Overal? Volgens mij blijven er altijd dingen die wij niet kunnen verklaren. Maar dat wil nog niet zeggen dat het niet zo is. Nu lijk ik wel een Jehova, maar ik geloof ook niet in religie, dat is iets wat door mensen is verzonnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:28 schreef partyyboyy het volgende:
Ik denk dat er een nuchtere verklaring overal voor is.
Waar is het bewijs dat dit daadwerkelijk gebeurd is en hoe nauwkeurig heeft ze de persoon omschreven?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:47 schreef Mirage het volgende:
Verklaar jij maar hoe het volgende een waanvoorstelling geweest kan zijn
Een kind verteld over een man. Ze beschrijft de man én vertelt dat hij bepaalde snoepjes bij zich heeft ( van die vieze gelly plak dingen die mannen soms dagenlang in hun broekzak bij zich dragen)
Het aparte is dat deze man al overleden is voordat het meisje geboren werd.
Haar (inmiddels ook overleden ) zus heeft wél bij betreffende man op schoot gezeten en deze vieze snoepjes aangeboden gekregen.
kom nou niet aan met "er is vast over gepraat" want dat is in dit geval absoluut niet zo.. de man was niet interressant genoeg om over te praten.. en het overleden meisje werd letterlijk doodverzwegen
Waar komt de waanvoorstelling vandaan in deze ?
Ik heb anders nog nooit een verschijning op tv gezien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:53 schreef Mirel het volgende:
Er bestaan wel duizenden items over in tv-programma's, en ga dan niet zeggen dat alles nep is. Waarom zouden die mensen moeite doen?
Het bewijs ???quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat dit daadwerkelijk gebeurd is en hoe nauwkeurig heeft ze de persoon omschreven?
Nee ik bedoel, waar is dit gebeurd?? En hoe weet je dat dit gebeurd is?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het bewijs ???
Je beweerd dus dat het kleine meisje liegt ?
Hoe kan ze het detail van de snoepjes weten dan ?
Ik denk dat dat nauwkeurig genoeg is.
Ze wees de persoon overigens ook aan toen ze een foto te zien kreeg.
Dit vind ik erg jammer... je roept wel dat zaken per definite een waanvoorstelling zijn, maar is het niet mogelijk om het hier op te gooien zijn het opeens leugens ?
Ik begrijp niet waarom dit relevant is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, waar is dit gebeurd?? En hoe weet je dat dit gebeurd is?
hierover zijn meerdere stukken geschreven ( o.a. mijn visie verdeeld over meerdere posts) in het topicquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het vaak zo lastig, zoals ik eerder al aangaf....
Ook het feit dat je in een wildvreemde stad de weg weet te vinden is zo'n raar iets. Je bent er nooit geweest, hebt er niets over gezien/gehoord/gelezen en toch vinden je voeten als vanzelfsprekend de weg naar een winkel/plekje waar je jezelf thuis/prettig voelt.
Dit is iets waar ik nog nooit een nuchtere verklaring voor heb kunnen vinden. Misschien dat PartyyBoyy dit wél lukt?
Ik wil gewoon weten of je het hebt gehoord of er zelf bij was?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom dit relevant is.
Ik heb het vermoeden dat je dit wil weten om te kunnen bepalen of het waarheid/ leugen is, maar is het waarschijnlijker dat het een leugen is als het over het nichtje van mijn overbuurmeisje gaat dan als het over mijzelf gaat ?
Wat maakt dat jij denkt te kunnen bepalen vanaf die zijde of het nichtje van mijn overbuurmeisje wel/ geen leugenaar is in tegenstelling tot ik ?![]()
Is dit niet logisch dat je vanzelf de kant op loopt waar je het prettiger vind lijken dan de kan waar het minder prettig lijkt voor je gevoel?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het vaak zo lastig, zoals ik eerder al aangaf....
Ook het feit dat je in een wildvreemde stad de weg weet te vinden is zo'n raar iets. Je bent er nooit geweest, hebt er niets over gezien/gehoord/gelezen en toch vinden je voeten als vanzelfsprekend de weg naar een winkel/plekje waar je jezelf thuis/prettig voelt.
Dit is iets waar ik nog nooit een nuchtere verklaring voor heb kunnen vinden. Misschien dat PartyyBoyy dit wél lukt?
en waar wordt dit gevoel door veroorzaakt ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Is dit niet logisch dat je vanzelf de kant op loopt waar je het prettiger vind lijken dan de kan waar het minder prettig lijkt voor je gevoel?
Reïncarnatie.... Ook al zoiets waar ik een dubbel gevoel bij heb.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
hierover zijn meerdere stukken geschreven ( o.a. mijn visie verdeeld over meerdere posts) in het topic
GEEN reincarnatie?? (boek: 'Geleid door het licht')
(of valt dit onder crossposten en mag dit niet ? )
Door ervaringen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
en waar wordt dit gevoel door veroorzaakt ?
Precies mijn gedachte toen ik zijn reactie las...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
en waar wordt dit gevoel door veroorzaakt ?
vermoeiend.. misschien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeer vermoeiend hoor, altijd alles maar willen verklaren
Dat is wel interessant.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:06 schreef Mirage het volgende:
ik ben dat meisje.
* Mirage is nog steeds erg benieuwd naar de verklaring die jij hebt. Ik hou graag alle mogeljikheden open en tot nu toe zijn dat er bar weinig gebleken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |