Wel dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:30 schreef Mikkie het volgende:
Niet wéér zo'n kansloos scootertopic van die kerel.
Wat voor fiets heb je dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:10 schreef junkiesietze het volgende:
Reed ik terug van me werk... rijd er zo'n zwarte porsche naast me op de weg (ik reed op t fietspad)
Dus hij zo stoer doen met zijn porsche weetje, hij zat me de heletijd aan te kijken... Dus ik geef gas, en blaas weg met 85km/hwant ik had wind mee
Hij zo wtf?
ik was snel op de weg gaan rijden, want fietspad is kut weetje, Haalt die klootzak me zomaar in en beukt me bijna de berm in!. damn wat een mongool.
Ja, of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:56 schreef Jim.Beam het volgende:
Misschien wou hij even een cdtje in de speler stoppen, en reed hij even rustig. Jij dacht dat hij naast je reed om stoer te doen, hij heeft cdtje erin gedaan, en ziet opeens een scooter met 85 km/u de weg opscheuren. Zijn nichtje is overleden door zo'n opgevoerde scooter, dus hij vind het echt niet kunnen.
Naarmate hij maar achter jou blijft rijden, irriteert hij zich meer aan je rijstijl, tenslotte wilt hij jou even waarschuwen dat je rustig moet doen, maar door de zon zie je niks en rem je voor een kind wat er niet is, dus knalt hij per ongeluk zachtjes tegen je scooter.
Kan ook natuurlijk![]()
Dat zou weer zonde van de Porsche geweest zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:33 schreef kippiej het volgende:
Jammer dat die Porsche jou en je kutscooter niet geramt heeft
Junkiesietze remt niet voor kinderenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:56 schreef Jim.Beam het volgende:, maar door de zon zie je niks en rem je voor een kind wat er niet is, dus knalt hij per ongeluk zachtjes tegen je scooter.
Hulde aan de bestuurder van de Porsche !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:10 schreef junkiesietze het volgende:
Haalt die klootzak me zomaar in en beukt me bijna de berm in!. damn wat een mongool.
Kan hij niks aan doen. Hij had wind tegen en blies je zo met 85km/h de berm in. Terecht zou ik zeggen. Je hebt toch een helm op of gaat dan je haar in de war?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:10 schreef junkiesietze het volgende:
Reed ik terug van me werk... rijd er zo'n zwarte porsche naast me op de weg (ik reed op t fietspad)
Dus hij zo stoer doen met zijn porsche weetje, hij zat me de heletijd aan te kijken... Dus ik geef gas, en blaas weg met 85km/hwant ik had wind mee
Hij zo wtf?
ik was snel op de weg gaan rijden, want fietspad is kut weetje, Haalt die klootzak me zomaar in en beukt me bijna de berm in!. damn wat een mongool.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:39 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Je hebt toch een helm op of gaat dan je haar in de war?
van de porsche bestuurderquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:12 schreef Nicje het volgende:
s.t.o.e.r.
Nee nou ben je stoer met je kut scooter. Van mij had ie je plat mogen rijden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:10 schreef junkiesietze het volgende:
Hij zo wtf?
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
De volgende keer bezorgt je de porsche je een deuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |