Ja maar roken is vies weetjequote:
Ik ben ergens achtergekomen zeg maar deze week mensen die het vies vinden heb het eigenlijk gewoon nog nooit gedaan.quote:
Ik heb het ook wel eens gedaan (oeh oeh), maar vind het nog steeds heeeeeeeeeel goor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben ergens achtergekomen zeg maar deze week mensen die het vies vinden heb het eigenlijk gewoon nog nooit gedaan.Want het is echt niet zo vies
.
En ja paar weken geleden vond ik het dus ook nog vies.
Heb je toen helemaal opgerookt of ben je na een trekje gestopt ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gedaan (oeh oeh), maar vind het nog steeds heeeeeeeeeel goor.
Ik snap je nog steeds niet. Net zeg je nog dat je het vies vindt, maar ook lekker.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ben ergens achtergekomen zeg maar deze week mensen die het vies vinden heb het eigenlijk gewoon nog nooit gedaan.Want het is echt niet zo vies
.
En ja paar weken geleden vond ik het dus ook nog vies.
Oeh detailsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je toen helemaal opgerookt of ben je na een trekje gestopt ?
gelul, 't is supersmerig.... alleen wij rokers zijn zo dom geweest om daar doorheen te gaan, te bikkelen en te duizelen tot we scheel zagen... en dán wordt 't lekker....quote:
Ik wilde net gaan zeggen: volgens mij roken mensen niet omdat ze het lekker vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelul, 't is supersmerig.... alleen wij rokers zijn zo dom geweest om daar doorheen te gaan, te bikkelen en te duizelen tot we scheel zagen... en dán wordt 't lekker....
maar ik rook nu bijna niet meer, alleen nog in de kroeg [en héél soms tijdens werk]....![]()
Nou dan heb ik een keer geduizelt dan ofzo want ik vond het gelijk goed te doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelul, 't is supersmerig.... alleen wij rokers zijn zo dom geweest om daar doorheen te gaan, te bikkelen en te duizelen tot we scheel zagen... en dán wordt 't lekker....
maar ik rook nu bijna niet meer, alleen nog in de kroeg [en héél soms tijdens werk]....![]()
Daar lag ik ook niet om.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja daar kun je om lachen, maar ontspoorde kids zijn wel m'n brood
uiteindelijk wel [vooral bij koffie en bier & wijn, na 't eten en aan de telefoonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:47 schreef Airelle het volgende:
Ik wilde net gaan zeggen: volgens mij roken mensen niet omdat ze het lekker vinden.
Mmm... dan zou ik het veel vaker moeten proberen voordat ik erover zou kunnen oordelen... maar daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteindelijk wel [vooral bij koffie en bier & wijn, na 't eten en aan de telefoon]
maar 't is echt niet vaak dat mensen 't meteen lekker vinden;
't is zeg maar net als koffie en bier, je moet ff doorzetten
[vraag is alleen: waarom zou je.... zegt de roker*]
*ik zet hierbij maar tevens meteen mijn hulpverleners-troef in, als enig excuus....
Daar wordt alles gewistquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hier waarderen ze me wel. In US krijg ik nooit een naamtopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |