quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
En ik wil Moslim worden, dan mag je helemaal niet meer drinken..
Ja dat mag dus niet ..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je kan er toch bijstaan als ze er is, maar dan zonder te roken?
Dan praat ze toch ook wel met je lijkt me...
Dan zeg ik bij deze:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want je hebt, wat dat roken betreft, volkomen gelijk als je het mij vraagt.
Ja maar dat meisje zit toch niet alleen maar in dat rookhok?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee roken om dat het eigenlijk best wel lekker is en om met dat meisje in contact te komen en niet om stoer te doen maar echt omdat je niet bij het rook gedeelte mag komen op school als je zelf niet rookt(Mijn school helpt mij aan de long kanker )
![]()
Jij mag alles in dit topicquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:28 schreef PeRi het volgende:
Als ik zeg dat ik bigmac stom vindt doen, ben ik dan weer de boeman?
Dan zeg ik Peri leer lezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dan zeg ik bij deze:
Bigmac doe niet zo achterlijk, dat kind vindt je heus niet alleen leuk vanwege dat roken.
Alsof er ook niet-trieste redenen bestaan om te gaan rokenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vind ik het trieste van het trieste.
Roken, omdat anderen ook roken.
Dat is ook de enige goede redenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik rook alleen maar omdat MissBliss ook rookt
Ben ik nu ook stom PeRiquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik rook alleen maar omdat MissBliss ook rookt
Ja wel , Ze volgt de lessen niet die wij volgen ze is pas net uit een soort van jeugd inrichting zeg maar en is daarom ook niet mee gegaan op kampquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar dat meisje zit toch niet alleen maar in dat rookhok?
Ik geloof niet dat je alleen met dat pakje in je handen in dat rookhok gaat staan en een deuntje gaat staan fluiten.quote:
Eigenlijk niet nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alsof er ook niet-trieste redenen bestaan om te gaan roken
Nee ik ga dus wel roken maar niet om zo te gaan staan van .quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je alleen met dat pakje in je handen in dat rookhok gaat staan en een deuntje gaat staan fluiten.
Iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:35 schreef PeRi het volgende:
Ik stond ook altijd tussen rokers. Maar dat was omdat het vrienden waren, het buiten warm was, het bankje fijn zat, ik lucht wilde happen en ze de andere kant op bliezen.
Zeg dat dan gewoon.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ach wat lul ik eigenlijk ik vind het gewoon lekker![]()
Hmm, naja ik neem aan dat je haar tijdens de pauze ook wel ziet zonder daarvoor te hoeven roken.. Wordt er niet gewoon buiten gerookt? Het is toch mooi weer?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel , Ze volgt de lessen niet die wij volgen ze is pas net uit een soort van jeugd inrichting zeg maar en is daarom ook niet mee gegaan op kamp![]()
Nee, leuk meisje dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel , Ze volgt de lessen niet die wij volgen ze is pas net uit een soort van jeugd inrichting zeg maar en is daarom ook niet mee gegaan op kamp![]()
Ja maar roken is vies weetjequote:
Ik ben ergens achtergekomen zeg maar deze week mensen die het vies vinden heb het eigenlijk gewoon nog nooit gedaan.quote:
Ik heb het ook wel eens gedaan (oeh oeh), maar vind het nog steeds heeeeeeeeeel goor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben ergens achtergekomen zeg maar deze week mensen die het vies vinden heb het eigenlijk gewoon nog nooit gedaan.Want het is echt niet zo vies
.
En ja paar weken geleden vond ik het dus ook nog vies.
Heb je toen helemaal opgerookt of ben je na een trekje gestopt ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gedaan (oeh oeh), maar vind het nog steeds heeeeeeeeeel goor.
Ik snap je nog steeds niet. Net zeg je nog dat je het vies vindt, maar ook lekker.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben ergens achtergekomen zeg maar deze week mensen die het vies vinden heb het eigenlijk gewoon nog nooit gedaan.Want het is echt niet zo vies
.
En ja paar weken geleden vond ik het dus ook nog vies.
Oeh detailsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je toen helemaal opgerookt of ben je na een trekje gestopt ?
gelul, 't is supersmerig.... alleen wij rokers zijn zo dom geweest om daar doorheen te gaan, te bikkelen en te duizelen tot we scheel zagen... en dán wordt 't lekker....quote:
Ik wilde net gaan zeggen: volgens mij roken mensen niet omdat ze het lekker vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelul, 't is supersmerig.... alleen wij rokers zijn zo dom geweest om daar doorheen te gaan, te bikkelen en te duizelen tot we scheel zagen... en dán wordt 't lekker....
maar ik rook nu bijna niet meer, alleen nog in de kroeg [en héél soms tijdens werk]....![]()
Nou dan heb ik een keer geduizelt dan ofzo want ik vond het gelijk goed te doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelul, 't is supersmerig.... alleen wij rokers zijn zo dom geweest om daar doorheen te gaan, te bikkelen en te duizelen tot we scheel zagen... en dán wordt 't lekker....
maar ik rook nu bijna niet meer, alleen nog in de kroeg [en héél soms tijdens werk]....![]()
Daar lag ik ook niet om.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja daar kun je om lachen, maar ontspoorde kids zijn wel m'n brood
uiteindelijk wel [vooral bij koffie en bier & wijn, na 't eten en aan de telefoonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef Airelle het volgende:
Ik wilde net gaan zeggen: volgens mij roken mensen niet omdat ze het lekker vinden.
Mmm... dan zou ik het veel vaker moeten proberen voordat ik erover zou kunnen oordelen... maar daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteindelijk wel [vooral bij koffie en bier & wijn, na 't eten en aan de telefoon]
maar 't is echt niet vaak dat mensen 't meteen lekker vinden;
't is zeg maar net als koffie en bier, je moet ff doorzetten
[vraag is alleen: waarom zou je.... zegt de roker*]
*ik zet hierbij maar tevens meteen mijn hulpverleners-troef in, als enig excuus....
Daar wordt alles gewistquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hier waarderen ze me wel. In US krijg ik nooit een naamtopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |