quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:55 schreef Houniet het volgende:
hebben jullie wij geen leven! het is VRIJDAG AVOND, mên
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:55 schreef Houniet het volgende:
hebben jullie geen leven! het is VRIJDAG AVOND, mên
tis pas vroeg, ik moet eerst nog etenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:55 schreef Houniet het volgende:
hebben jullie geen leven! het is VRIJDAG AVOND, mên
ik houniet van mensen die werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:56 schreef Houniet het volgende:
ik ben op mijn werk
quote:
quote:snellejelle, 48 uur weg, topicdiarree
je hebt pilletjes die helpen tegen diarreequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:06 schreef Houniet het volgende:
yvonne (Administrator) - vrijdag 17 juni 2005 @ 19:04
[..]
sssttt we doen t stiekemquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:21 schreef tear-nl het volgende:
Stelletje post opkrikkers hierzo... beetje savonds posten
Alwetend enzoquote:snellejelle, 48 uur weg, topicdiarree
Als jullie het maar stil doen en niemand lastig vallenquote:
thnx, op jou kunnen we bouwenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:23 schreef tear-nl het volgende:
[..]
Als jullie het maar stil doen en niemand lastig vallen
het was hier altijd zo gezelligquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:26 schreef yvonne het volgende:
Laatste deel dit, als deze vol is komt er geen nieuwe.
Genoeg is genoeg, dit gaat nergens meer over en is alleen maar postopkrikken.
Yvonne
lukt nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan hebben we nu dus nog 2 weken om 3,5 pagina te vullen.![]()
Het WAS gezellig, het is jammer genoeg verworden tot een grote postopkrikzooi,quote:
quote:-Megter
-Ijlien
-Fisher
-Godess
-Jitzzzzze
-Kleffe_Dop
-knox_
-Rietje
-geitje82
-babba
-Balli
-snellejelle
-Daywalkur
-Tear
-Vigile
-some_girl
-Leolinedance
-Tijgerwillie
en iedereen die ik nog vergeet.
Het was me een waar genoegen
Het maakte die saaie momenten op een stagedag net iets beter draagbaar.![]()
[afbeelding]
of heeft iemand ergens nog een forum liggen
ps. en niet die van spanjaard![]()
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef yvonne het volgende:
Zeg, er is meer op FOK! dan alleen SES hoor
Nauwelijksquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef yvonne het volgende:
Zeg, er is meer op FOK! dan alleen SES hoor
Niet op deze manier neequote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Maar ik denk niet dat je graag hebt dat we daar op deze manier verder gaan![]()
helemaal onderaan en hoer?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:00 schreef Megter het volgende:
Beste (ex)-stagiair(e)s,
Uit de grond van mijn bodemloze hart wil ik jullie bedanken voor de geweldige 257 delen (en ruim 77.000 reacties) in SES!!![]()
Die die-hards bedank ik ook voor de delen in ONZ, waar ik van genoten heb en waar het allemaal begonnen is.
In het bijzonder bedank en groet ik:
schaapje
scheur-drop-gb
slomejelle
jitz-geval
Doffe_Klep
Fishstick
Eilien
Eismijs
Brillo
godin
Fragile
Geefwel
tijgertje (die ik deze reeks gewezen heb)
babba(_hoer)
Het was 1,5 geweldige maand![]()
En denk eraan: zaterdag 2 juli meeting @ my place. Alle (ex)-stagiairs zijn uitgenodigd, stuur een mailtje (zie profiel) als je er kan zijn!
dus ik moet nu nog een maand proberen mij in andere topics te vermaken (gedragen) wordt pittig maar oke! dan wil ik bij deze ook nog iedereen bedanken voor de vrolijke tijd hier en succes in jullie leven!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:45 schreef JDude het volgende:
Een kleine toelichting is misschien op zijn plaats.Het enige argument om de reeks nog open te houden, waren de kreten van een paar vaste bezoekers, nl.: "hoe moeten wij dán onze stage door komen?". Een argument dat twee users weliswaar nog even van een banverlenging heeft afgeholpen, maar verder kunnen we er niets mee.
Eerdergenoemde vaste bezoekers maakten de laatste tijd toch al een niet al te geweldige indruk meer met bans voor baggeren en slowchat buiten de reeks.
Nieuwelingen die voor het eerst in de reeks postten werden afgesnauwd in de trant van "wat mot je hier"
Het gros van de posts bestond de laatste tijd uit twee, drie woorden en een smiley. Dat wordt door veel mensen toch écht gezien als postopkrikken zonder enige inhoud.
Het is bijna zomervakantie. Veel stages zijn al voorbij, of lopen binnenkort op hun eind.
Kortom, het is leuk geweest.
Ik heb er zelf ook nu en dan in gepost, en er zaten ook heus leuke momenten tussen, maar de laatste tijd begon de bagger en nutteloosheid de overhand te krijgen, in én buiten deze reeks, dus vandaar dat er een punt achter komt.
Veel succes iedereen met de afronding van de stages, en een fijne vakantie.
geinspireerd hierdoor heb ik snel iets online gegooit... hier te vinden http://members.lycos.nl/koen_koreman/quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
of heeft iemand ergens nog een forum liggen
ps. en niet die van spanjaard![]()
Ah, nee tochquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:25 schreef Mr-Z het volgende:
Dus dit is het moment![]()
En voor mij stopt het fok avontuur dus niet bij deze reeks. Ik zal altijd wel te vinden zijn ergens dus jullie komen niet zo maar van mij af
Gegroet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |