Nee dit is niet verzonnen yoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:13 schreef Spuit het volgende:
wat een leuk verhaal weetje
als ik optrek kan ik wel dikke wheelie maken.. maar als ik al 50 rij nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:14 schreef kLowJow het volgende:
Op je achterwiel?
amateurquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
als ik optrek kan ik wel dikke wheelie maken.. maar als ik al 50 rij niet
Whoa! pics?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah dan moet ik ff me uitlaat afknijpen, zit een begrenzer op.. maar als ik die eraf wil slopen moet ik gaan lassen, en ik heb geen lasapparaat in huisquote:
Als professioneel scootermongool...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:18 schreef Houniet het volgende:
goeie actie van pearl
dus je kan t nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah dan moet ik ff me uitlaat afknijpen, zit een begrenzer op.. maar als ik die eraf wil slopen moet ik gaan lassen, en ik heb geen lasapparaat in huis
moet je wel uitkijken voor die skotoes en zeker met die pitoes want dan gaan ze je boekenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jah dan moet ik ff me uitlaat afknijpen, zit een begrenzer op.. maar als ik die eraf wil slopen moet ik gaan lassen, en ik heb geen lasapparaat in huis
Goede topics en goede reacties heeft die Zep_Leddelin zegquote:
180 cc zekerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:23 schreef Zep_Leddelin het volgende:
ik ga zo ff op een scooby van me mattie hard boeken je weet tochhh
Ja, prachtige reacties:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:25 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Goede topics en goede reacties heeft die Zep_Leddelin zeg![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:23 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Hopelijk bots je, dan zal ik hard lachenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:23 schreef Zep_Leddelin het volgende:
die kan gewoon niet fietsen pik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:21 schreef APK het volgende:
Ben jij een kloon van die ADHD-er op zijn mountainbike
Ik heb een levenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:30 schreef Mikkie het volgende:
Niet wéér zo'n kansloos scootertopic van die kerel.
Zoek een leven, ga werken voor je benzine, zorg dat je je scooter niet laat vallen, ga verkeersinzicht kweken, wordt minder kansloos, dóe iets, maar blijf hier weg.
Dat heet een corrigerende tik omdat je:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:10 schreef junkiesietze het volgende:
Reed ik terug van me werk... rijd er zo'n zwarte porsche naast me op de weg (ik reed op t fietspad)
Dus hij zo stoer doen met zijn porsche weetje, hij zat me de heletijd aan te kijken... Dus ik geef gas, en blaas weg met 85km/hwant ik had wind mee
Hij zo wtf?
ik was snel op de weg gaan rijden, want fietspad is kut weetje, Haalt die klootzak me zomaar in en beukt me bijna de berm in!. damn wat een mongool.
Nee hij mocht zeker wel zo hard dan...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef snijder het volgende:
[..]
Dat heet een corrigerende tik omdat je:
1/ met je scooter niet zo hard mag rijden
2/ je met je scooter niet op de autoweg mag rijden
Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt.
als ik je weer zie fietsen met je kotshoofd, dan ram ik me scooter total loss op jou!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:33 schreef kippiej het volgende:
Jammer dat die Porsche jou en je kutscooter niet geramt heeft
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef _Liquid het volgende:
Kan er nog steeds niet bij dat peeps denken sneller dan auto's te zijn?
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nee hij mocht zeker wel zo hard dan...
Sjezus! Toen ik nog brommer reed, had ik ook een opgevoerde brommer! Maar nu ben ik ouder, heb ik een auto en mogen brommerrijders hun brommer gewoon niet meer opvoeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef junkiesietze het volgende:
als auto's zich aan de max snelheid moeten houden ala 50km/h vind ik het wel leuk om ze eruit te boeken weetje.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef _Liquid het volgende:
Okay, een Panda trek je er misschien wel uit als die beetje opgevoerd is (je scooter).
Maar de doorsnee auto red je het echt niet van hoor...niet met optrekken en zeker niet op topsnelheid. Als een scooter mij wil inhalen geef ik ook altijd gas bij zodatie weer achter me moet gaan rijden, fok dat.. ga 50 rijden of sterf
dan ben je wel heel oud, want vroeger hadden ze ook controles:{quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Sjezus! Toen ik nog brommer reed, had ik ook een opgevoerde brommer! Maar nu ben ik ouder, heb ik een auto en mogen brommerrijders hun brommer gewoon niet meer opvoeren.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:38 schreef Dementor het volgende:
Wat een spannend verhaal zeg mag ik de filmrechten van je kopen?![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij dikke pech als je dan net je laatste druppel benzine verbrandquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
als ik je weer zie fietsen met je kotshoofd, dan ram ik me scooter total loss op jou!
ja of niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:39 schreef kippiej het volgende:
[..]
Heb jij dikke pech als je dan net je laatste druppel benzine verbrand
Pot verwijt de ketel e.d.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:36 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
antwoord op mijn vraag, dildohoofd
Mijn Fiat Panda is eigenlijk een Seat Ibiza sport en heeft wel 1000cc, daar ga je het met een skotoe niet mee redden. En weetje, mijn Ibiza is uitgebouwd en heeft plastic sierstrips, zodat scooters geen schade aan kunnen richten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef _Liquid het volgende:
Okay, een Panda trek je er misschien wel uit als die beetje opgevoerd is (je scooter).
Ja of je blijft gewoon doorposten hier en zet je jezelf nog meer voor lulquote:
Nee, ik bedoel dat nu IK ouder ben en geen brommer meer rij, iedere brommerrijder zijn cilinder in moet leveren. Keeeeenkermogole met hunnie kloteherrie, stinkende skotoe's en dito stinkende rijstijl.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:38 schreef junkiesietze het volgende:
dan ben je wel heel oud, want vroeger hadden ze ook controles:{
mits zonder helmquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:40 schreef Martijntj het volgende:
Soms vind ik het jammer dat gevaarlijke scooterkneusjes als TS, niet gewoon netjes zichzelf met 85km/h (wind in de rug) tegen een boom aan parkeren. Gevaar op weg is dan voor iedereen een stuk afgenomen.
Ik zou nog bijbetalen ook nog...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
Kun je nou nooit je bek eens houden over die pauperscooter van je... ik ben geneigd om een afgeragde VW kever te kopen voor 100 euro en daarmee jouw scooter aan te rijden.
10 bucks right here!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:03 schreef heiden6 het volgende:
Heel Fok! lapt een paar euro voor die Volkswagen, zul je bedoelen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:03 schreef heiden6 het volgende:
Heel Fok! lapt een paar euro voor die Volkswagen, zul je bedoelen.
zonder vmbo-diplomaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:28 schreef kippiej het volgende:
omg sietze, je bent nu echt de grootste kneus hier op dit forum![]()
85 men...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:33 schreef Ruis het volgende:
85km/u, reed die porsche nog in z'n 2 ofzo?
he dit was jij toch?quote:
Hij daagde mij uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:31 schreef root1980 het volgende:
Op je scooter een Porsche uitdagen, how stupid can u be ?![]()
lollllquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:04 schreef Shapeshifter het volgende:
Kunnen we geen mooie "Ik ben de grootste kneus van het Fok! forum sticker" maken, dan kan hij die op zijn scooter plakken en dan weten de automobilisten onder ons wie ze moeten hebben
bumpersticker noemen ze dat
Hehe, me broertje dacht dat hij mijn Calibra er wel even uittrok met zijn opgevoerde Peugot scootertje. Dat had hij dus mooi mis, ik was al aan het einde van de straat toen hij nog moest beginnen met optrekkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef _Liquid het volgende:
Maar de doorsnee auto red je het echt niet van hoor...niet met optrekken en zeker niet op topsnelheid. Als een scooter mij wil inhalen geef ik ook altijd gas bij zodatie weer achter me moet gaan rijden, fok dat.. ga 50 rijden of sterf
Ik zou eerder gaan voor de term Stumperstickerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:04 schreef Shapeshifter het volgende:
Kunnen we geen mooie "Ik ben de grootste kneus van het Fok! forum sticker" maken, dan kan hij die op zijn scooter plakken en dan weten de automobilisten onder ons wie ze moeten hebben
bumpersticker noemen ze dat
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:42 schreef Shapeshifter het volgende:
Ik heb een leven
Dit lijkt er anders niet op met je "ik-heb-weer-iets-meegemaakt-dat-niemand-wil-weten-maar-ik-post-het-lekker-toch-om-iedereen-te-vervelen" mentaliteit.
Ik werk
Ik dacht al, wat zijn de straten weer mooi kauwgomvrij de laatste tijd.
Ik heb benzine[]
Tof joh, pas maar op dat je het niet per ongeluk over je heen giet en aansteekt.(aanrader!)
[i]Ik laat me scooter niet meer vallen
Weet je dat zeker, met die ongecontroleerde motorisch zwaar gestoorde spastische bewegingen van je? (en dan doel ik natuurlijk ook op die middelste vinger die blijkbaar zonder al te veel aansporing de lucht in gaat)
Ik heb genoeg verkeers inzicht
Ja, dat blijkt wel weer ja. De vraag is sowieso of je capabel genoeg bent om ook op andere mensen te letten in plaats van je kilometerteller om te kijken of je met de wind mee harder gaat dan met de wind tegen...
Ik ben niet kansloos
Wacht even:
kans·loos (bn.)
1 geen kans hebben
Volgens mij omschrijft dat precies hoe ik over jou denk...
Blijf jij hier maar weg, je hoeft niet op mijn topics te klikken weetje
Ach, iedereen maakt wel eens een vergissinkje, dat is niet zo bijzonder. Wat wel bijzonder zou zijn is als jij eens geen vergissinkje zou maken. Zoals medeweggebruikers uitlokken, algemeen provocerend gedrag vertonen, roekeloos rijgedrag ten toon stellen, medeforumgebruikers uitlokken tot bash activiteiten en last but not least, mij vervelen terwijl ik eigenlijk huiswerk zou moeten maken.
Ja en jij bent de koe die erop in gaat, dacht je nou echt dat je een kans had ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hij daagde mij uit.
hou je bek ik ben lam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |