quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
Bedoel jeja dus.. maar goed.. zonder hint....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat zartos maar beslissen wie het punt krijgt
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Chielus mag van mij het punt hebben.. hij was een paar seconden eerder als ikquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:24 schreef Zartos het volgende:
Eh... Chielus, geef je het punt aan avotar
twentemeisje +1quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:49 schreef twentemeisje het volgende:
TLOEG?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef Atreidez het volgende:
Brad Pitt zat met Bacon in SleepersIs dat een antwoord?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:34 schreef dolle_hond het volgende:
brad pitt met don cheadle in oceans eleven
don cheadle met joaquin phoenix in hotel rwanda
joaquin phoenix met jennifer connely in inventing the abbots
jennifer connely met ben kingsley in house of sand and fog
ben kingsley met SW in Death and the maiden
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:37 schreef Atreidez het volgende:
Oh, bacon heeft hier dus niks mee te maken?
Dit is sterrenlinken.. Bacon game is een acteur/actrice in zo min mogelijk stappen naar Kevin Baconquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:40 schreef twentemeisje het volgende:
[..]behalve dan dat het spelletje naar hem is vernoemd ("It is based on the theory that Kevin Bacon is the center of the entertainment universe"
)
Maar je kunt het natuurlijk ook met hem als uitgangspunt spelen...
Okee okee je hebt gelijk... I was technically wrongquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dit is sterrenlinken.. Bacon game is een acteur/actrice in zo min mogelijk stappen naar Kevin Bacon
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sabrina
Legends of the Fall
First Knight
Smilla's Sense of Snow
Nostradamus
sorryquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:53 schreef Atreidez het volgende:
je kan zeker iets met de link doen dat je m wel ziet ofzo? Oh zie t al, kopieeren in een browser helpt.. Trickquestion
Ik heb alleen de 5 films uit m'n post gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb gisteren Sibirskiy tsiryulnik met haar gekeken
Ik vind hem een beetje eng....quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[[url=http://img297.echo.cx/img297/6095/ftw9xa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Naam en .... mwa...... doe maar 3 films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |