Ja, helemaal.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:01 schreef komrad het volgende:
gratis om aan te melden?
Gewoon je OV-jaarkaart oid vervalsen, schijnt goed te werken.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:54 schreef Dizzee het volgende:
Kan dan dit jaar dan eindelijk biertjes drinken in de States.![]()
Iets wat vorig jaar niet (legaal) kon
Als Brooklyn een stad was, is alleen NY, LA, Chicago groter.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:57 schreef Jeroenus het volgende:
http://www.nytimes.com/pages/nyregion/thecity/index.html
Aanmelden noodzakelijk, maar het is het wel waard.
Fact: Brooklyn is qua populatie groter dan SF, Seattle, Boston en St. Louis bij elkaar.
I know. Aan drank komen lukte wel. (Hasj enzo ook, maar dat was bagger.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:12 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Gewoon je OV-jaarkaart oid vervalsen, schijnt goed te werken.
[..]
komt goed..komt goed.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef komrad het volgende:
ohhh je bent nog nooit in de capitol of the world geweest, foei
dat komt (hoop ik) wel goedquote:veel plezier
Met vervalste OV's kom je ook clubs binnen hoor, iig als meisje dan.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:27 schreef Dizzee het volgende:
[..]
I know. Aan drank komen lukte wel. (Hasj enzo ook, maar dat was bagger.)
Maar een club binnengaan was moeilijk dus als alternatief de 'student-house-party's'.![]()
Ik (24) was een aantal keer in New York op stap gegaan met een Engelsman van 19 en een jongen van 23 uit de omgeving van L.A. Bij sommige bars word er al meteen gevraagd om ID maar we zijn ook vaak genoeg bij leuke cafes naar binnen gekomen zonder iets van ID te laten zijn bij binnenkomst of iets bestellen. Ligt ook een beetje aan de tent waar je naar binnen gaat, bij die typische studentenbars bij bijv. Columbia wordt er wat minder snel gevraagd om ID denk ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:54 schreef Dizzee het volgende:
Kan dan dit jaar dan eindelijk biertjes drinken in de States.![]()
Iets wat vorig jaar niet (legaal) kon
dets amierieka... raarquote:Op zondag 19 juni 2005 12:53 schreef smesjz het volgende:
[..]
Ik (24) was een aantal keer in New York op stap gegaan met een Engelsman van 19 en een jongen van 23 uit de omgeving van L.A. Bij sommige bars word er al meteen gevraagd om ID maar we zijn ook vaak genoeg bij leuke cafes naar binnen gekomen zonder iets van ID te laten zijn bij binnenkomst of iets bestellen. Ligt ook een beetje aan de tent waar je naar binnen gaat, bij die typische studentenbars bij bijv. Columbia wordt er wat minder snel gevraagd om ID denk ik.
Raar dat je op je 18de al wel in Irak kan zitten als militair, op je 16de in sommige staten al je rijbewijs kan halen en op je 21ste pas mag drinken in een cafe.
ja wij zijn ook raar want we eten mayonaise bij de friet, we verdrinken zelfs onze patat erinquote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef komrad het volgende:
ja het werkt daar gewoon anders dan hier
Pulp Fictionquote:Op zondag 19 juni 2005 14:50 schreef berc het volgende:
[..]
ja wij zijn ook raar want we eten mayonaise bij de friet, we verdrinken zelfs onze patat erin
nee volgens mij een btje naar de klote gegaaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |