jitse het volgende:
bono
Hoe zou z'n broertje heten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:16 schreef MaLo het volgende:
Ik las vanmorgen in de krant dat er geboren is:
Vara!
Talpa.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Hoe zou z'n broertje heten?
Mijn vader had een collega die "Uit den Broek" heette.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:02 schreef freddygonzales het volgende:
M`n vader kende een belg, via z`n werk, en die heette Jo den Koek. Dan sta je wel ff raar te kijken![]()
Het was een meisjequote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Hoe zou z'n broertje heten?
Tim Alfa en Tom Romeo Coronelquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:14 schreef BossFight het volgende:
Je hebt er volk tussen die hun dochter Mercedes noemen, dat is sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |