abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28036865
Gewoon aanpassen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_28036951
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 02:03 schreef FredvZ het volgende:
Is er een gratis programma van MS, lopen we er nog op te zeiken...
Ik dacht het van niet hoor!
MSN is een zelfstandig bedrijf. Was vroeger wel van MS. Echter MS heeft MSN verstoten.
The power of beauty
  zaterdag 18 juni 2005 @ 02:24:09 #28
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_28036978
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 02:21 schreef beautyjennifer het volgende:
Ik dacht het van niet hoor!
MSN is een zelfstandig bedrijf. Was vroeger wel van MS. Echter MS heeft MSN verstoten.
www.msn.com
gaarne ff scrollen naar de onderkant van de pagina en hardop zeggen wat er staat na het ©-logo.
So we just called him Fred
pi_28036996
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 02:24 schreef FredvZ het volgende:

[..]

www.msn.com
gaarne ff scrollen naar de onderkant van de pagina en hardop zeggen wat er staat na het ©-logo.
En als een medewerker van de helpdesk van MS dit me aan de telefoon verteld????
Hij vertelde me dat MSN een apart bedrijf is en dat MS er niets mee te maken heeft???
Ook omdat MSN ook een eigen MSN Explores heeft?????
Ben ik nu gek??????????
The power of beauty
  zaterdag 18 juni 2005 @ 02:33:16 #30
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_28037048
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 02:27 schreef beautyjennifer het volgende:
En als een medewerker van de helpdesk van MS dit me aan de telefoon verteld????
Hij vertelde me dat MSN een apart bedrijf is en dat MS er niets mee te maken heeft???
Ook omdat MSN ook een eigen MSN Explores heeft?????
Ben ik nu gek??????????
MSN is een onderdeel van MS. Alleen ze opereren ieder appart.
MSN heeft een eigen "explorer", maar das niets anders dan een schilletje om IE 6 heen.

stukje uit de database van SIDN (beheerder NL-domeinnamen:
quote:
Domeinnaam msn.nl (volgend domein)
Status actief

Registrant Microsoft B.V.
Boeingavenue 30
1119 PE SCHIPHOL-RIJK
Netherlands
So we just called him Fred
  zaterdag 18 juni 2005 @ 02:33:17 #31
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_28037049
Helpdesk medewerker = Beleids medewerker
Helpdesk medewerker = Beheerder

* wimmel_1 denkt van niet.....
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_28037066
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 02:33 schreef wimmel_1 het volgende:
Helpdesk medewerker = Beleids medewerker
Helpdesk medewerker = Beheerder

* wimmel_1 denkt van niet.....
tja, maar ik ben blond!
The power of beauty
  zaterdag 18 juni 2005 @ 02:49:35 #33
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_28037162
[off topic]

* wimmel_1 niet

[/off topic]

Maar wat ik er mee wil zeggen is dat een helpdeskmedewerker aangenomen is om zovéél mogelijk klanten in zo min mogelijk tijd te woord te staan.
Vaak worden dat soort uitspraken dan gedaan om de klant aan de andere kant van de lijn maar zo snel mogelijk te lozen (wat niet weet, dat niet deerd).

Ik werk zelf wél als beheerder / beleidsmaker en heb als eerste aanspreekpunt voor klanten een helpdesk (Single point of contact, zodat klanten me niet rechtsreeks gaan bellen maar dat ik de klant kan bellen waneer noodzakelijk). Van die klanten hoor je dan ooit de meest vreemde uitspraken die gedaan zouden zijn door een helpdesk medewerker. (Al neem ik dat ook vaak met een korreltje (óf pond's pak) zout.............).
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
  zaterdag 18 juni 2005 @ 03:06:20 #34
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_28037269
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 02:49 schreef wimmel_1 het volgende:
[off topic]

* wimmel_1 niet

[/off topic]

Maar wat ik er mee wil zeggen is dat een helpdeskmedewerker aangenomen is om zovéél mogelijk klanten in zo min mogelijk tijd te woord te staan.
Vaak worden dat soort uitspraken dan gedaan om de klant aan de andere kant van de lijn maar zo snel mogelijk te lozen (wat niet weet, dat niet deerd).

Ik werk zelf wél als beheerder / beleidsmaker en heb als eerste aanspreekpunt voor klanten een helpdesk (Single point of contact, zodat klanten me niet rechtsreeks gaan bellen maar dat ik de klant kan bellen waneer noodzakelijk). Van die klanten hoor je dan ooit de meest vreemde uitspraken die gedaan zouden zijn door een helpdesk medewerker. (Al neem ik dat ook vaak met een korreltje (óf pond's pak) zout.............).
omg? je tekst is in times new roman?
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_28039117
Idd. Geen zin om het te lezen
pi_28039899
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 02:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik ook
Ik denk dat het mischien met die skin temaken heeft. Ik zal 's ff 6.2 normaal installeren. We zullen zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')