quote:Op maandag 20 juni 2005 08:32 schreef Fisherke het volgende:
morge...
lieve, lieve mod, fa, etc welke dit leest.. ik zou gaarne verzoeken dat m'n ban eraf gaat van de account fisher danwant ze duren wel erg lang die 48uur msnnen met tear
eerst deze maar volspammen lijkt mequote:
you're not alone... alleen hoef ik geen 13.5 uur al is 8.5 al teveel vind ikquote:Op maandag 20 juni 2005 08:57 schreef knox_ het volgende:
[..]
32 graden, en ik kan 13,5 uur gaan werken vandaag![]()
waarschijnlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 09:03 schreef knox_ het volgende:
Waar is iedereen trouwens, vakantie aan het vieren?
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
damn wat is het al warm
edit: goeiemorgen trouwens![]()
morge doppie, jah 't is nu al niet meer uit te houden.. ik ga een laptop aanvragen en naar 't strand denk zou m'n oom dat goed vinden?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
damn wat is het al warm
edit: goeiemorgen trouwens![]()
Tuurlijk, laptops zijn prima geschikt voor gebruik op het strand.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:13 schreef Fisherke het volgende:
[..]
morge doppie, jah 't is nu al niet meer uit te houden.. ik ga een laptop aanvragen en naar 't strand denk zou m'n oom dat goed vinden?
ja natuurlijk, ik denk alleen dat per ongeluk de batterij op zal zijn en dat 't dus geen zin heeft om nog op en neer te rijdenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tuurlijk, laptops zijn prima geschikt voor gebruik op het strand.![]()
je had toch maar 48 uurs BAN?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:16 schreef Fisherke het volgende:
[..]
ja natuurlijk, ik denk alleen dat per ongeluk de batterij op zal zijn en dat 't dus geen zin heeft om nog op en neer te rijden
jah maar 't helpt als ze me ook unbannenquote:
stond je niet in de file?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
na een goede dag strand is het toch wat minder om weer op kantoor te zitten
morge, al gemerkt dat dit 't laatste topic is?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
na een goede dag strand is het toch wat minder om weer op kantoor te zitten
volgens mij moet je ze een mailtje sturen om je ban ongedaan te laten makenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:17 schreef Fisherke het volgende:
[..]
jah maar 't helpt als ze me ook unbannen
jah weet ik, ben ik ook mee bezig alleen te gaar om een fatsoenlijke tekst te bedenkenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
volgens mij moet je ze een mailtje sturen om je ban ongedaan te laten maken
He fokkers! Unbannen die handel! Username = Fisherquote:Op maandag 20 juni 2005 09:19 schreef Fisherke het volgende:
[..]
jah weet ik, ben ik ook mee bezig alleen te gaar om een fatsoenlijke tekst te bedenken
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:20 schreef babba_ het volgende:
[..]
He fokkers! Ubannen die handel! Username = Fisher
vanochtend toch nog welquote:Op maandag 20 juni 2005 09:19 schreef knox_ het volgende:
Het is nu officieel, ik ga vandaag niet doorkomen
dat is het voordeel van een vriend die in haarlem woont en alle kleine weggetjes richting zandvoort kentquote:
laatste topic? why?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:18 schreef Fisherke het volgende:
[..]
morge, al gemerkt dat dit 't laatste topic is?
en ja, 't valt erg tegen vandaag... al mocht ik gisteren ook fijn werken nadat ik om 6uur thuis was
mijn oksel is verbrandquote:Op maandag 20 juni 2005 09:22 schreef knox_ het volgende:
kan iemand mn schouders even insmeren, ze zijn zo rood als een tomaat
Haha, ik heb niet gesmeerd, zo half naakt in de zon gaan zitten op het heetst van de dagquote:Op maandag 20 juni 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn oksel is verbrandalles goed ingesmeerd en ben vervolgens met mn handen achter mn hoofd gaan liggen
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:24 schreef babba_ het volgende:
We few, We lucky few, We Band Of Brothers, For those who slowchatted with me for these months will always be my brothers!
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:25 schreef knox_ het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet gesmeerd, zo half naakt in de zon gaan zitten op het heetst van de dag
ja heeft iets met het decimale stelsel te maken ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 09:25 schreef knox_ het volgende:
[..]!
Wat is dat voor een getal dan, mag de 258 niet bereikt worden?
nog 9 volle dagen hier.. ben vrijdag lekker vrijquote:Op maandag 20 juni 2005 09:30 schreef knox_ het volgende:
gelukkig is dit toch mn laatste weekje:D *viert feest*
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:25 schreef knox_ het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet gesmeerd, zo half naakt in de zon gaan zitten op het heetst van de dag
ik moet nog tot 22 juli ofzo... en dat zonder jullie...quote:Op maandag 20 juni 2005 09:30 schreef knox_ het volgende:
gelukkig is dit toch mn laatste weekje*viert feest*
ik denk dat ik dan maar de laatste 3 weken ga werken....quote:Op maandag 20 juni 2005 09:30 schreef Fisherke het volgende:
[..]
we kunnen hier verder, http://members.lycos.nl/koen_koreman
hoeveelste is ie geeindigd?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:32 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik moet nog tot 22 juli ofzo... en dat zonder jullie...Trouwens die albers! die is echt goed heh
5e!!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoeveelste is ie geeindigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |