Denk dat er ook wel gefantaseerd wordt over verkrachting door een vreemde, hoor. Alleen dat zullen de meeste mensen niet in de praktijk willen brengen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:02 schreef Keksi het volgende:
Het duurde voor mij als man ongeveer 15 minuten voor ik door had wat het nu allemaal om draait. Wat jullie dus eigenlijk willlen is overweldigd worden door je minaar. Niet verkracht door een vreemde. Kijk zet het dan zo, wordt het voor mij (en een hoop mannen vermoedelijk) allemaal wat begrijpelijker![]()
![]()
dat zegt ie, je fantaseert over een vreemde man ms, maar mocht je het in praktijk willen brengen dan alleen met een geliefde, iemand die je vertrouwt dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel gefantaseerd wordt over verkrachting door een vreemde, hoor. Alleen dat zullen de meeste mensen niet in de praktijk willen brengen.
Ik denk dat het juist voor een deel der dames hier helemaal niet zo is dat ze willen gaan uitleggen hoe ze het graag willen hebben, maar het moet 'heel natuurlijk en spontaan' vanuit de mannen zelf komen, zónder dat de vrouwen het zouden moeten 'uitleggen' ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:02 schreef Keksi het volgende:
Kijk zet het dan zo, wordt het voor mij (en een hoop mannen vermoedelijk) allemaal wat begrijpelijker![]()
![]()
Juist, beetje anticlimax als je het eerst uitvoerig moet uitleggenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist voor een deel der dames hier helemaal niet zo is dat ze willen gaan uitleggen hoe ze het graag willen hebben, maar het moet 'heel natuurlijk en spontaan' vanuit de mannen zelf komen, zónder dat de vrouwen het zouden moeten 'uitleggen' ...
Oftewel, vrouwenlogica ... (en ze zijn dan boos op Milagro als die het een keertje voor mannen begrijpbaar uitlegt ....)
Ah, okee, dan begreep ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:08 schreef milagro het volgende:
dat zegt ie, je fantaseert over een vreemde man ms, maar mocht je het in praktijk willen brengen dan alleen met een geliefde, iemand die je vertrouwt dus
Eveneens is het dom om iets te verwachten van anderen, maar niet eens duidelijk willen scheppen over hoe je het wil hebben ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Juist, beetje anticlimax als je het eerst uitvoerig moet uitleggen
ja, het moet spontaan gebeuren, puur instinctief en zonder sturing van de vrouw maar wel precies zoals de vrouw wilt, zonder ingrijpen van haar kant dan, hè, want dan is het geen verkrachting meerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist voor een deel der dames hier helemaal niet zo is dat ze willen gaan uitleggen hoe ze het graag willen hebben, maar het moet 'heel natuurlijk en spontaan' vanuit de mannen zelf komen, zónder dat de vrouwen het zouden moeten 'uitleggen' ...
Oftewel, vrouwenlogica ... (en ze zijn dan boos op Milagro als die het een keertje voor mannen begrijpbaar uitlegt ....)
Waarom snappen mannen nou nooit spontaan iets?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, het moet spontaan gebeuren, puur instinctief en zonder sturing van de vrouw maar wel precies zoals de vrouw wilt, zonder ingrijpen van haar kant dan, hè, want dan is het geen verkrachting meer
dus ieder onwil binnen haar grenzen, of erover maar dat ook weer binnen haar grenzen ...duidelijk nu, heren
ik snap 'm iig helemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, het moet spontaan gebeuren, puur instinctief en zonder sturing van de vrouw maar wel precies zoals de vrouw wilt, zonder ingrijpen van haar kant dan, hè, want dan is het geen verkrachting meer
dus ieder onwil binnen haar grenzen, of erover maar dat ook weer binnen haar grenzen ...duidelijk nu, heren
Bingo !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ik denk gelijk aan de Heksenhamer/Malleus Maleficarum van Henry Institorius: Summis desirantes affectibus..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef erodome het volgende:
... bv 1 boekje over zogenaamde heksen, die werden gevangen, gemarteld en verkracht op allerlei meer dan overdreven manieren.
Tja, dat is dus niet waar in het rollenspel, ik bepaal helemaal niet wat er gebeurt, soms wil ik wel het een en ander, maar ga ik dat helemaal niet krijgen, want hij bepaald op dat moment, niet ik...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet., dat weet je heus wel, ik heb het over de angst die je voelt, die dan dus echt doodsangst is, ook al is er geen mes, is er geen bedreiging in de zin van "ik maak je af als je schreeuwt"
in je fantasie moet allemaal gaan zoals JIJ wilt, jouw verkrachter doet wat jij wilt, hij is jouw fantasie immers, jij bestuurt hem.
dus de angst die je voelt is er met de wetenschap dat geen schade gaat ondervinden, het is immers maar een fantasie en het windt je op.
er zijn kerels die lezen over fantasieën als deze van vrouwen en dus menen dat verkrachting irl helemaal niet zo schadelijk hoeft te zijn dus, want wie weet vindt het wijfie het wel geil na de eerste schrik
nou, Erodome als jij ECHT NIET verder wil, dan neem ik aan dat je wel duidelijk maakt dat het menens is en hij dan ook stoptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, dat is dus niet waar in het rollenspel, ik bepaal helemaal niet wat er gebeurt, soms wil ik wel het een en ander, maar ga ik dat helemaal niet krijgen, want hij bepaald op dat moment, niet ik...
Als ik dingen zou aangeven zo van dat wil ik dan loop ik grote kans op een aantal fikse tikken, bek houden hoer
Je laat je besturen en dat is juist het lekkere eraan, totaal niet weten wat komen gaat, hoever je bedpartner zal gaan, of het wel echt lekker zal zijn, dat zijn allemaal onzekerheden, alles is onzeker, alles van jezelf ligt in de handen van de ander.
Mannen die verkrachtingsfantasieen lezen en dan maar denken dat ze een willekeurige vrouw kunnen pakken moetn bij zichzelf ten raden gaan, je kan op je vingers natellen dat dat niet zo is.
Dat is net zo onzinnig als zeggen, ja maar dat meisje droeg sexy kleding en dat geeft genoeg reden tot verkrachting...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk ook dat de essentie weg zal zijn wanneer je een echte verkrachter tegen komt, tegen em zegt, kom maar schatje, ik heb ook zin...
Bedanken waarvoor? Bedank jij mij maarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef SHE het volgende:
Dat hele " bek houden hoer " zou ik ook niet zo kunnen waarderen.
Verkrachten ok, maar je spreekt me wel gewoon netjes aan en bedankt me achteraf![]()
My bad !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Bedanken waarvoor? Bedank jij mij maar![]()
Hier is dat heel soms zelfs praktijk, dat ik aangeef geen zin te hebben en dat het toch gebeurt(ik kan alijd uiteindelijk echt nee zeggen he en als ik echt, echt niet zou willen zou hij het niet doen, meer in de situatie's van ik zou opzich wel willen, maar ben moe enzo).....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:58 schreef Yildiz het volgende:
Dus okey, als ik het nu goed heb:
Als ik dan een relatie heb, en ik wil n keertje sex, en mn meid zegt dan nee ik heb geen zin hoofdpijn blabla.
Dan draai ik haar gewoon om, draai een elleboog om haar nek / mond heen, houdt haar vast en bedrijf alsnog al dan niet met wat smeersels de liefde met haar, en dat vinden de meesten stiekum toch wel geil?
Ik snap het niet meer
Daar kies je zelf voor, wij hebben geen sub lijst, geen regels, helemaal niets van dat, doen het wanneer wij er zin in hebben, zijn geen lifestylers, maar ook geen kickers, passen daarin in geen enkel hokje...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:16 schreef SHE het volgende:
[..]
yep, want er is een sublijst , er zijn afspraken, er zijn "regels" . Sowieso raak ik geenszins opgewonden van al dat touw![]()
lolquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef SHE het volgende:
Verkrachten ok, maar je spreekt me wel gewoon netjes aan en bedankt me achteraf![]()
Snap ik, maar voor jullie is het een lifestyle en dus verwacht je al ietsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar kies je zelf voor, wij hebben geen sub lijst, geen regels, helemaal niets van dat, doen het wanneer wij er zin in hebben, zijn geen lifestylers, maar ook geen kickers, passen daarin in geen enkel hokje...
De regels zijn dat hij de baas is is, klaar, maar ook niet in het hele leven weer, maar ook niet alleen in seks en ook niet altijd de baas in seks.
Gewoon waar onze pet naar staat.
Pssst.. fotoboek.. daar kom je door op dat kleine fototoestelicoontje te klikken..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Erodome jij moet wel erg aantrekkelijk zijn of niet? Zolang ik hier al post, heb ik alleen nog meer ervaringen van je gehoord. Zoals gangbang, trio's, double penetration etc, nou weer verkrachting. Post is een foto als je wilt![]()
Bij mij hoort het verneder stukje er ook bij, het echt gebruikt/misbruikt worden...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef SHE het volgende:
Bedanktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:51 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Pssst.. fotoboek.. daar kom je door op dat kleine fototoestelicoontje te klikken..
Er wordt wel tegen grensen aangedrukt en soms wat verder gegaan ja, dat is voor mij heel heftig, emotioneel en lichamelijk, dat is een deel van het genot.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:30 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, Erodome als jij ECHT NIET verder wil, dan neem ik aan dat je wel duidelijk maakt dat het menens is en hij dan ook stopt
dat is toch een zekere controle hebben, van jouw kant.
of gebeurt jou het regelmatig dan een (bekende!) man toch doorgaat en jij achteraf je er niet prettig bij voelt, nee toch?
Jij vermoed dat verkrachting aan een bepaald type man gebonden is? Don't think so.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Overigens denk ik SHE, dat de lekkere heerschappen zich niet van verkrachting zullen bedienen. Ik denk dat als jij over straat loopt eerder benaderd wordt door een of andere seksueel gefrustreerde Marokkaan dan een Don Juan.
Sublijst= een lijst met allerlei mogelijke dingen die je binnen een sm spel kan doen, van slaan met zwepen tot in luiers rondlopen, op deze lijst geef je aan wat je leuk vindt, wat je leuk lijkt, wat je niets vindt ewn hoe hard je dingen aankan.quote:
Ik ben gelukkig nog nooit benaderd door gefrustreerde marokkanen. Wel door gefrustreerde Don Juan'squote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Overigens denk ik SHE, dat de lekkere heerschappen zich niet van verkrachting zullen bedienen. Ik denk dat als jij over straat loopt eerder benaderd wordt door een of andere seksueel gefrustreerde Marokkaan dan een Don Juan.
O ik weet wel zeker van wel, helaas is het onderscheid alleen niet door uiterlijke kenmerken te maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij vermoed dat verkrachting aan een bepaald type man gebonden is? Don't think so.
Ja, ik denk dat cluster B-mannen hier zich eerder van bedienen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij vermoed dat verkrachting aan een bepaald type man gebonden is? Don't think so.
Nou ja, dat bedoelde ik. Een verkrachter kan ook een lekker ding zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef HassieBassie het volgende:
O ik weet wel zeker van wel, helaas is het onderscheid alleen niet door uiterlijke kenmerken te maken.
WTF zijn 'cluster B-mannen'?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Ja, ik denk dat cluster B-mannen hier zich eerder van bedienen.
Daar hoopt SHE dan ook opquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoelde ik. Een verkrachter kan ook een lekker ding zijn.
Nou ja, als ik echt verkracht zou worden dan toch ook liever door een lekker ding dan door een stinkende vetzak, zeg maar.quote:
Jaaaja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:03 schreef KonnieKipke het volgende:
Cluster B persoonlijkheidsstoornis.
Maakt het dan ook minder erg eh? Word je ook nog eens door een lekkere kerel geneukt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, als ik echt verkracht zou worden dan toch ook liever door een lekker ding dan door een stinkende vetzak, zeg maar.
Ik ben geen lifestyler, daar ben ik veelste koppig en te trots voor, kan er niet tegen al mijn zeggenschap te verliezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor jullie is het een lifestyle en dus verwacht je al iets
Bij mij gaat het er juist om dat het gebeurt, zonder aankondiging. Dat je partner, of wie dan ook het zomaar in zijn botte hersens haalt om zich toegang te verschaffen.
Het willen is juist het probleem. Het is alleen leuk als je het niet wil. Overmeesteren/dwingen/manipuleren als je aangeeft dat je ff geen zin hebt, zie ik niet als iets waarover ik zou moeten fantaseren. Ik mag hopen dat mijn partner in spe zich realiseert dat ik min of meer verwacht dat hij geen " nu ff niet " accepteert.![]()
Zie fotoboek, maar ik ben geen wereldschoonheid hoor, gewoon heel normaal, ben niet de lelijkste, maar zeker ook niet de mooiste.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Erodome jij moet wel erg aantrekkelijk zijn of niet? Zolang ik hier al post, heb ik alleen nog meer ervaringen van je gehoord. Zoals gangbang, trio's, double penetration etc, nou weer verkrachting. Post is een foto als je wilt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |