jaquote:Op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jeetje wat goedheeft ie eindelijk ook eens een race uitgereden én punten behaald
eindelijk, hij begint het te lerenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:38 schreef babba_ het volgende:
[..]
jaen zn start was echt super! in de eerste bocht was ie al 4e....
morningquote:Op maandag 20 juni 2005 09:41 schreef IJlien het volgende:
Wha! Laatste topic en dan is het dan echt voorbij.. mensen het was een mooie tijd
Mogge trouwens
morge, 't was idd een mooie tijdquote:Op maandag 20 juni 2005 09:41 schreef IJlien het volgende:
Wha! Laatste topic en dan is het dan echt voorbij.. mensen het was een mooie tijd
Mogge trouwens
Albersquote:Op maandag 20 juni 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
eindelijk, hij begint het te leren
Ja he..quote:Op maandag 20 juni 2005 09:43 schreef knox_ het volgende:
Het laatste stgiaire topic, niet te geloven
nops, heb ze al gemailtquote:Op maandag 20 juni 2005 09:46 schreef IJlien het volgende:
Toch lief dat de modjes ons hebben laten doorgaantot zover dan..
Is je ban al weg, visje?
wat!!!!!!!!!1quote:Op maandag 20 juni 2005 09:43 schreef knox_ het volgende:
Het laatste stgiaire topic, niet te geloven
Ja..was het wat? ik mag over 3weken weer stampen (sensation black) dan over een dikke maand dancevalley en heel misschien Decibel (alleen dat is ook overdag heb ik gehoord..that sucks..)quote:Op maandag 20 juni 2005 09:49 schreef Houniet het volgende:
defqon1 was een geslaagd feestben nu op stage revalideren
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:50 schreef knox_ het volgende:
Nou, voor de laatste keer dan
[afbeelding]
om alle tranen op te vangen
jep, hij heeft ook toegegeven dat hij het met haar heeft gedaan.. (sukkel)quote:Op maandag 20 juni 2005 09:53 schreef Geitje82 het volgende:
zit van persie eigk nog steeds vast?
kom af en toe eens langs op Culquote:Op maandag 20 juni 2005 09:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja he..hoe moeten we nou achter de recepten van goddess komen, en de gaapjes van fisher, en de emmers van knox, en de rellen van balli, en de banaan van jitz, en het (voormalige) slijm van tear, en.. en..
![]()
WHEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEE!!!
defqon was ook overdag, van 11 / 23 uurquote:Op maandag 20 juni 2005 09:51 schreef tha_dus het volgende:
[..]
Ja..was het wat? ik mag over 3weken weer stampen (sensation black) dan over een dikke maand dancevalley en heel misschien Decibel (alleen dat is ook overdag heb ik gehoord..that sucks..)
het was een stoffig geheel hoorde ik (veel opstuivend zand)quote:Op maandag 20 juni 2005 09:49 schreef Houniet het volgende:
defqon1 was een geslaagd feestben nu op stage revalideren
who cares. dit is het laatste topicquote:Op maandag 20 juni 2005 09:53 schreef Geitje82 het volgende:
zit van persie eigk nog steeds vast?
dat was al duidelijk en dat kunnen ze ws ook wel aantonen. en daardoor wordt de verkrachting ook moeilijker te bewijzen.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:53 schreef tha_dus het volgende:
[..]
jep, hij heeft ook toegegeven dat hij het met haar heeft gedaan.. (sukkel)
goeie zaak, volgend jaar neem ik er dan ook misschien wel even een kijkje! het weer had je trouwens ook wel mee zeg!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
defqon was ook overdag, van 11 / 23 uur
het was echt masterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
weten jullie wie ik voornamelijk ga missen?<--- ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok! Forum verslaafde
Fok! Forum verslaving: Tijdens MSN'n op F5 drukken als iemand een tijdje niks zegt!
viel wel mee, was de vorige 2x ergerquote:Op maandag 20 juni 2005 09:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het was een stoffig geheel hoorde ik (veel opstuivend zand)
wie heb je allemaal live gezien?
weten jullie wie ik voornamelijk ga missen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... uhmmm
weten jullie wie ik voornamelijk ga missen?ga wat vaker naar pta, dan kom je d'r vast wel tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kloon is alleen bedoeld om m'n stage door te komen....
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:57 schreef knox_ het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Volgens mij wil die chick van persie gewoon een oor aan naaien
waarom wil ze dat hij 3 oren krijgt dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:57 schreef knox_ het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Volgens mij wil die chick van persie gewoon een oor aan naaien
nee, maar wel voor veel geld....quote:Op maandag 20 juni 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik geloof juist 'die chick'. je doet niet voor je lol aangifte van verkrachting....
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
viel wel mee, was de vorige 2x erger
dana, outblast, the prophet, darkraver, catscan, luna, pavo en nog wat andere..![]()
euhm aandacht, geld?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik geloof juist 'die chick'. je doet niet voor je lol aangifte van verkrachting....
het weer was super relaxt, ben lekker bruin geworden en de dames liepen er lekker bijquote:Op maandag 20 juni 2005 09:57 schreef tha_dus het volgende:
[..]
goeie zaak, volgend jaar neem ik er dan ook misschien wel even een kijkje! het weer had je trouwens ook wel mee zeg!!!![]()
tuurlijk:) ahoewel het wel eng is om te posten...het zijn de laatsten!!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:59 schreef knox_ het volgende:
Alle stagiaires komen terug voor het laatste topic
Nou geld vind ik toch wel een gegronde reden hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |