Daar kies je zelf voor, wij hebben geen sub lijst, geen regels, helemaal niets van dat, doen het wanneer wij er zin in hebben, zijn geen lifestylers, maar ook geen kickers, passen daarin in geen enkel hokje...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:16 schreef SHE het volgende:
[..]
yep, want er is een sublijst , er zijn afspraken, er zijn "regels" . Sowieso raak ik geenszins opgewonden van al dat touw![]()
lolquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef SHE het volgende:
Dat hele " bek houden hoer " zou ik ook niet zo kunnen waarderen.
Verkrachten ok, maar je spreekt me wel gewoon netjes aan en bedankt me achteraf![]()
Snap ik, maar voor jullie is het een lifestyle en dus verwacht je al ietsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar kies je zelf voor, wij hebben geen sub lijst, geen regels, helemaal niets van dat, doen het wanneer wij er zin in hebben, zijn geen lifestylers, maar ook geen kickers, passen daarin in geen enkel hokje...
De regels zijn dat hij de baas is is, klaar, maar ook niet in het hele leven weer, maar ook niet alleen in seks en ook niet altijd de baas in seks.
Gewoon waar onze pet naar staat.
Pssst.. fotoboek.. daar kom je door op dat kleine fototoestelicoontje te klikken..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Erodome jij moet wel erg aantrekkelijk zijn of niet? Zolang ik hier al post, heb ik alleen nog meer ervaringen van je gehoord. Zoals gangbang, trio's, double penetration etc, nou weer verkrachting. Post is een foto als je wilt![]()
Bij mij hoort het verneder stukje er ook bij, het echt gebruikt/misbruikt worden...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef SHE het volgende:
Dat hele " bek houden hoer " zou ik ook niet zo kunnen waarderen.
Verkrachten ok, maar je spreekt me wel gewoon netjes aan en bedankt me achteraf![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:51 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Pssst.. fotoboek.. daar kom je door op dat kleine fototoestelicoontje te klikken..
Er wordt wel tegen grensen aangedrukt en soms wat verder gegaan ja, dat is voor mij heel heftig, emotioneel en lichamelijk, dat is een deel van het genot.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:30 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, Erodome als jij ECHT NIET verder wil, dan neem ik aan dat je wel duidelijk maakt dat het menens is en hij dan ook stopt
dat is toch een zekere controle hebben, van jouw kant.
of gebeurt jou het regelmatig dan een (bekende!) man toch doorgaat en jij achteraf je er niet prettig bij voelt, nee toch?
Jij vermoed dat verkrachting aan een bepaald type man gebonden is? Don't think so.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Overigens denk ik SHE, dat de lekkere heerschappen zich niet van verkrachting zullen bedienen. Ik denk dat als jij over straat loopt eerder benaderd wordt door een of andere seksueel gefrustreerde Marokkaan dan een Don Juan.
Sublijst= een lijst met allerlei mogelijke dingen die je binnen een sm spel kan doen, van slaan met zwepen tot in luiers rondlopen, op deze lijst geef je aan wat je leuk vindt, wat je leuk lijkt, wat je niets vindt ewn hoe hard je dingen aankan.quote:
Ik ben gelukkig nog nooit benaderd door gefrustreerde marokkanen. Wel door gefrustreerde Don Juan'squote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Overigens denk ik SHE, dat de lekkere heerschappen zich niet van verkrachting zullen bedienen. Ik denk dat als jij over straat loopt eerder benaderd wordt door een of andere seksueel gefrustreerde Marokkaan dan een Don Juan.
O ik weet wel zeker van wel, helaas is het onderscheid alleen niet door uiterlijke kenmerken te maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij vermoed dat verkrachting aan een bepaald type man gebonden is? Don't think so.
Ja, ik denk dat cluster B-mannen hier zich eerder van bedienen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij vermoed dat verkrachting aan een bepaald type man gebonden is? Don't think so.
Nou ja, dat bedoelde ik. Een verkrachter kan ook een lekker ding zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef HassieBassie het volgende:
O ik weet wel zeker van wel, helaas is het onderscheid alleen niet door uiterlijke kenmerken te maken.
WTF zijn 'cluster B-mannen'?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Ja, ik denk dat cluster B-mannen hier zich eerder van bedienen.
Daar hoopt SHE dan ook opquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoelde ik. Een verkrachter kan ook een lekker ding zijn.
Nou ja, als ik echt verkracht zou worden dan toch ook liever door een lekker ding dan door een stinkende vetzak, zeg maar.quote:
Jaaaja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:03 schreef KonnieKipke het volgende:
Cluster B persoonlijkheidsstoornis.
Maakt het dan ook minder erg eh? Word je ook nog eens door een lekkere kerel geneukt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, als ik echt verkracht zou worden dan toch ook liever door een lekker ding dan door een stinkende vetzak, zeg maar.
Ik ben geen lifestyler, daar ben ik veelste koppig en te trots voor, kan er niet tegen al mijn zeggenschap te verliezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor jullie is het een lifestyle en dus verwacht je al iets
Bij mij gaat het er juist om dat het gebeurt, zonder aankondiging. Dat je partner, of wie dan ook het zomaar in zijn botte hersens haalt om zich toegang te verschaffen.
Het willen is juist het probleem. Het is alleen leuk als je het niet wil. Overmeesteren/dwingen/manipuleren als je aangeeft dat je ff geen zin hebt, zie ik niet als iets waarover ik zou moeten fantaseren. Ik mag hopen dat mijn partner in spe zich realiseert dat ik min of meer verwacht dat hij geen " nu ff niet " accepteert.![]()
Zie fotoboek, maar ik ben geen wereldschoonheid hoor, gewoon heel normaal, ben niet de lelijkste, maar zeker ook niet de mooiste.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Erodome jij moet wel erg aantrekkelijk zijn of niet? Zolang ik hier al post, heb ik alleen nog meer ervaringen van je gehoord. Zoals gangbang, trio's, double penetration etc, nou weer verkrachting. Post is een foto als je wilt![]()
Mag ik jou dan eens verkrachten erodrome?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Zie fotoboek, maar ik ben geen wereldschoonheid hoor, gewoon heel normaal, ben niet de lelijkste, maar zeker ook niet de mooiste.
Ik word met enige regelmaat door een zeer lekkere kerel geneukt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Maakt het dan ook minder erg eh? Word je ook nog eens door een lekkere kerel geneukt.![]()
De jongen waardoor ik echt verkracht ben was een ontiegelijk lekker ding, ik vroeg me al af wat hij in mij zag...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, als ik echt verkracht zou worden dan toch ook liever door een lekker ding dan door een stinkende vetzak, zeg maar.
Jij altijd schat, maar dat weet je tochquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:06 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Mag ik jou dan eens verkrachten erodrome?![]()
Oh okay, dat kan, alleen snap ik daar dus echt niets van, bewust over je grenzen heen gaan en dat dan niet als prettig ervaren, en doordat je het niet als prettig ervaart, het juist weer prettig wordt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Er wordt wel tegen grensen aangedrukt en soms wat verder gegaan ja, dat is voor mij heel heftig, emotioneel en lichamelijk, dat is een deel van het genot.
Vb, ik ben niet zo'n fan van tikken in het gezicht, die kan ik soms wel krijgen tijdens zo'n verkrachtingsspel en dan geeft het een extra kick, juist omdat de eerste klik in mijn hoofd nee zegt, direct gevolgt door jaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh....
Gaat het echt dwars over grensen heen dan kan ik altijd het een halt toe roepen, dat maakt dit leuk en een echte verkrachting niet, dat je kan spelen met grensen, op grensen, net over grensen heen, maar wel met een veiligheidsnet eronder.
Het gaat dus niet binnen vastgestelde kaders, juist niet, dat zou de hele fantasie weghalen en het gewoon een samenspel maken, het is juist de bedoeling dat ik niet weet wat er gaat komen en dat die gevoelens allemaal opgeroepen worden.
Daarna is ook meestal wel een hele dikke knuffel nodig hoor, maar dat geld niet alleen voor mij, ook voor hem, ook voor hem kan het heel heftig zijn allemaal.
Snap ik, maar jij bent al een tijd met SM bezig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben geen lifestyler, daar ben ik veelste koppig en te trots voor, kan er niet tegen al mijn zeggenschap te verliezen
Wel verwacht ik regelmatig het een en ander, sterker nog, ik heb het nodig, als ik het niet met regelmaat krijg dan ga ik stuiteren, wordt ik een veel minder leuk mens van en dat meen ik zwaar serieus.
Ik kan niet leven op vanillaseks, als ik te weinig sm achtig gebeuren krijg kan ik amper meer genieten van gewone seks, raak ik erg gespannen, gefrustreerd, daarom ben ik dus ook geen kicker.
Mijn partner accepteerd nu ff niet ook, alleen niet altijd en juist dan is het totaal onverwachts, niet dat ik hem uitdaag zo van he doe dat eens, dat gebeurt ook weleens, maar dat onverwachte is overheerlijk, ik wil eigenlijk niet, ben niet voorbereid, opgegeilt of wat dan ook, gewoon zo vanuit het niets zeg maar, JUMMY!!!!!
Maar hij kent me erg goed, weet wanneer hij dat kan maken en wanneer niet, dat gaat gewoon niet met een vreemde, die kent mijn grensen niet zo goed, dus die kan daar niet zodanig mee spelen.
OK en dat snap ik niet. Je belager was een lekker ding...wat is dan het probleem?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef erodome het volgende:
[..]
De jongen waardoor ik echt verkracht ben was een ontiegelijk lekker ding, ik vroeg me al af wat hij in mij zag...
Maar geloof me, dat feit maakte het echt niet minder erg, het was een meer dan afschuwelijke ervaring die mijn leven vrij lang echt grondig vergalt heeft...
Is dat met aankruisvakjes of meerkeuzevragen? en krijg je dan extra straf als je met je rood potlood toevallig ook iets teveel buiten de vakjes gekrast hebt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:00 schreef erodome het volgende:
Sublijst= een lijst met allerlei mogelijke dingen die je binnen een sm spel kan doen, van slaan met zwepen tot in luiers rondlopen, op deze lijst geef je aan wat je leuk vindt, wat je leuk lijkt, wat je niets vindt ewn hoe hard je dingen aankan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |