allemaal nog foutquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik schrap Elizabeth Taylor en noem Faye Dunaway. Mag dat?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
miou miou 7
isabelle huppert 5
silvie testud 20
elodie bouchez -
natasha regnier -
pilar lopez de ayala -
paz vega -
natalia verbeeke -
heike makatsch 6
katja riemann -
johanna ter steege 15
ludivine sagnier 16
Easy as one-two-threequote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:51 schreef Sokolsky het volgende:
Pff... wel een keer leuk, zo'n vraag, maar er moeten er niet te veel komen. Tactiek: ik heb alle actrices gepakt die bij de nominaties voor beste actrice vóór jou genoemd werden (want anders had jij haar wel meteen genoemd). Dan iedereen weggehaald waar jij tegen gestemd had in ronde 1 en 2. Vervolgens alle buitenlanders (waar ik eerst aan zat te denken), want die worden niet genomineerd voor Oscars. Dan alle Oscarwinnaars (waarvan ik het wist) en alle dooien, en intussen maar blijven gokken.
Ook voor moi... daarom heb ik het maar even opgezocht... nog geen goede antwoorden hier...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:58 schreef Undergod het volgende:
ai, iets met dhr Gable das vast voor mijn tijd.
avotar +1quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:04 schreef avotar het volgende:
howard hawks?
mail m maarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:47 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
avotar +1
Vanmorgen Red River gezien, vandaar. Veelzijdige regisseur. Ik vind zijn westerns trouwens een stuk beter dan die van John Ford.
Me thinks ye are right...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:18 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij is onze vriend avotar gevlogen...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:46 schreef avotar het volgende:
bill murray?
psssst...je hebt um goed hoor!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:49 schreef avotar het volgende:
sorry... ken die film nie geloof ik..
maar dus nie BM in the man who knew too little
of rowan atkinson in johnny english?
jaaaa.. kwas te laat.. dus maar even ge-edit.. gelijk de vraag erin gegooid..quote:
American History Xquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:49 schreef avotar het volgende:
nee sorry... krijg je als je op het werk aan het fok!ken bent he..
dacht dat ik binnen een uur terug was.. maar jullie waren te ongeduldig..![]()
Uit welke film komt dit citaat
" So I guess this is where I tell you what I learned - my conclusion, right? Well, my conclusion is: Hate is baggage. Life's too short to be pissed off all the time. It's just not worth it. Derek says it's always good to end a paper with a quote. He says someone else has already said it best. So if you can't top it, steal from them and go out strong. So I picked a guy I thought you'd like. 'We are not enemies, but friends. We must not be enemies. Though passion may have strained, it must not break our bonds of affection. The mystic chords of memory will swell when again touched, as surely they will be, by the better angels of our nature."
gemistquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:51 schreef avotar het volgende:
[..]
jaaaa.. kwas te laat.. dus maar even ge-edit.. gelijk de vraag erin gegooid..
quote:
Ik weet het, het slaat nergens op, maar ik vind dit zo'n hilarische titelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:49 schreef Sheridana het volgende:
the man who knew too little!
Chiaki precies te zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:10 schreef dolle_hond het volgende:
chiara kuriyama meen ik
Ja! Tom Cruise speelde juist wel Mitch McDeerequote:
ik zoek toch de meer gangbare titel......quote:
Deze wellichtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:21 schreef avotar het volgende:
[..]
ik zoek toch de meer gangbare titel......
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:19 schreef Sheridana het volgende:
schatjes?
Sheridana had hem idd al geplaatst, ik dacht dan zal ik maar een andere titel noemen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:21 schreef avotar het volgende:
[..]
ik zoek toch de meer gangbare titel......
overigens kende ik die niet eens..
sorry.. jouw post helemaal gemist..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:19 schreef Sheridana het volgende:
schatjes?
Haaiquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:16 schreef dolle_hond het volgende:
geen idee
Brat Pack?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:31 schreef dolle_hond het volgende:
echt geen enkel lichtje
Andrew it is!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:40 schreef ranja het volgende:
Andrew McCarthy?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Vera Drake?
quote:In spring 1976, a 19-year-old beauty, her German-born mother, and her crippled father move to the town of a firefighter nicknamed Pin-Pon. Everyone notices the provocative Eliane. She singles out Pin-Pon and soon is crying on his shoulder. Is this love or some kind of plot? She asks Pin-Pon's mother and aunt about the piano in the barn: who delivered it on a November night in 1955? Why does she want to know, and what does it have to do with her mother's sorrows, her father's injury, this quick marriage, and the last name on her birth certificate?
voor vandaag wel.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niemand weet het blijkbaar. Zullen we dan ophouden met FMT?
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:28 schreef Sheridana het volgende:
CC = Cameron Crowe?
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Mindhunters?
Ook bekend als "One Deadly Summer"quote:Op maandag 20 juni 2005 08:49 schreef avotar het volgende:
L'ete meurtier?
Jammer, ik bedoelde Bauerquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:27 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Jammer, ik bedoelde Bauer
Nieuw?
voordat jij het zegt, zal ik het zelf zeggen:
Nee, robijn intensief
Inderdaad...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Een franstalige film die nu pas bij ons in de bioscoop komt/ is en in het land van herkomst al behoorlijk oud is
Kijk! Dat issemquote:Op maandag 20 juni 2005 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Haute tension; een Franse splattermovie (pics!)
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
gremlins?
dan zal ik niet verder hoeven nadenken, maar gewoon skippenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee.
Het ding op het plaatje is zowat de held van de film.
Het is van een andere, erg bekende meneer.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:45 schreef twentemeisje het volgende:
Is het iets van meneer Henson?
En hoe heet die film?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:49 schreef twentemeisje het volgende:
Of die 'muppet'-film van Peter Jackson?
avotar +1quote:Op maandag 20 juni 2005 12:50 schreef avotar het volgende:
hey.. is dit meet the feebles?
InTrePidIvity +1quote:Op maandag 20 juni 2005 13:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Cradle 2 the Grave
Indeed he is!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:17 schreef twentemeisje het volgende:
Henry (portrait of a serial killer) Gibson?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:38 schreef dolle_hond het volgende:
klinkt erg als een film die ik niet kijk
Maar natuurlijk... dat valt in de categorie 'onbedoelde en onschuldige voorkennis' :-)quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:04 schreef avotar het volgende:
okay,
ik weet welke film het is, want ik heb er gisteren op imdb nog over zitten lezen omdat ik hem aan het downloaden ben nu... geldt het dan toch
helemaal goed..quote:
Bedoel jequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:18 schreef avotar het volgende:
dat is over die sigaretten-fabrikant... met al pacino..
pfff...ik kom er nog wel op..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
Bedoel jeja dus.. maar goed.. zonder hint....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat zartos maar beslissen wie het punt krijgt
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Chielus mag van mij het punt hebben.. hij was een paar seconden eerder als ikquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:24 schreef Zartos het volgende:
Eh... Chielus, geef je het punt aan avotar
twentemeisje +1quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:49 schreef twentemeisje het volgende:
TLOEG?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef Atreidez het volgende:
Brad Pitt zat met Bacon in SleepersIs dat een antwoord?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:34 schreef dolle_hond het volgende:
brad pitt met don cheadle in oceans eleven
don cheadle met joaquin phoenix in hotel rwanda
joaquin phoenix met jennifer connely in inventing the abbots
jennifer connely met ben kingsley in house of sand and fog
ben kingsley met SW in Death and the maiden
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:37 schreef Atreidez het volgende:
Oh, bacon heeft hier dus niks mee te maken?
Dit is sterrenlinken.. Bacon game is een acteur/actrice in zo min mogelijk stappen naar Kevin Baconquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:40 schreef twentemeisje het volgende:
[..]behalve dan dat het spelletje naar hem is vernoemd ("It is based on the theory that Kevin Bacon is the center of the entertainment universe"
)
Maar je kunt het natuurlijk ook met hem als uitgangspunt spelen...
Okee okee je hebt gelijk... I was technically wrongquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dit is sterrenlinken.. Bacon game is een acteur/actrice in zo min mogelijk stappen naar Kevin Bacon
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sabrina
Legends of the Fall
First Knight
Smilla's Sense of Snow
Nostradamus
sorryquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:53 schreef Atreidez het volgende:
je kan zeker iets met de link doen dat je m wel ziet ofzo? Oh zie t al, kopieeren in een browser helpt.. Trickquestion
Ik heb alleen de 5 films uit m'n post gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb gisteren Sibirskiy tsiryulnik met haar gekeken
Ik vind hem een beetje eng....quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[[url=http://img297.echo.cx/img297/6095/ftw9xa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Naam en .... mwa...... doe maar 3 films.
... my point exactly...quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[[url=http://img193.echo.cx/img193/8540/biz050224think4wh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jezus, ik ben z'n manager niet of zoquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is hij ook een keer bij Top Gear geweest?
Jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
He, dat is van Ocean's Twelve.
Nee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Dennis The Pennis?
Nope.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:19 schreef dolle_hond het volgende:
paul kaye?
Gok: LXG?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij doet ook mee in een film over een film. En een verfilming van een strip. En een verfilming van een tv-serie.
Daar zou hij in meedoen, maar dat ging niet door.quote:
Zo, dat ging vlotjesquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Shadow of the vamipre?
quote:
Het is de bedoeling dat je de acteurs via een (aantal) film(s) met elkaar verbind, bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Beide in een film over een onzichtbare man gespeeld?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien niet het kortste, maar het werkt wel
Daryl Hannah + Lucy Liu = Kill Bill
Lucy Liu + Bill Murray = Charlies Angels
Bill Murray + Kevin Bacon = Wild Things
Je mag maar 2 open antwoorden hebben staanquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:04 schreef avotar het volgende:
wild things?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
zul je zien dat je derde antwoord goed is
Dit antwoord?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:04 schreef avotar het volgende:
wild things?
Ik heb op superieure wijze de regels uitgebuitquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:33 schreef Atreidez het volgende:
lolIk verdien niks.. en SoK eigenlijk ook niet
Amanda Peet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[[url=http://img151.echo.cx/img151/1748/422056rx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jay heeft alwéér bezoek. Maar wie is het deze keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |