Ik dacht het van niet hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:03 schreef FredvZ het volgende:
Is er een gratis programma van MS, lopen we er nog op te zeiken...
www.msn.comquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:21 schreef beautyjennifer het volgende:
Ik dacht het van niet hoor!
MSN is een zelfstandig bedrijf. Was vroeger wel van MS. Echter MS heeft MSN verstoten.
En als een medewerker van de helpdesk van MS dit me aan de telefoon verteld????quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:24 schreef FredvZ het volgende:
[..]
www.msn.com
gaarne ff scrollen naar de onderkant van de pagina en hardop zeggen wat er staat na het ©-logo.
MSN is een onderdeel van MS. Alleen ze opereren ieder appart.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:27 schreef beautyjennifer het volgende:
En als een medewerker van de helpdesk van MS dit me aan de telefoon verteld????
Hij vertelde me dat MSN een apart bedrijf is en dat MS er niets mee te maken heeft???
Ook omdat MSN ook een eigen MSN Explores heeft?????
Ben ik nu gek??????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Domeinnaam msn.nl (volgend domein)
Status actief
Registrant Microsoft B.V.
Boeingavenue 30
1119 PE SCHIPHOL-RIJK
Netherlands
tja, maar ik ben blond!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:33 schreef wimmel_1 het volgende:
Helpdesk medewerker = Beleids medewerker
Helpdesk medewerker = Beheerder
* wimmel_1 denkt van niet.....
omg? je tekst is in times new roman?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:49 schreef wimmel_1 het volgende:
[off topic]
* wimmel_1 niet
[/off topic]
Maar wat ik er mee wil zeggen is dat een helpdeskmedewerker aangenomen is om zovéél mogelijk klanten in zo min mogelijk tijd te woord te staan.
Vaak worden dat soort uitspraken dan gedaan om de klant aan de andere kant van de lijn maar zo snel mogelijk te lozen (wat niet weet, dat niet deerd).
Ik werk zelf wél als beheerder / beleidsmaker en heb als eerste aanspreekpunt voor klanten een helpdesk (Single point of contact, zodat klanten me niet rechtsreeks gaan bellen maar dat ik de klant kan bellen waneer noodzakelijk). Van die klanten hoor je dan ooit de meest vreemde uitspraken die gedaan zouden zijn door een helpdesk medewerker. (Al neem ik dat ook vaak met een korreltje (óf pond's pak) zout.............).
Ik denk dat het mischien met die skin temaken heeft. Ik zal 's ff 6.2 normaal installeren. We zullen zienquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |