quote:Een maatje van mij vraagt zich via mij aan jou af hoe je zoveel mogelijk rook bij een burn out krijgt zonder dat gelijk je koppeling en band het opgeven.
Ik kan wel wat beredeneren en fantaseren, maar ik ben geen ervaringsdeskundige.
Hij is ook toe aan nieuwe banden en wil even vlak bij huis zijn band oproken voor een filmpje, maar daarna nog bijna 100 kilometer naar Sabra rijden.
Dus daar wilde hij ook graag tips voor. Alvast bedankt. ?O?
Yes, it's a crazy world, and we like it.
Hij is hier al.... en hij heeft een senseootje nu.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent laat op Fok! ben ik niet van je gewend.
![]()
Uit een vliegtuig springen..![]()
![]()
![]()
[..]
Ik neem nog ff een Pep original bakkie koffiejij ook 1 of 2?
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:05 schreef ondeugend het volgende:
Hij is hier al.... en hij heeft een senseootje nu.
veel plezierquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:31 schreef ondeugend het volgende:
Wij gaan op weg naar nijmegen....
Moet ik Ozzy de groeten doen van iemand ?
Have funquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:31 schreef ondeugend het volgende:
Welke Ozzy.. welke Ozzy .. welke Ozzy ..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:31 schreef ondeugend het volgende:
Ondertussen wel ja, daat snapt een iq van 89 ook wel zoals je nu merkt.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:53 schreef Youssef het volgende:
Tnx![]()
Maar als ik die banden uit Spanje ga halen dan leg ik ze er gewoon op om de hoek
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
Ketting zit erop, niet zo perfektionistisch zoals ik het had willen doen, maar ws merk je er niets van, en anders valt het straks wel op als ik niet meer post.![]()
Alvast een reactie van een maatje van hem.quote:
Slaolie is oneigenlijke trucage, maar misschien wel goed voor het filmpje.quote:weet je hoe je veel rook krijgt heel veel moet je een beetje sla olie op de plek gooien waar je een burnout wil maken dan gaat het ook wel erg maar als je gewoon een burnout maakr niet overdreven hoog in toeren dus niet aan het eind van je 1 blijft de band wat langer heel en roken doet ie toch wel het is rubber dus we kunnen binnenkort een filmpie verwachten en nog rijders vandaag ?????????????????????????????????????????????????????????????????
Vet, dat wil ik ook weer een keer doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we vertrekken zo, broer en zus gaan gewoon uit een vliegtuig springen![]()
Leuke post ook, had zo ook op scooter-freaks kunnen staan kwa taaltjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alvast een reactie van een maatje van hem.![]()
[..]
Slaolie is oneigenlijke trucage, maar misschien wel goed voor het filmpje.![]()
![]()
![]()
Edit: neem wel remmenreiniger mee op locatie, kan je even je band afnemen daarna.
Beetje lullig voor de eerstvolgende bocht. [insert Crossy]
Toen ik mijn paddock ging halen na slechts 1000den km op de teller vonden ze het ook verstandig om mijn een splitpen te geven. Wist ik veelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
Heb geen splitpen, zocht een paperclipmaar heb er maar een ringetje van een sleutelbos op gedaan.
![]()
HeuJ, nou zie je je dashbord toch niet meerquote:Motorpak met 2 vuilniszakken en een spin op het stuur gezet.
Moet toch vervoeren, en met de auto heb ik geen zin nu.![]()
Nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:13 schreef Youssef het volgende:
HeuJ, nou zie je je dashbord toch niet meer![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham wilde je nog komen sleutelen hier?![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:19 schreef Youssef het volgende:
Ik liep net over straat en dacht dat ik een koe zag schijten. Iemand nog meer wat spannends beleefd?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:31 schreef Patrick281 het volgende:
Hij heeft 2 keer boos ingesprokenom iets over 2 en om 3 uur.
![]()
Dat hoef je niet eens te zien, dat voel je vandaag gewoonquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:24 schreef bwt het volgende:
Ja, ik zie de zon schijnen en de thermometer omhooglopen tot over de 28 graden.
En ik ga nu ff naar buiten om weer te genieten van al dit heerlijke weer.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:34 schreef hicham het volgende:
Dat hoef je niet eens te zien, dat voel je vandaag gewoon
Afspraak voor het verkopen van zijn motorpakquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:36 schreef hicham het volgende:
Met wie had je een afspraak dan
Wat zal die gozer zich genaaid voelen
Nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:37 schreef Youssef het volgende:
Maareeuh, Pepijn had jij die ene kawapak mannetje nog gemailed voor zijn groene pak? Je weet wel, die ik ook zo mooi vond?
Niet die van hem flapdrolquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:52 schreef hicham het volgende:
Dan psat je hem toch de eerstvolgende meet ofzo, heb nog een groen alpine filtertje tegoed van pep
Oepsie daisyquote:
quote:
Is jullie WC weer eens verstopt?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:19 schreef Youssef het volgende:
Ik liep net over straat en dacht dat ik een koe zag schijten. Iemand nog meer wat spannends beleefd?
Rooie mensen zijn toch allergisch voor zonquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:36 schreef Makster het volgende:
Best zweten trouwens zo in de zon bezig zijn![]()
Ik niet ik ben neger proef weetje nogquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Rooie mensen zijn toch allergisch voor zon
Gozerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik niet ik ben neger proef weetje nog
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie je dat we best normaal met elkaar overweg kunnen? Ik post, en de sfeer is nog goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |