Voor mijn tijd aan z'n broekie te zienquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:25 schreef tong80 het volgende:
Doen we net alsof ie goed is en mag je deze raden. De anderen zijn toch niet on line dus dat schiet niet op.
[afbeelding]
sorry k weet t echt niet, tis even wachten op de kennersquote:
Das toch echt geen Negert hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef Leatherface het volgende:
Is dat Joe Montana?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:27 schreef MrWizzel het volgende:
Reinder Nummerdor ?
snowboarden als ik me niet vergisquote:
Die bovenste is een Nederlands golf talent dacht ik. Vd Valk, dat is ook wel gezegd op de vorige pagina, alleen krijgen we het antwoord niet te horenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die 2 bedoel je toch Tong
k heb dan maar even iligaal goolge gebruikt om te kijken of t goed isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Die bovenste is een Nederlands golf talent dacht ik. Vd Valk, dat is ook wel gezegd op de vorige pagina, alleen krijgen we het antwoord niet te horen.
bijnaquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Good old, Nicola Minali??
wist de naam niet meer precies maar dacht dat het daarop leekquote:
quote:
Inderdaad. Het gaat helaas momenteel niet zo goed met haar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:57 schreef Leatherface het volgende:
Dat is Grete Waitz.
Zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef fanneke het volgende:
Ana Ivanovic??
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:
OJ Simpson
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef Mark het volgende:
[..]
men vergeet wel eens dat hij niet alleen een acteur uit The Naked Gun was
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:13 schreef Sheva het volgende:
jaermann
maar dat is hij nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:45 schreef Mark het volgende:
Ziet er uit als een Italiaanse voetbaltrainer...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:52 schreef At_Fundum het volgende:
A.S.O. is volgens mij het bureau wat alle grote franse evenementen organiseert, dus ik vermoed dat we richting Tour/wielrennen moeten kijken. Maar ik heb geen flauw idee.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:44 schreef Notoire_Gek het volgende:
haha, de Kriek.............jankend met z'n kromme fiets over de eindstreep
Vooral als je bedenkt wie nog maar de TS was en je de TT net hebt gezien.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:06 schreef tong80 het volgende:
Owen is goed, vond hem wel moeilijk eigenlijk.
hij zit in mijn tourtotoploegquote:Op zondag 10 juli 2005 20:44 schreef fanneke het volgende:
de Luxemburger Kirchen
neuhquote:Op maandag 11 juli 2005 16:26 schreef sportfreak het volgende:
Delgado mischien?
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:41 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
charly mottet
het plaatje heet ook mottet![]()
Kijk dan niet! Ik wist hem niet dus heb ook gekeken, maar dan post ik het hier toch ook niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:46 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
doe ut dan renamen en uploaden naar eigen fotospace, dan ziet niemand het
je kan ook gewoon niet kijkenquote:Op maandag 11 juli 2005 18:46 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
doe ut dan renamen en uploaden naar eigen fotospace, dan ziet niemand het
quote:
Ach, in onzin word je daar mee doodgegooit.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]weer eentje kom er net ook al ergens zo'n geweldige tegen
daar moet je dan ook zo minmogelijk komenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, in onzin word je daar mee doodgegooit.
3x per dag?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ik kom alleen in onzin als er weer eens een topic van me daar naartoe wordt verplaatst
ha ubermensch gepraat, proves my pointquote:Op maandag 11 juli 2005 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]weer eentje kom er net ook al ergens zo'n geweldige tegen
Welkom in dit gemoedelijke topic. Ik hoop oprecht dat we hier nog veel van je horen. Je bent een aanwinst en dat mag ook wel eens worden gezegd.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
ha ubermensch gepraat, proves my point![]()
als antwoord wel als tennister was ze redelijkquote:
Idd.quote:
mwah ben er niet zo kapot vanquote:
doe maar 36 miljoen in 6 jaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
Goed gegokt.
Vandaag een contract voor 5 jaar getekend. 35 miljoen Dollars wist ie er uit te slepen.
mag ik dat miljoen per jaar verschil dan van jou hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ja pak me even op een getalletje meer of minder.
Man daar moet ik zelf 3 jaar voor werken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag ik dat miljoen per jaar verschil dan van jou hebben?
Moeilijk. Anton Geesink ?quote:
bijna goedquote:
Spoilerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef rubbereend het volgende:
meot ik dan Florence Griffith zeggen?
moet niet, mag wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef rubbereend het volgende:
meot ik dan Florence Griffith zeggen?
Lat mar ik reager al te veel op jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:40 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Venetie
lol Jackiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef fanneke het volgende:
Al Joyner?
Ik neem aan dat je links bedoelt...aangezien rechts Hese Margriet is...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
ze heeft t ook weleens koud
[afbeelding]
de dame rechts dan ook maar ff.......
ja die bedoelde ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je links bedoelt...aangezien rechts Hese Margriet is...
.....Lisa Westerhof.....
Gok ik op Margriet Mathijsse, maar je bedoelt waarschijnlijk de andere rechtsquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
de dame rechts dan ook maar ff.......
Pete Rose is natuurlijk helemaal goed....quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:10 schreef fanneke het volgende:
de nu door de MLB verketterde Pete Rose
CHECK!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:41 schreef Mark het volgende:
The Great One Wayne Gretzky met de Stanley Cup
Yep...dit was de beste vrouwelijke ijshockeyster ( keepster ) ter wereld.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:46 schreef Mark het volgende:
Gaat geen belletje rinkelen, als dit een vrouwelijke ijshockeyster is dan weet ik het sowieso niet
ze lijkt een beetje op neve campbellquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:34 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Yep...dit was de beste vrouwelijke ijshockeyster ( keepster ) ter wereld.
Ze komt uit Canada en ziet er ( vind ik persoonlijk dan ) ook nog eens goed uit...
Ach...ik dacht laat ik eens een keer een moeilijke in de groep gooien...maar deze was dus te moeilijk...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
Vrouwelijke IjshockeystersVeel gekker moet het niet worden.
neen, hij werd later kampioenquote:
ChecK!!quote:Op zondag 17 juli 2005 08:29 schreef MrWizzel het volgende:
Nee, volgens mij is dat Kivilev, de wielrenner die overleed tijdens Parijs-Nice (2003, geloof ik)
hij ook, heel erg goed zelfsquote:
Tis wel een oud-voetballer....maar gewoon een Nederlander...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Jack Charlton? Hij lijkt er niet op maar die heeft ook zo'n lange nek.
CHECK!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |