Wat bedoel je.. ???quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:33 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is de H verkracht btw nu, ik had het al gezegd in ONZ FB dat die letters dáár erg zijn nu, maar de H slaat wel alles.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:37 schreef Sunjammer het volgende:
Jah! Blijf van z'n poten af!
Offehm... de H dan he...
Sorry, ik probeerde alleen te zeggen dat hij wat minder volmaakt was met die blauwe lijntjes zo, eerst was hij helemaal te gek, en nu is hij gewoon wat meer normaal zeg maar. Snap je?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat bedoel je.. ???
AND DON'T TOUCH MY H!!!
Hij is nu ook tegek!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Sorry, ik probeerde alleen te zeggen dat hij wat minder volmaakt was met die blauwe lijntjes zo, eerst was hij helemaal te gek, en nu is hij gewoon wat meer normaal zeg maar. Snap je?
Welke blauwe lijntjes? Ik zie ze niet hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Sorry, ik probeerde alleen te zeggen dat hij wat minder volmaakt was met die blauwe lijntjes zo, eerst was hij helemaal te gek, en nu is hij gewoon wat meer normaal zeg maar. Snap je?
En daar begon ik maar niet eens over...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Welke blauwe lijntjes? Ik zie ze niet hoor...
Ow, in de FF_Light lay-out bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef Twoflower het volgende:
te lui om em weer terug te veranderenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:21 schreef Weemz het volgende:
Ach, wat schattig, Blub heeft dezelfde icon als DM, alleen dan gedraaid
kijk eens naar SAJ en nog iemand.. d'r waren er 4quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:21 schreef Weemz het volgende:
Ach, wat schattig, Blub heeft dezelfde icon als DM, alleen dan gedraaid
tis bar en boos..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk eens naar SAJ en nog iemand.. d'r waren er 4
erg!
Je lurkt! Je post!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:37 schreef petre86 het volgende:
is het nu bij iedereen lekker rustig op msn soms?
is kapot hier.. vandaar![]()
Klinkt als iets spyware achtigs. Als je XP hebt, dan moet je maar http://www.hitmanpro.nl/ downloaden, wat gelukkig voor jou op .nl eindigt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:15 schreef petre86 het volgende:
oi
en ik ben pissig: ik kom alleen nog maar op sites die op .nl eindigen
géén msn, veel site's doen het niet, msn doet het niet en msn doet het niet!
na 4 biertjes is het idd bahquote:
site opent wel.. download staat waarsch niet op een server waar ik bij kanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Klinkt als iets spyware achtigs. Als je XP hebt, dan moet je maar http://www.hitmanpro.nl/ downloaden, wat gelukkig voor jou op .nl eindigt..
Hij zal eens in een andere bui zijn. Die tong lijkt onderhand zijn enige vorm van communicate.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:37 schreef petre86 het volgende:
is het nu bij iedereen lekker rustig op msn soms?
is kapot hier.. vandaar![]()
1 biertje = al bahquote:
uh..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij zal eens in een andere bui zijn. Die tong lijkt onderhand zijn enige vorm van communicate.Haai, heren.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nope, helemaal authentiek, kijk maar op www.nrc.nl.
dus dan maar hier lurken waarom ik er nie ben hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, kom jij eens als den sodemieter online.. ik verveel me...
Maar ja, dan niet he...
[/vrouw]
Euh... wie bedoel je?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
Gezicht doet me denken aan een bepaald iemand van hier zeg maar, wiens naam ik niet zal noemendie lach.......
Erg met je eens ben.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[afbeelding]
+
[afbeelding]
moi![]()
![]()
Je bent een dubbele Mac Kroket?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[afbeelding]
+
[afbeelding]
moi![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het lijkt wel een propagandastunt door die Belg-rel....
Gezicht doet me denken aan een bepaald iemand van hier zeg maar, wiens naam ik niet zal noemendie lach.......
Maar........ ik voel me er niet zo goed bij, die foto, qua dat is onze premier....
Ooooh...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggendat is een beetje kort door de bocht zeg maar....
Kan je ook minder vaag zijn? Ik ben ook nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggendat is een beetje kort door de bocht zeg maar....
Eehmz.... Nee, ik roddel nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je ook minder vaag zijn? Ik ben ook nieuwsgierig.En een beetje dom.
It's a girls thing dan maarquote:
trouwen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik woon op een steenworp afstand van de Mac nu
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Toch niet de Drive-In Mac, waar Agent Wouter mij een keer stiekem heeft geflitst vanachter de bosjes?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Nee neequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toch niet de Drive-In Mac, waar Agent Wouter mij een keer stiekem heeft geflitst vanachter de bosjes?.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:17 schreef creno het volgende:
ik HAAT teasers !
nee deze http://www.icon.musictoda(...)er/tourdocteaser.htmquote:
Je woont in een ster?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee nee![]()
de binnenstadmac, de binnenstad van zwolle heeft een ster-vorm en daar woon ik dus binnen
Oei Madonna.. Ja ik hoorde wat van een teaser bij RTL Boulie.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:20 schreef creno het volgende:
[..]
nee deze http://www.icon.musictoda(...)er/tourdocteaser.htm
maar die zie je dus alleen als je aangemeld bent....
maar er is GVD niets te zien....
geografischtechnisch gezien welquote:
En dan gaat het vannacht onweren en dan loopt die poema nog buiten en dan wordt hij bang en brult hij stilletjes in een hoekje en eet heidebesjes en maretakken en dan slaapt hij in een rondje met zijn staart om hem heen, wat mij eraan herinnert dat de kat hier nog steeds in de kamer ligtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
en waar zijn verdomme mijn ouders nou weer.. niemand vertelt mij ook wat
in een ster met vocht er omheen en een grote toren in het midden?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
geografischtechnisch gezien welMaar verder in een gewoon huisje hoor met bootjes, water, vrij uitzicht en alles
Je bent echt nog helemaal in een joepie-bui, is het niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
geografischtechnisch gezien welMaar verder in een gewoon huisje hoor met bootjes, water, vrij uitzicht en alles
ik wil gewoon een fatsoenlijke trailer, die al veel verklaptquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Oei Madonna.. Ja ik hoorde wat van een teaser bij RTL Boulie.
Ik wil haar geweldige concert weer opnieuw zien. Maar DVD laat wel erg op zich wachten..
liev poesje doet geen vlieg kwaadquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan gaat het vannacht onweren en dan loopt die poema nog buiten en dan wordt hij bang en brult hij stilletjes in een hoekje en eet heidebesjes en maretakken en dan slaapt hij in een rondje met zijn staart om hem heen, wat mij eraan herinnert dat de kat hier nog steeds in de kamer ligt
Nounounounouquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
in een ster met vocht er omheen en een grote toren in het midden?en het is er een drukte van jewelste en er kijken veel mensen bij je naarbinnen?
![]()
!
Oeh! Heeft Mango concurrentie gekregen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
Jij weet wat voor laminaat er is, je hebt vast mij en mijn fam zien klussen, je weet wat voor gordijnen ik heb, wat voor meubels enz enz enz
![]()
Dus als er eentje vochtig is ondertussen dan ben jij dat wel, stiekemerd
Ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent echt nog helemaal in een joepie-bui, is het niet?.
Nou, denk aan Pupje.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Why can't I HAVE him?
Als je het ECHT wil, dan kan het.quote:Why can't I BE him?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
liev poesje doet geen vlieg kwaad![]()
Heb je die kankerhoer je nummer gegeven?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!
Vandaag belde mijn huisgenote met een vraagje, echt heeeeeeeerrrlijk gewoon dat ik NIKS meer met die zooi, met die stinktroep en met die bende daar te maken heb... Ze hebben op hun sodemieter gekregen van de woningstichting, dat ze moesten gaan schoonmaken omdat ze anders een schoonmaakbedrijf in zouden huren....
Nou, ik weet niet waar Mango is hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oeh! Heeft Mango concurrentie gekregen?![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Why can't I HAVE him?
[afbeelding]
Why can't I BE him?
ja dat aangevreten hertje had ie per ongeluk opgegetenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]de rooie poema hier niet idd!
En die in Ede ook niet, dat is vast zo'n baby disney achtige poema
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je die kankerhoer je nummer gegeven?![]()
Wanky ofzo?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Waar is die ene Gristelijke anti-vloek [homo] eigenlijk gebleven? Kom, hoe heette-ie ook al weer.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Waar is die ene Gristelijke anti-vloek [homo] eigenlijk gebleven? Kom, hoe heette-ie ook al weer.
WAik dude.. toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
wattissergebeurd trouwens??
Wink
wank
wenk
Prayboy86
Er was een christenlijke anti-vloek homo?!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja dat aangevreten hertje had ie per ongeluk opgegetenhij wou alleen maar knuffelen eigenlijk
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I wanna be inside your heaven
Erg rare titel...
Serieus?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaa, Waik! Die verwijderde altijd alle vloek-woorden uit een quote..
JAAAAA!!!!!quote:
Hij kan zo.. geil kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef wizarddragon het volgende:
Channing..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er eigenlijk wel normale mensen in dit topic.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Ja![]()
G_E zei een keer kut en Waik quote het citaat waarin hij dus kut zei, maar hij haalde het kut eruit en toen zeiden we er wat van en hij is nooit meer verschenen
Een beetje Nathan maar dan geen seks maar God zeg maar.......
Maargoed, doeg!
Ow ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaa, Waik! Die verwijderde altijd alle vloek-woorden uit een quote..
Errlijk delenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:42 schreef wizarddragon het volgende:
Channing..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De vraag rest natuurlijk, waarom zou je geil kijken naar een kip?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij kan zo.. geil kijken.Zelfs naar een kip!
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel normale mensen in dit topic..
Omdat die kip uiteindelijk iets heel lekkers wordtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De vraag rest natuurlijk, waarom zou je geil kijken naar een kip?
Tuulk! Like duh! Dat ik daar niet op kom!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Omdat die kip uiteindelijk iets heel lekkers wordt
[[url=http://members.home.nl/wizardkiddo/mcnuggets.jpg]afbeelding][/url]
leuk hoedjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:51 schreef LeBeau het volgende:
Ik kan natuurlijk niet achterblijven bij de golf van Channing foteaus:
[afbeelding]
Een persoonlijke favoriet.![]()
kippeneuker?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De vraag rest natuurlijk, waarom zou je geil kijken naar een kip?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
Jij weet wat voor laminaat er is, je hebt vast mij en mijn fam zien klussen, je weet wat voor gordijnen ik heb, wat voor meubels enz enz enz
![]()
Dus als er eentje vochtig is ondertussen dan ben jij dat wel, stiekemerd
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
@wax, vandaag wel yorin gezien he? 21:25 ? en nee, ik zag je huis voordat jij er woonde
Ik ga liever voor het antwoord van Wiz als je het niet erg vindt.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga liever voor het antwoord van Wiz als je het niet erg vindt.
Ik ga liever voor Wiz als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga liever voor het antwoord van Wiz als je het niet erg vindt.
Do I hear an Amen?!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ook
macchickennuggetsmet zoetzure saus en fritessaus
!
welke saus komt er bij Wiz dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga liever voor Wiz als je het niet erg vindt.
Cream & chives?quote:
quote:
AMEN!quote:
*niet erg vind*quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga liever voor Wiz als je het niet erg vindt.
wel! uit welke suazen kan ik kiezen dan? en is het zelfbediening enzo?quote:
Sambal bijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*niet erg vind*
Ook zoetzure saus erbij?
Naar bitterkoekjes met zeewaterquote:
banaan aardbeiquote:
I'll whip his cream allright!quote:
ik hou niet van kersenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kersen?
geeeefquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Omdat die kip uiteindelijk iets heel lekkers wordt
Ok, dan kop ik wel in:quote:
*brood toast doet*quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:26 schreef wonderer het volgende:
Ja, nou heb ik honger, jullie worden bedankt
tja msn is doodt, leve het homo-topicquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*brood toast doet*
Jullie zijn allen een zeer slechte invloed.![]()
en geen dans rehersel?quote:
kan er niet onderuitquote:
als vrucht !quote:
Dat ff is dna minstens 3 uur in de hitte trainen... no thanxquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
het is niet warm!
het is zwoel![]()
@A: eerder weg dan? of "ff cigaretten halen" ?
jammie!quote:
Het is broeierig..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
het is niet warm!
het is zwoel![]()
@A: eerder weg dan? of "ff cigaretten halen" ?
broeierig sfeertje.. de atmosfeer staat op ontploffen.. benauwd.. heet..hitsig?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het is broeierig..
Zwoel associeer ik met warm en een "sfeertje"..
Maar goed ik ga vreten, want als het warm is dan heb ik altijd neiging om helemaal niks te eten. Maar ik moet m'n "zachte buikje"wel behouden he
do you really want to hurt me, do you really want to make me cry?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wil nuggets.
Met zoetzure saus.
Verdomme!! Hoi WAik.
Dat was het.
Jessica Simpson - These Boots Are Made for Walkingquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
@cdp: jessica? welke? alba? jessica ala oude katja in gtst? jessica simpson? jessica fletcher? jessica het overbuurmeisje?
Die zijn intelligenter dan Jessica.quote:
*kras*quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
do you really want to hurt me, do you really want to make me cry?
nuggetje bij?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jessica Simpson - These Boots Are Made for Walking
zolang ze d'r geil (en dom) bij danst en kijkt slikt amerika het welquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jessica heeft idd al 3 cover verkrachtingen op dr naam staan
uwc = united world colleges yls = youth leadership summitquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wa?
http://www.uwc.nl/yls/index.php dat dusquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee niet van gehoord.
Wat is het behalve wat ik overduidelijk uit de naam kan halen?
Ben ff te drukkies om te googlen
ik kreeg ook net 1 dag voor de sluiting de uitnodiging jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ziet er gaaf uit! Maar inschrijving is dicht
Have fun!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik kreeg ook net 1 dag voor de sluiting de uitnodiging ja
maaaar ik ga wel
Zonde. Daar past wel meer op.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*gooit 243 bestanden, in totaal 542MB op een CDtje*
Ja maar dit is mn American Idol Season 4 '2005' CD...quote:
ik wacht nog op tekst van minimaal 7 collega raadsleden, voordat ik aan de slag kan met een boekje over ervaringen van jongeren mbt vrijwilligerswerk.. en de deadline stond toch echt op 26 meiquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Have fun!
Ik zit midden in een traject wat weer op zn gat ligt dankzij de zomer en onze nieuwe wethouder![]()
Ik heb geen auto...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:02 schreef petre86 het volgende:
en DM: je wilde net een nieuwe one-night-stand scoren en nu ..... nu.. moet je richting parkeerplaats?
ga je op de fietsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb geen auto....
En op gay.nl zijn altijd wel mensen online, wanneer ze op MSN al slapen...
Waar naartoe?quote:
Gebruik Trillian ofzo ipv MSN.quote:en op msn slapen bij mij nooit àlle mensen.. alleen doet msn het niet en kàn ik um ook niet upgraden, omdat de downloadpagina niet bereikt kan worden.. toch nog iets goeds van tiscali
een parkeerplaats?!quote:
als ik de site's zou kunnen openen waar ik die kan downloaden wel jaquote:Gebruik Trillian ofzo ipv MSN..
Wat moet je nou op een parkeerplaats?quote:
Waarom kan dat niet?quote:als ik de site's zou kunnen openen waar ik die kan downloaden wel ja
parkeren!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:27 schreef DennisMoore het volgende:
Wat moet je nou op een parkeerplaats?.
omdat tiscali de boel niet op orde heeft en ik niet op msn kan, niet op verschillende site's, niet op msn enzo.. probb. een dns of data-capaciteitsprobleem..quote:[..]
Waarom kan dat niet?.
En rechts?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Links van mij ligt momenteel niemand
Je hebt een 'vaste kant'...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daar begint het einde van het bed.
Meld je ziek!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Pfoeii... 30 graden voor m'n fam.feest en we gaan raften en hiken en BBQ-en
Ik heb het georganiseerdquote:
Dat is toch hardstikke leuk, raften met dit soort weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Pfoeii... 30 graden voor m'n fam.feest en we gaan raften en hiken en BBQ-en
Waar moet ik aan denken bij een irritante strandverkoper? Iemand die opeens naast je handdoek staat en met ijs zwaait?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Strand is niet overal zand, te koud water en zout
Strand is wind in de haren, met olie ingesmeerde gebruinde lijven, zwembroekjes, branding!Irritante duitsers! Zeemeeuwen! verbrande voeten in het gloeiend hete zand1 irritante strandverkopers! Kinderen die alles verpesten!
DAT is strand!
Hé dat lijstje herken ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:09 schreef DennisMoore het volgende:
Vandaag ga ik wél was opvouwen, overhemden strijken, trap stofzuigen, afwasmachine uitruimen, uitgebreid naar de supermarkt, cd's opbergen, post sorteren en verwerken, etc etc.
Denk ik..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:05 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo allemaal!!!
sex met je ex is echt gewelidig!!!!
![]()
Nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:05 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo allemaal!!!
![]()
Dat verschilt per ex.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:05 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo allemaal!!!
![]()
als je hem er maar goed in stopt het sluit goed dus dicht het ook hahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:18 schreef DennisMoore het volgende:
Het rijmt in ieder geval wel.
Maar dicht het ook?
Maar ook dat verschilt per ex.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als je hem er maar goed in stopt het sluit goed dus dicht het ook hahaha![]()
Jij begint over instoppen en dichten.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh ieeuuuwwwwilde ik dat weten
![]()
eej Keizerpinguin, is dat niet dat ding wat je gratis bij die sling kreeg ?quote:
nee man dat was die butt plug en voorbind dildoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:48 schreef creno het volgende:
[..]
eej Keizerpinguin, is dat niet dat ding wat je gratis bij die sling kreeg ?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee man dat was die butt plug en voorbind dildo
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:55 schreef keizerpinguin het volgende:
als er zonodig een meisje met me wil neuken....tja....
bull shit op je hoofd!! met verkeerde been uit bed gestapt vandaag?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En nu zitten spammen is bullshit.
Niet iedereen heeft vannacht geneukt met een ex.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
bull shit op je hoofd!! met verkeerde been uit bed gestapt vandaag?![]()
en niet iedereen heeft geneuktquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft vannacht geneukt met een ex..
neukuh is gaaaaaaaafquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik ook niet waarom moet er altijd maar geneukt worden?![]()
Nee, zijn je tenen te lang?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:11 schreef keizerpinguin het volgende:
bull shit op je hoofd!! met verkeerde been uit bed gestapt vandaag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |