Idd, is het eerste waar ik op kom als ik dit topic lees, "quote:
Ben jij duiker voor je beroep of was dit gewoon vrijwillig / eenmalig?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zo, zware maar leuke dag
lekker in de wagen de plomp in
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb dat ook weleens geprobeerd, om iemand te negeren, maar uiteindelijk denk je toch ''fuck it'' en ga je er vol tegenin
Doe je een nieuwe origineel kawapak?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:50 schreef Youssef het volgende:
Hmmm
Dan mail ik hem el weer een deze dagen, alhoewel ik ook wel betwijfel of ie mij psat![]()
voormalig semi-beroep soort vanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij duiker voor je beroep of was dit gewoon vrijwillig / eenmalig? [afbeelding]
pfffquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
Jij bent laat op Fok! ben ik niet van je gewend.
![]()
dwazenquote:Uit een vliegtuig springen..![]()
![]()
![]()
Is dit een lokkertje richting mijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand nog intresse in hoge kwaliteit tweedehands black oil 5W40?
Slechts ca. 500-750 kilometer gebruikt.![]()
[[url=http://img51.echo.cx/img51/7326/p1010396web1ce.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ging om het motorpak, niet om de motor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:36 schreef Makster het volgende:
Mooi dat die pippo je mis heft gelopen Pep want ik twijfel ook nog steeds![]()
Heb je je grens al bereiktquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:19 schreef Patrick281 het volgende:
En ik begin nu al te wennen aan de nieuwe gearing.![]()
Kan ik het tandwiel nog inruilen voor 2 tandjes minder??![]()
Nee, ok, just checking...quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:24 schreef Patrick281 het volgende:
Modjes, grijp eens in.![]()
![]()
Kijk maar in zijn notes, dan weet je genoeg.![]()
![]()
Zou de aanbieding van 1991 nog gelden?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:24 schreef Patrick281 het volgende:
En wat veel advertentie's van Carbon wielen.Straks maar even een webpagina's opzoeken.
![]()
sorry krijg de volgende melding bij de notes van Youssef....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:24 schreef Patrick281 het volgende:
Modjes, grijp eens in.![]()
![]()
Kijk maar in zijn notes, dan weet je genoeg.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry krijg de volgende melding bij de notes van Youssef....
Database timeout, way to many notes![]()
ging allemaal goedquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:42 schreef hicham het volgende:
[..]Ze zijn dus veilig geland?
Geen eens hun benen gebroken bij de landing ofzo?
als het nou bij de servers ligt of bij de notes is nog onduidelijkquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ging allemaal goed
[[url=http://img90.echo.cx/img90/2092/dsc040573hj.th.jpg]afbeelding][/URL]
voor jullie is dat het toch ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:04 schreef Youssef het volgende:
[..]Jammer dat het iedere willekeurige springer had kunnen zijn
Je had toch een vlag in z'n hol kenne stekequote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor jullie is dat het toch ookook al plaats ik close up foto's van landingen enzo
mijn broer en zus zijn strangers voor jullie
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
kaknakkend kwaktjakker
Weer zo een blauwe foto, kut toestel van jouquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ging allemaal goed
[[url=http://img90.echo.cx/img90/2092/dsc040573hj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja druk vooral maar wel ok.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Met mij welNEver been better
Met jou dan?
AAaaiigghhhtttquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze was special voor jou Monkey-boy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet toch
Vet, nu nog even in de praktijk brengenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja druk vooral maar wel ok.
Ben ook nog met een verbouwing bezig enzo
Wat wel heel relaxed is.... Kwam er vanmiddag achter dat mijn buurjongen autocad kan en heeft en ook nog een andere CNC programma![]()
Ideaal voor die adapter
![]()
Praktijk en theorie is altijd mooi jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vet, nu nog even in de praktijk brengen
Moet nog steeds naar je huissie komen kijken chef..
2005.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
Zou de aanbieding van 1991 nog gelden?
Of las je deze keer een recenter exemplaar
Verder ben ik blij dat die kaknakkend kwaktjakker voor je pak kwam ipv de CR. Ben nu bezig mijn vriendin om te praten niet op vakantie te gaan en een cr te halen![]()
![]()
Ook Chinezen, dus herkenbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor jullie is dat het toch ookook al plaats ik close up foto's van landingen enzo
mijn broer en zus zijn strangers voor jullie
En dan kan ik niet meer komen kijken?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:23 schreef Makster het volgende:
MAar dan moet je opschieten want wil binnenkort gaan kopen
Dat dan weer wel maar niet in dit huisquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En dan kan ik niet meer komen kijken?
Nee, nee, nee das een huur huis.... Wil nu eigenlijk gaan kopen, en niet mee in de binnenstad, maar meer aan de rand en dan met tuin enzo. Of binnenstad met tuin, naja in ieder geval een tuin voor het moto'tje enzoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
Je had dat huis in de binnenstad toch al gekocht? DAT huis moet ik nog bekijken
STADSPOLDERS zeg ik jequote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee, nee, nee das een huur huis.... Wil nu eigenlijk gaan kopen, en niet mee in de binnenstad, maar meer aan de rand en dan met tuin enzo. Of binnenstad met tuin, naja in ieder geval een tuin voor het moto'tje enzo![]()
Verder ben ik blij dat die kaknakkend kwaktjakker voor je pak kwam ipv de CR. Ben nu bezig mijn vriendin om te praten niet op vakantie te gaan en een cr te halen![]()
![]()
Dus je hebt een minibike dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:11 schreef hollander172 het volgende:
Heb bijna een Mito gekocht voor d'r waar ze het op kan leren.![]()
Zat nog te twijfelen tussen minibike voor mij en zwagertje of die Mito voor haar.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |