quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:33 schreef zjroentje het volgende:
Kan makkelijk in het Centrale Wielrentopic.
Ah, dat zijn de lastigen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:40 schreef placebeau het volgende:
Een Brusselaar.
verdomme. modders?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:42 schreef TAmaru het volgende:
Eddy Merckx toch, met een y?
Daarbij werd ie ook nog nummer 1 in het FOK-grootste-wielrenner-toernooiquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:42 schreef pfaf het volgende:
Belangrijkste overwinningen:
Niet onaardig palmares
Ja, die wist ik niet meer helemaal zeker.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:45 schreef Zwansen het volgende:
35 overwinningen in de Tour dacht ik altijd...
die had er inderdaad wel bij vermeld mogen wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
[..]
Daarbij werd ie ook nog nummer 1 in het FOK-grootste-wielrenner-toernooi!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:32 schreef placebeau het volgende:
de grootste sporter allertijden
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
nummer 1 in het FOK-grootste-wielrenner-toernooi!
Jij verwacht vurige discussies, spannenede anekdotes en onthullende reportages?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:55 schreef 9christensen het volgende:
tvp
ja en grote verhalen van de users die Merckx live hebben zien fietsenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij verwacht vurige discussies, spannenede anekdotes en onthullende reportages?
Wat nou zijn eerste taal is, is mij ook niet geheel duidelijk. Wel dat hij nagenoeg perfect 2 - talig is.quote:
Wat te denken van Indurain. De dag nadat Casartelli verongelukte werd de etappe geneutraliseerd en reed het peloton gegroepeerd als eerbetoon door de Pyreneeen. Don Miguel bepaalde toen het tempo van de 'rouwstoet', maar wat voor hem stapvoets was, was voor een heel groot deel van het peloton het maximale wat ze konden geven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:39 schreef Zwansen het volgende:
Hoorde laatst nog een leuke anekdote, weet niet meer waar. Ging over de ploegentijdrit, dat moet een hel geweest zijn voor de ploegmaten van Merckx. Hij reed namelijk grotendeels van de tijd zelf op kop en men kon met moeite zijn wiel houden!
Hij zal wel gedacht hadden, iedereen die lost is mooi meegenomen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat te denken van Indurain. De dag nadat Casartelli verongelukte werd de etappe geneutraliseerd en reed het peloton gegroepeerd als eerbetoon door de Pyreneeen. Don Miguel bepaalde toen het tempo van de 'rouwstoet', maar wat voor hem stapvoets was, was voor een heel groot deel van het peloton het maximale wat ze konden geven.![]()
Zoals ik in mijn column schreef, ooit kreeg hij ruzie met de Franse tv (geen hond weet nog waarom) en om "wraak" te nemen reed hij de dag erna de hele etappe persoonlijk op kop. Ze kwamen uuuuren voor de geplande Tv-uitzending bij de aankomst ... (en in die tijd kon men nog niet zoals nu een tv uitzending een uurtje vervroegen als de renners ergens waren enzo)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:39 schreef Zwansen het volgende:
Hoorde laatst nog een leuke anekdote, weet niet meer waar. Ging over de ploegentijdrit, dat moet een hel geweest zijn voor de ploegmaten van Merckx. Hij reed namelijk grotendeels van de tijd zelf op kop en men kon met moeite zijn wiel houden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |