nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Was dat cue en bin nog gelukt peer toen?
Ik heb het idd bij koffie wel dat ik denk: waarom zou ik moeite doen om dat te leren drinken??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteindelijk wel [vooral bij koffie en bier & wijn, na 't eten en aan de telefoon]
maar 't is echt niet vaak dat mensen 't meteen lekker vinden;
't is zeg maar net als koffie en bier, je moet ff doorzetten
[vraag is alleen: waarom zou je.... zegt de roker*]
*ik zet hierbij maar tevens meteen mijn hulpverleners-troef in, als enig excuus....
Het is alleen een beetje duurquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het idd bij koffie wel dat ik denk: waarom zou ik moeite doen om dat te leren drinken??
Maar ja, bij roken had ik het er dus wel voor over![]()
Ja, is zo..quote:
tja best stom eigenlijk he, prioriteiten enzo....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het idd bij koffie wel dat ik denk: waarom zou ik moeite doen om dat te leren drinken??
Maar ja, bij roken had ik het er dus wel voor over![]()
Te veel, zeker in stressperiodes. (Nu dus, met tentamens of de afgelopen paar maanden met gezeik met mn ex)quote:
Te duur voor mij om echt verslaafd te rakenquote:
Vroeger was ik kennelijk nog standvastigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja best stom eigenlijk he, prioriteiten enzo....
Tja... als het helpt tegen de stress...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Te veel, zeker in stressperiodes. (Nu dus, met tentamens of de afgelopen paar maanden met gezeik met mn ex)
Je bedoelt Sophie Hilbrand?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Aargh wat is die nieuwe kerel van BNN irritant![]()
Irritande stem en doet nu elke dag een stukje bij het wk onder de 20?quote:
+pquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sohie Hillbrand trouwens ook nog nooit van gehoord
Sophiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sohie Hillbrand trouwens ook nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |