Bij ff_light niet hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich geen probleem.
Maar ik vind die volgorde nu zo raar
fotoboek - homepage - profiel - edit - quickquote - quote.
Dat vind ik ook het irritante eraan ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu klik ik, door die twee Quote-knopjes (), nogal vaak verkeerd.
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij ff_light niet hoor. Daar is het profiel - fotoboek - edit - quickquote - quote - homepage .
Vertel op.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:51 schreef BVO het volgende:
Die gekke kleuren werken bij mij niet hor..
De Fok!tools #2quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:57 schreef LeBeau het volgende:
Waar halen jullie al die quote knopjes vandaan? Ik zie er toch echt maar één.
Ik driequote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:57 schreef LeBeau het volgende:
Waar halen jullie al die quote knopjes vandaan? Ik zie er toch echt maar één.
Alsof ik ooit iets anders dan Firefox zou gebruiken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De Fok!tools #2
Je hebt wel FireFox nodig.
Jij zit gewoon te veel aan de drankquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alsof ik ooit iets anders dan Firefox zou gebruiken.![]()
Dit is de nieuwste.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:14 schreef LeBeau het volgende:
Thanks, Ik ga even zoeken naar die extension.
Ik krijg alleen een lege pagina.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te veel aan de drank![]()
Foto's!quote:De Telegraaf publiceert overigens morgen een interview met Kiki en Bouchra van Persie, respectievelijk de zus en de Marokkaanse echtgenote van de voetballer. Daarin laten ze weten ''volledig achter Robin'' te staan.
Aan de drank dusquote:
Het duurt lang voordat zo een topic vol is als de titel je niet aanstaat heh?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
Kuttopic
Ja, ik heb al een schuldgevoel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
Kuttopic
En wanneer is die van POL gestartquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:59 schreef pberends het volgende:
Dat deze SC pas op 366 is zeg... en POL SC op dik 600. Kan je zien dat de politiek een grotere soap is!
Geen ideequote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wanneer is die van POL gestart?
Hehehequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een schuldgevoel.. En jij maakt het elke keer erger
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |