verkrachting is moeilijk aan te tonen en veel verkrachters (als er al aangifte wordt gedaan) worden vrijgesproken. De kans dat ze 'wint' is heel klein. Ze had hem dan beter ergens anders van kunnen beschuldigen. En van haar blijft niets over....quote:
klopt helemaal..ik vind het ook errug dom..en het word ben ik bang zo'n wel niettes verhaal.. maar van Persie wordt er ook niet echt beter van,,die is toch ookal getrouwd??quote:Op maandag 20 juni 2005 10:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
verkrachting is moeilijk aan te tonen en veel verkrachters (als er al aangifte wordt gedaan) worden vrijgesproken. De kans dat ze 'wint' is heel klein. Ze had hem dan beter ergens anders van kunnen beschuldigen. En van haar blijft niets over....
Ten eerste, waarom gaat ze mee naar de hotelkamer, zeker om te kaarten? verder geloof ik niet veel van!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
verkrachting is moeilijk aan te tonen en veel verkrachters (als er al aangifte wordt gedaan) worden vrijgesproken. De kans dat ze 'wint' is heel klein. Ze had hem dan beter ergens anders van kunnen beschuldigen. En van haar blijft niets over....
ik ga dan maar gewoon aan het werk en op fok in andere topics posten...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:02 schreef Geitje82 het volgende:
gaan we nog ergens anders verder?
ja onder de naam herkansingstress (herkansingen zijn morgen, dan weer nieuw topic verzinnen) maar ssst hehquote:Op maandag 20 juni 2005 10:02 schreef Geitje82 het volgende:
Ook hoi, wie heeft er besloten dat dit de laatste is?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:02 schreef Geitje82 het volgende:
Dit is mn laatste weekquote:Op maandag 20 juni 2005 10:03 schreef Houniet het volgende:
kut, dit topic gaat dicht, dan heb ik geen reden meer om naar stage te gaan
nog 10 dagenzonder dit topic
heb het lef, open #258?quote:
jeej ik dus ookquote:Op maandag 20 juni 2005 10:03 schreef Fisher het volgende:
woehoe, kan ik in 't laatste topic nog met m'n account posten
Dit is de laatste seriequote:Op maandag 20 juni 2005 10:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
wanneer gaat dit topic dicht dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |