Vorige week nog.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja
Wanneer ga je eens aan de sterke drank, ik ben benieuwd wat voor reacties we dan kunnen verwachten
Oke.. wacht even:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik morgenavond.. Heb het huis én de auto voor me zelf.
.
Heb je er ooit ingestaanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:15 schreef static het volgende:
Ohw, dus ik ben uit de startpost geknikkerd?![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:15 schreef static het volgende:
Ohw, dus ik ben uit de startpost geknikkerd?![]()
Ik ben altijd de Bob.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke.. wacht even:
Sterke drank en auto?!?
Geen goed idee![]()
Licht me volgende keer even in danquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vorige week nog.
Je had er maar bij moeten zijn
Oh, die fotootjes ja.quote:
Ja, is goed.quote:
Wat heb je nou aan een auto op zaterdagavondquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik morgenavond.. Heb het huis én de auto voor me zelf.
.
Het is meer óf óf. Of ik ga met de auto en drink niet, of we blijven hier en ik drink wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je de betekenis niet helemaal dan![]()
Tja, wat zou je daaaaaaar nou aan hebben?!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een auto op zaterdagavond?
Bij die fototjes iig welquote:
Ja, met mijn babyfoto.quote:
Te laatquote:
West is een B-merk ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:22 schreef MissBliss het volgende:
West kost ¤3,30, normale merken () iets van ¤4,00.
Dude, je loopt eerst op te scheppen dat je aan de sterke drank gaat morgenavondquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, wat zou je daaaaaaar nou aan hebben?!.
En een pakje MissBliss is onbetaalbaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:22 schreef MissBliss het volgende:
West kost ¤3,30, normale merken () iets van ¤4,00.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Te laat![]()
Maar ik heb het 16 jaar volgehouden !![]()
Royality merkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En een pakje MissBliss is onbetaalbaar![]()
Als ik ga rijden niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, je loopt eerst op te scheppen dat je aan de sterke drank gaat morgenavond
Shag kost ¤5,20quote:
Het is gewoon iets goedkoper dan Marlboro, Camel enzo... Ja B-merk dusquote:
Ja, dat las ik ook pas laterquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik ga rijden niet.. Like I said, het is óf óf, aagezien ik een van de weinigen met rijbewijs ben.
.
Eeuh er zit een alternatief meisje op school en die vind ik eigenlijk wel heel erg leuk maar die komt alleen bij de mensen onder het rokenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vecht er tegen, ELM
Het kan nog! Het is nog niet te laat
Je lichaam, wat doe je?!!!!
Please, ELM, stop nu het nog kan!!!
Ik meot er trouwens niet aan denken om de BOB te zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een auto op zaterdagavond?
Dat vind ik het trieste van het trieste.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eeuh er zit een alternatief meisje op school en die vind ik eigenlijk wel heel erg leuk maar die komt alleen bij de mensen onder het roken. En ik wil gewoon een keertje met haar praten.Dus ik dacht als ik nou een pakje koop.
![]()
Ik vermaak mij ook zonder drank.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik meot er trouwens niet aan denken om de BOB te zijn
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eeuh er zit een alternatief meisje op school en die vind ik eigenlijk wel heel erg leuk maar die komt alleen bij de mensen onder het roken. En ik wil gewoon een keertje met haar praten.Dus ik dacht als ik nou een pakje koop.
![]()
Tijdens het uitgaan kan het wel gezellig zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
Of mensen die alleen roken bij het uitgaan
"Ja, mijn vrienden doen het ook"
Rot toch op zegAlsof je je vrienden met alles moet nadoen
Ik rook alleen maar omdat MissBliss ook rooktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vind ik het trieste van het trieste.
Roken, omdat anderen ook roken.
Nee roken om dat het eigenlijk best wel lekker is en om met dat meisje in contact te komen en niet om stoer te doen maar echt omdat je niet bij het rook gedeelte mag komen op school als je zelf niet rooktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vind ik het trieste van het trieste.
Roken, omdat anderen ook roken.
en dan 'n hoestbui krijgen waar ze bij staat.....?!?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dus ik dacht als ik nou een pakje koop.![]()
Je kan er toch bijstaan als ze er is, maar dan zonder te roken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
![]()
Nee, want je hebt, wat dat roken betreft, volkomen gelijk als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:28 schreef PeRi het volgende:
Als ik zeg dat ik bigmac stom vindt doen, ben ik dan weer de boeman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |