Denk dat er ook wel gefantaseerd wordt over verkrachting door een vreemde, hoor. Alleen dat zullen de meeste mensen niet in de praktijk willen brengen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:02 schreef Keksi het volgende:
Het duurde voor mij als man ongeveer 15 minuten voor ik door had wat het nu allemaal om draait. Wat jullie dus eigenlijk willlen is overweldigd worden door je minaar. Niet verkracht door een vreemde. Kijk zet het dan zo, wordt het voor mij (en een hoop mannen vermoedelijk) allemaal wat begrijpelijker![]()
![]()
dat zegt ie, je fantaseert over een vreemde man ms, maar mocht je het in praktijk willen brengen dan alleen met een geliefde, iemand die je vertrouwt dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat er ook wel gefantaseerd wordt over verkrachting door een vreemde, hoor. Alleen dat zullen de meeste mensen niet in de praktijk willen brengen.
Ik denk dat het juist voor een deel der dames hier helemaal niet zo is dat ze willen gaan uitleggen hoe ze het graag willen hebben, maar het moet 'heel natuurlijk en spontaan' vanuit de mannen zelf komen, zónder dat de vrouwen het zouden moeten 'uitleggen' ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:02 schreef Keksi het volgende:
Kijk zet het dan zo, wordt het voor mij (en een hoop mannen vermoedelijk) allemaal wat begrijpelijker![]()
![]()
Juist, beetje anticlimax als je het eerst uitvoerig moet uitleggenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist voor een deel der dames hier helemaal niet zo is dat ze willen gaan uitleggen hoe ze het graag willen hebben, maar het moet 'heel natuurlijk en spontaan' vanuit de mannen zelf komen, zónder dat de vrouwen het zouden moeten 'uitleggen' ...
Oftewel, vrouwenlogica ... (en ze zijn dan boos op Milagro als die het een keertje voor mannen begrijpbaar uitlegt ....)
Ah, okee, dan begreep ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:08 schreef milagro het volgende:
dat zegt ie, je fantaseert over een vreemde man ms, maar mocht je het in praktijk willen brengen dan alleen met een geliefde, iemand die je vertrouwt dus
Eveneens is het dom om iets te verwachten van anderen, maar niet eens duidelijk willen scheppen over hoe je het wil hebben ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Juist, beetje anticlimax als je het eerst uitvoerig moet uitleggen
ja, het moet spontaan gebeuren, puur instinctief en zonder sturing van de vrouw maar wel precies zoals de vrouw wilt, zonder ingrijpen van haar kant dan, hè, want dan is het geen verkrachting meerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist voor een deel der dames hier helemaal niet zo is dat ze willen gaan uitleggen hoe ze het graag willen hebben, maar het moet 'heel natuurlijk en spontaan' vanuit de mannen zelf komen, zónder dat de vrouwen het zouden moeten 'uitleggen' ...
Oftewel, vrouwenlogica ... (en ze zijn dan boos op Milagro als die het een keertje voor mannen begrijpbaar uitlegt ....)
Waarom snappen mannen nou nooit spontaan iets?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, het moet spontaan gebeuren, puur instinctief en zonder sturing van de vrouw maar wel precies zoals de vrouw wilt, zonder ingrijpen van haar kant dan, hè, want dan is het geen verkrachting meer
dus ieder onwil binnen haar grenzen, of erover maar dat ook weer binnen haar grenzen ...duidelijk nu, heren
ik snap 'm iig helemaalquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, het moet spontaan gebeuren, puur instinctief en zonder sturing van de vrouw maar wel precies zoals de vrouw wilt, zonder ingrijpen van haar kant dan, hè, want dan is het geen verkrachting meer
dus ieder onwil binnen haar grenzen, of erover maar dat ook weer binnen haar grenzen ...duidelijk nu, heren
Bingo !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ik denk gelijk aan de Heksenhamer/Malleus Maleficarum van Henry Institorius: Summis desirantes affectibus..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef erodome het volgende:
... bv 1 boekje over zogenaamde heksen, die werden gevangen, gemarteld en verkracht op allerlei meer dan overdreven manieren.
Tja, dat is dus niet waar in het rollenspel, ik bepaal helemaal niet wat er gebeurt, soms wil ik wel het een en ander, maar ga ik dat helemaal niet krijgen, want hij bepaald op dat moment, niet ik...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet., dat weet je heus wel, ik heb het over de angst die je voelt, die dan dus echt doodsangst is, ook al is er geen mes, is er geen bedreiging in de zin van "ik maak je af als je schreeuwt"
in je fantasie moet allemaal gaan zoals JIJ wilt, jouw verkrachter doet wat jij wilt, hij is jouw fantasie immers, jij bestuurt hem.
dus de angst die je voelt is er met de wetenschap dat geen schade gaat ondervinden, het is immers maar een fantasie en het windt je op.
er zijn kerels die lezen over fantasieën als deze van vrouwen en dus menen dat verkrachting irl helemaal niet zo schadelijk hoeft te zijn dus, want wie weet vindt het wijfie het wel geil na de eerste schrik
nou, Erodome als jij ECHT NIET verder wil, dan neem ik aan dat je wel duidelijk maakt dat het menens is en hij dan ook stoptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, dat is dus niet waar in het rollenspel, ik bepaal helemaal niet wat er gebeurt, soms wil ik wel het een en ander, maar ga ik dat helemaal niet krijgen, want hij bepaald op dat moment, niet ik...
Als ik dingen zou aangeven zo van dat wil ik dan loop ik grote kans op een aantal fikse tikken, bek houden hoer
Je laat je besturen en dat is juist het lekkere eraan, totaal niet weten wat komen gaat, hoever je bedpartner zal gaan, of het wel echt lekker zal zijn, dat zijn allemaal onzekerheden, alles is onzeker, alles van jezelf ligt in de handen van de ander.
Mannen die verkrachtingsfantasieen lezen en dan maar denken dat ze een willekeurige vrouw kunnen pakken moetn bij zichzelf ten raden gaan, je kan op je vingers natellen dat dat niet zo is.
Dat is net zo onzinnig als zeggen, ja maar dat meisje droeg sexy kleding en dat geeft genoeg reden tot verkrachting...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk ook dat de essentie weg zal zijn wanneer je een echte verkrachter tegen komt, tegen em zegt, kom maar schatje, ik heb ook zin...
Bedanken waarvoor? Bedank jij mij maarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef SHE het volgende:
Dat hele " bek houden hoer " zou ik ook niet zo kunnen waarderen.
Verkrachten ok, maar je spreekt me wel gewoon netjes aan en bedankt me achteraf![]()
My bad !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Bedanken waarvoor? Bedank jij mij maar![]()
Hier is dat heel soms zelfs praktijk, dat ik aangeef geen zin te hebben en dat het toch gebeurt(ik kan alijd uiteindelijk echt nee zeggen he en als ik echt, echt niet zou willen zou hij het niet doen, meer in de situatie's van ik zou opzich wel willen, maar ben moe enzo).....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:58 schreef Yildiz het volgende:
Dus okey, als ik het nu goed heb:
Als ik dan een relatie heb, en ik wil n keertje sex, en mn meid zegt dan nee ik heb geen zin hoofdpijn blabla.
Dan draai ik haar gewoon om, draai een elleboog om haar nek / mond heen, houdt haar vast en bedrijf alsnog al dan niet met wat smeersels de liefde met haar, en dat vinden de meesten stiekum toch wel geil?
Ik snap het niet meer
Daar kies je zelf voor, wij hebben geen sub lijst, geen regels, helemaal niets van dat, doen het wanneer wij er zin in hebben, zijn geen lifestylers, maar ook geen kickers, passen daarin in geen enkel hokje...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:16 schreef SHE het volgende:
[..]
yep, want er is een sublijst , er zijn afspraken, er zijn "regels" . Sowieso raak ik geenszins opgewonden van al dat touw![]()
lolquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef SHE het volgende:
Verkrachten ok, maar je spreekt me wel gewoon netjes aan en bedankt me achteraf![]()
Snap ik, maar voor jullie is het een lifestyle en dus verwacht je al ietsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar kies je zelf voor, wij hebben geen sub lijst, geen regels, helemaal niets van dat, doen het wanneer wij er zin in hebben, zijn geen lifestylers, maar ook geen kickers, passen daarin in geen enkel hokje...
De regels zijn dat hij de baas is is, klaar, maar ook niet in het hele leven weer, maar ook niet alleen in seks en ook niet altijd de baas in seks.
Gewoon waar onze pet naar staat.
Pssst.. fotoboek.. daar kom je door op dat kleine fototoestelicoontje te klikken..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Erodome jij moet wel erg aantrekkelijk zijn of niet? Zolang ik hier al post, heb ik alleen nog meer ervaringen van je gehoord. Zoals gangbang, trio's, double penetration etc, nou weer verkrachting. Post is een foto als je wilt![]()
Bij mij hoort het verneder stukje er ook bij, het echt gebruikt/misbruikt worden...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef SHE het volgende:
Bedanktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:51 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Pssst.. fotoboek.. daar kom je door op dat kleine fototoestelicoontje te klikken..
Er wordt wel tegen grensen aangedrukt en soms wat verder gegaan ja, dat is voor mij heel heftig, emotioneel en lichamelijk, dat is een deel van het genot.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:30 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, Erodome als jij ECHT NIET verder wil, dan neem ik aan dat je wel duidelijk maakt dat het menens is en hij dan ook stopt
dat is toch een zekere controle hebben, van jouw kant.
of gebeurt jou het regelmatig dan een (bekende!) man toch doorgaat en jij achteraf je er niet prettig bij voelt, nee toch?
Jij vermoed dat verkrachting aan een bepaald type man gebonden is? Don't think so.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Overigens denk ik SHE, dat de lekkere heerschappen zich niet van verkrachting zullen bedienen. Ik denk dat als jij over straat loopt eerder benaderd wordt door een of andere seksueel gefrustreerde Marokkaan dan een Don Juan.
Sublijst= een lijst met allerlei mogelijke dingen die je binnen een sm spel kan doen, van slaan met zwepen tot in luiers rondlopen, op deze lijst geef je aan wat je leuk vindt, wat je leuk lijkt, wat je niets vindt ewn hoe hard je dingen aankan.quote:
Ik ben gelukkig nog nooit benaderd door gefrustreerde marokkanen. Wel door gefrustreerde Don Juan'squote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Overigens denk ik SHE, dat de lekkere heerschappen zich niet van verkrachting zullen bedienen. Ik denk dat als jij over straat loopt eerder benaderd wordt door een of andere seksueel gefrustreerde Marokkaan dan een Don Juan.
O ik weet wel zeker van wel, helaas is het onderscheid alleen niet door uiterlijke kenmerken te maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij vermoed dat verkrachting aan een bepaald type man gebonden is? Don't think so.
Ja, ik denk dat cluster B-mannen hier zich eerder van bedienen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij vermoed dat verkrachting aan een bepaald type man gebonden is? Don't think so.
Nou ja, dat bedoelde ik. Een verkrachter kan ook een lekker ding zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef HassieBassie het volgende:
O ik weet wel zeker van wel, helaas is het onderscheid alleen niet door uiterlijke kenmerken te maken.
WTF zijn 'cluster B-mannen'?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Ja, ik denk dat cluster B-mannen hier zich eerder van bedienen.
Daar hoopt SHE dan ook opquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoelde ik. Een verkrachter kan ook een lekker ding zijn.
Nou ja, als ik echt verkracht zou worden dan toch ook liever door een lekker ding dan door een stinkende vetzak, zeg maar.quote:
Jaaaja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:03 schreef KonnieKipke het volgende:
Cluster B persoonlijkheidsstoornis.
Maakt het dan ook minder erg eh? Word je ook nog eens door een lekkere kerel geneukt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, als ik echt verkracht zou worden dan toch ook liever door een lekker ding dan door een stinkende vetzak, zeg maar.
Ik ben geen lifestyler, daar ben ik veelste koppig en te trots voor, kan er niet tegen al mijn zeggenschap te verliezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor jullie is het een lifestyle en dus verwacht je al iets
Bij mij gaat het er juist om dat het gebeurt, zonder aankondiging. Dat je partner, of wie dan ook het zomaar in zijn botte hersens haalt om zich toegang te verschaffen.
Het willen is juist het probleem. Het is alleen leuk als je het niet wil. Overmeesteren/dwingen/manipuleren als je aangeeft dat je ff geen zin hebt, zie ik niet als iets waarover ik zou moeten fantaseren. Ik mag hopen dat mijn partner in spe zich realiseert dat ik min of meer verwacht dat hij geen " nu ff niet " accepteert.![]()
Zie fotoboek, maar ik ben geen wereldschoonheid hoor, gewoon heel normaal, ben niet de lelijkste, maar zeker ook niet de mooiste.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Erodome jij moet wel erg aantrekkelijk zijn of niet? Zolang ik hier al post, heb ik alleen nog meer ervaringen van je gehoord. Zoals gangbang, trio's, double penetration etc, nou weer verkrachting. Post is een foto als je wilt![]()
Mag ik jou dan eens verkrachten erodrome?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Zie fotoboek, maar ik ben geen wereldschoonheid hoor, gewoon heel normaal, ben niet de lelijkste, maar zeker ook niet de mooiste.
Ik word met enige regelmaat door een zeer lekkere kerel geneukt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Maakt het dan ook minder erg eh? Word je ook nog eens door een lekkere kerel geneukt.![]()
De jongen waardoor ik echt verkracht ben was een ontiegelijk lekker ding, ik vroeg me al af wat hij in mij zag...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, als ik echt verkracht zou worden dan toch ook liever door een lekker ding dan door een stinkende vetzak, zeg maar.
Jij altijd schat, maar dat weet je tochquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:06 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Mag ik jou dan eens verkrachten erodrome?![]()
Oh okay, dat kan, alleen snap ik daar dus echt niets van, bewust over je grenzen heen gaan en dat dan niet als prettig ervaren, en doordat je het niet als prettig ervaart, het juist weer prettig wordt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Er wordt wel tegen grensen aangedrukt en soms wat verder gegaan ja, dat is voor mij heel heftig, emotioneel en lichamelijk, dat is een deel van het genot.
Vb, ik ben niet zo'n fan van tikken in het gezicht, die kan ik soms wel krijgen tijdens zo'n verkrachtingsspel en dan geeft het een extra kick, juist omdat de eerste klik in mijn hoofd nee zegt, direct gevolgt door jaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh....
Gaat het echt dwars over grensen heen dan kan ik altijd het een halt toe roepen, dat maakt dit leuk en een echte verkrachting niet, dat je kan spelen met grensen, op grensen, net over grensen heen, maar wel met een veiligheidsnet eronder.
Het gaat dus niet binnen vastgestelde kaders, juist niet, dat zou de hele fantasie weghalen en het gewoon een samenspel maken, het is juist de bedoeling dat ik niet weet wat er gaat komen en dat die gevoelens allemaal opgeroepen worden.
Daarna is ook meestal wel een hele dikke knuffel nodig hoor, maar dat geld niet alleen voor mij, ook voor hem, ook voor hem kan het heel heftig zijn allemaal.
Snap ik, maar jij bent al een tijd met SM bezig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben geen lifestyler, daar ben ik veelste koppig en te trots voor, kan er niet tegen al mijn zeggenschap te verliezen
Wel verwacht ik regelmatig het een en ander, sterker nog, ik heb het nodig, als ik het niet met regelmaat krijg dan ga ik stuiteren, wordt ik een veel minder leuk mens van en dat meen ik zwaar serieus.
Ik kan niet leven op vanillaseks, als ik te weinig sm achtig gebeuren krijg kan ik amper meer genieten van gewone seks, raak ik erg gespannen, gefrustreerd, daarom ben ik dus ook geen kicker.
Mijn partner accepteerd nu ff niet ook, alleen niet altijd en juist dan is het totaal onverwachts, niet dat ik hem uitdaag zo van he doe dat eens, dat gebeurt ook weleens, maar dat onverwachte is overheerlijk, ik wil eigenlijk niet, ben niet voorbereid, opgegeilt of wat dan ook, gewoon zo vanuit het niets zeg maar, JUMMY!!!!!
Maar hij kent me erg goed, weet wanneer hij dat kan maken en wanneer niet, dat gaat gewoon niet met een vreemde, die kent mijn grensen niet zo goed, dus die kan daar niet zodanig mee spelen.
OK en dat snap ik niet. Je belager was een lekker ding...wat is dan het probleem?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef erodome het volgende:
[..]
De jongen waardoor ik echt verkracht ben was een ontiegelijk lekker ding, ik vroeg me al af wat hij in mij zag...
Maar geloof me, dat feit maakte het echt niet minder erg, het was een meer dan afschuwelijke ervaring die mijn leven vrij lang echt grondig vergalt heeft...
Is dat met aankruisvakjes of meerkeuzevragen? en krijg je dan extra straf als je met je rood potlood toevallig ook iets teveel buiten de vakjes gekrast hebt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:00 schreef erodome het volgende:
Sublijst= een lijst met allerlei mogelijke dingen die je binnen een sm spel kan doen, van slaan met zwepen tot in luiers rondlopen, op deze lijst geef je aan wat je leuk vindt, wat je leuk lijkt, wat je niets vindt ewn hoe hard je dingen aankan.
Verrek, je bent een vrouw.. Dat had ik dus echt nooit gedachtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word met enige regelmaat door een zeer lekkere kerel geneukt.![]()
Ik kan me voorstellen dat je dat vind, maar juist daarom kan ik dit ook niet met iemand die ik niet vertrouw, beter gezegd, als het ver gaat doe ik het alleen met mijn man...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh okay, dat kan, alleen snap ik daar dus echt niets van, bewust over je grenzen heen gaan en dat dan niet als prettig ervaren, en doordat je het niet als prettig ervaart, het juist weer prettig wordt.
Ik bedoel ik snap wel wat je bedoelt, maar niet wat daar nu de lol van is, omdat het me vooral erg link lijkt, het is totaal niet duidelijk wanneer het echt te ver gaat, en het dus ook eens echt te ver kán gaan....
ik vind het angstig, beetje freaky, eigenlijk![]()
maar jou nog wel lief, hoor
Laat anders even weten waar je woont, dan valt er misschien wel wat te regelenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:13 schreef SHE het volgende:
[..]
OK en dat snap ik niet. Je belager was een lekker ding...wat is dan het probleem?
Ik zou alleen moeite hebben met het feit dat in de reguliere verkrachting , de dader meestal een ranzige lelijkerd is en het dus voor mij niet zo heel grappig zou zijn.
Is meneer daarentegen gezegend op alle fronten...dan zou ik toch wel een beetje een jippie erlebnis hebben .
Of ga ik nu te ver?
Probeer het eens langs de maas.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Laat anders even weten waar je woont, dan valt er misschien wel wat te regelen![]()
en dan kom jij erachter dat het in je fantasie toch allemaal een stuk vrijblijvender was
Is een lijst van 5 pagina's met de grootste onzinvragen die je moet beantwoorden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Is dat met aankruisvakjes of meerkeuzevragen? en krijg je dan extra straf als je met je rood potlood toevallig ook iets teveel buiten de vakjes gekrast hebt?
* RM-rf begrijpt opeens de link die er altijd gelegd word tussen de duitse bureaucratie cq ordnungs-drang en S&M ...
Niet zo stoer heh!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:19 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Laat anders even weten waar je woont, dan valt er misschien wel wat te regelen![]()
en dan kom jij erachter dat het in je fantasie toch allemaal een stuk vrijblijvender was
Ik zal je uitleggen wat het probleem was...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:13 schreef SHE het volgende:
[..]
OK en dat snap ik niet. Je belager was een lekker ding...wat is dan het probleem?
Ik zou alleen moeite hebben met het feit dat in de reguliere verkrachting , de dader meestal een ranzige lelijkerd is en het dus voor mij niet zo heel grappig zou zijn.
Is meneer daarentegen gezegend op alle fronten...dan zou ik toch wel een beetje een jippie erlebnis hebben .
Of ga ik nu te ver?
Dus er is altijd sprake van een zekere controle, want jij weet dat jouw man weet wat jij echt wilt, en zal dus nooit alszodanig over de grens gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat vind, maar juist daarom kan ik dit ook niet met iemand die ik niet vertrouw, beter gezegd, als het ver gaat doe ik het alleen met mijn man...
En juist omdat hij mijn grensen kent, mij door en door kent, hij weet hoe ik reageer, hoe ik doe en niet doe, hij weet hoe ver hij kan gaan.
Dit is dus presies waarom ik mezelf een sub durf te noemen, de behoefte aan dit soort dingen is erg sterk en heeft me in het verleden toen ik nog niet goed wist wat ik was wel in de problemen gewerkt.
Ik heb het met mannen gedaan terwijl ik eigenlijk niet wilde, dan hebben we het over gewone seks, niet over pijn, vernedering en dat soort zaken, maar over mij persoonlijk die niet aangaf niet te willen, die meeging tegen haar zin in(geen nee kunnen zeggen), dat was pas ech niet goed...
Pas veel later heb ik begrepen wie en wat ik ben en gebeuren dit soort dingen ook niet meer omdat ik weet wat ik ben, hoe ik ben en die behoefte kan vervullen.
Het klinkt nu misschien voor een buitenstaander freaky, maar voor mij was het een thuiskomen, ik voel me zo ontzettend goed na zoiets, alles is helder, ik ben helder, het hoort bij mij, is deel van mij.
Top dat je wil antwoordenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zal je uitleggen wat het probleem was...
Hij pakte me, sloeg me mijn lucht uit mijn lijf en verkrachte me, dat doet gruwelijk veel pijn kan ik je vertellen, buiten het feit om dat het nadat het zwart voor me ogen zag ik sterretjes zag van de pijn heeft hij mijn binnenwerk gesloopt toen.
Dat veroorzaakte een hele diepe, hele intense pijn, ik heb een aantal dagen gebloed en had een paar gekneusde ribben.
De fantasie en het echte gebeuren zijn 2 totaal verschillende dingen, echt geloof me, dat kan je niet met elkaar vergelijken.
Een echte verkrachting sloopt je ziel, hakt daar echt op in, dat kan je je niet voorstellen als je naar de fantasie kijkt, maar is wel echt zo....
Er is pijn en er is pijn, het is niet hetzelfde, moeilijk uit te leggen, hoop dat je er wat van snapt.
En nee, je gaat niet te ver, is opzich juist goed een poging te wagen verschil aan te geven...
Nope, het is een lijst waarin je aangeeft wat je wil en niet wil en wat je weleens leuk lijkt om te proberen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Is dat met aankruisvakjes of meerkeuzevragen? en krijg je dan extra straf als je met je rood potlood toevallig ook iets teveel buiten de vakjes gekrast hebt?
* RM-rf begrijpt opeens de link die er altijd gelegd word tussen de duitse bureaucratie cq ordnungs-drang en S&M ...
Je bepaald niets zelf, je geeft alleen uiterste grensen aan, zo van dat echt niet, het moet wel iets blijven waar beide partijen achteraf over zeggen van ja het was goed...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Is een lijst van 5 pagina's met de grootste onzinvragen die je moet beantwoorden.
Halverwege pagina 1 had ik al zoiets van DOEIIIIII!
Als het zo moet , doe ik het wel zelf.
Straf is pas leuk als je niet weet wat voor straf je krijgt. Als je vantevoren al mag aangeven welke straf je wel en niet wenst..dan snap ik het hele domineren er niet zo van.
Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik een kerel ben?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:17 schreef HassieBassie het volgende:
Verrek, je bent een vrouw.. Dat had ik dus echt nooit gedacht![]()
Ik heb moeite met regels en al helemaal met voorbereidingen/ijstjes/onzinquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bepaald niets zelf, je geeft alleen uiterste grensen aan, zo van dat echt niet, het moet wel iets blijven waar beide partijen achteraf over zeggen van ja het was goed...
Stel, je Dom houdt van brandmerken en jij niet, he maar grensen aangeven doen we niet aan, denk dat je daar heel anders over denkt als dat hete ijzer je bil versiert....
Je hoeft geen sub lijst te hebben, wij hebben er ook geen, niet nodig, kennen elkaar goed genoeg, maar anderen vinden het wel een fijn idee de wensen en de no go's eens te bespreken met elkaar.
Als in: met een grote voorbinddildo? Wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat SHE beoogt zou de droom van iedere kerel zijn; verkracht worden door een lekkere vrouw. Ik kan me vanuit die context best de geilheid voorstellen!
Sinds wanneer is zelfkennis stoer?quote:
Komt door je ondertitel. Een beetje vrouw refereert naar God als Shequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik een kerel ben?
Ik had die fantasieen allang voordat ik verkracht was, nu kan ik niets met zekerheid zeggen erover, ik weet niet wat voor gevolgen de echte verkrachting heeft gehad, maar als ik heel eerlijk kijk naar de tijd van voor de verkrachting dan kan ik zeggen dat de verkrachting alleen maar een tijdelijk hiaat heeft geslagen en dat ik daarna eigenlijk weer door ben gegaan op de oude voet van expirimenteren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Dus er is altijd sprake van een zekere controle, want jij weet dat jouw man weet wat jij echt wilt, en zal dus nooit alszodanig over de grens gaan.
Ik dacht dat jij ook zulke rollenspellen speelt met andere mannen, die je kent uit clubs of viavia.
maar is dit nu een voorbeeld van een 'verkeerde ' associatie, een verkrachting, vernedering linken aan sexueel genot omdat de daadwerkelijke verkrachting toch verwarrende gevoelens met zich meebracht (het begon leuk, je voelde je een split second 'vereerd', maar het sloeg al gauw om, toen bleek wat de intenties van die vent waren)
Zie je dat als een voordeel of als een nadeel? Het lijkt me namelijk een stuk realistischer...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:39 schreef erodome het volgende:
Het heeft er wel voor gezorgt dat ik niet meer het meisje ben dat altijd alleen maar het goede in mensen zag...
Gewoon lekker ruwe seks met een lekkere pets op de billen en wat spierballen gerol, zo zijn wij ook begonnen, dat hele sm gebeuren schrok ons alleen maar af met al die stomme regeltjes(wat dus niet zo blijkt te zijn als je wat verder komt).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb moeite met regels en al helemaal met voorbereidingen/ijstjes/onzin
Ik snap best dat het er is hoor, maar na een paar keer proberen bleek dat ik niet geschikt was ( rel sub in het kwadraat ) en ook echt voor geen meter geil kan worden van het spel![]()
kutzooi
Ik zoek nu dus iets anders om te proberen. Misschien is die herder dan toch een optie![]()
Een nadeel, hij heeft me toch een deel van mijn onschuld afgenomen, ik vond het heerlijk de wereld door een roze bril te bezien en alle vertrouwen te hebben in alles en iedereen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zie je dat als een voordeel of als een nadeel? Het lijkt me namelijk een stuk realistischer...
Is dat echt erg? Bescherm je niet deels jezelf ermee? Mijn vertrouwen in anderen heeft ook een paar flinke schoppen gehad. Hierdoor zie ik meer dingen aankomen, en ben ik weerbaarder er tegen. Op sommige vlakken ben ik echter nog net zo naief als altijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:46 schreef erodome het volgende:
Ik ben nogsteeds wel een beetje naief hier en daar hoor, hoop nogsteeds op een utopie, maar het onwetende gansje blijven had ik niet als nadeel gezien, echt niet...
Maar is het niet veel beter om een realistisch wereldbeeld te hebben? Of in elk geval praktischer? En veiliger voor jezelf? Ik geloof niet zo in 'ignorance is bliss'... Het maakt je namelijk veel kwetsbaarder...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:58 schreef erodome het volgende:
Ik had gehoopt dat ik het nooit nodig gehad zou hebben om mijn wereldbeeld aan te passen en mijn vertrouwen in het leven in te korten.
Maarja, dat is nu eenmaal echt een utopie...
Oh.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik had die fantasieen allang voordat ik verkracht was, nu kan ik niets met zekerheid zeggen erover, ik weet niet wat voor gevolgen de echte verkrachting heeft gehad, maar als ik heel eerlijk kijk naar de tijd van voor de verkrachting dan kan ik zeggen dat de verkrachting alleen maar een tijdelijk hiaat heeft geslagen en dat ik daarna eigenlijk weer door ben gegaan op de oude voet van expirimenteren.
Ik deed me voor die tijd ook al pijn om tot een hoogtepunt te komen zo nu en dan, fantaseerde over verkrachting en werd ontiegelijk getrokken door de duistere kanten van seks.
Daarvoor heb ik ook wat ervaringen waarin ik jongens verder liet gaan dan ik eigenlijk wilde(niet dat die jongens dat wisten), maar dat was in de beginfase van ontluikende sexualiteit en ging niet echt ver, keertje aan de borsen gezeten worden ofzo(de spanning en dat beetje angst dat daarbij komt kijken wond me gigantisch op en verwarde me nog meer dan dat het opwond, heel tegenstrijdig was dat).
Mijn echte verkrachting begon niet leuk, helemaal niet zelfs, het begon omdat hij jaloers was, hij nam wat hij zo had kunnen krijgen...
Het is dus begonnen vanuit een ruzie, iets waarvor ik me achteraf voor de kop heb geslagen dat ik zo dom naief was dat ik niet weg ben gegaan, dat ik er niet bij stil heb gestaan dat dat had kunnen gebeuren, nergens in mijn hoofd kwam op dat hij zou gaan slaan en zou gaan verkrachten, zelfs niet toen hij de eerste stappen richting mij deed.
Het heeft er wel voor gezorgt dat ik niet meer het meisje ben dat altijd alleen maar het goede in mensen zag...
Dan ga ik het topic niet meer doorlezen vanaf mijn laatste posts!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:00 schreef SHE het volgende:
Daar gaat mijn verkrachtings fantasie
in duigen
alles![]()
en wat nu als ( ja ik zeur gewoon doorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:07 schreef erodome het volgende:
Dat is dus waarom ik dat soort dingen alleen met mijn man doe, als het minder ver gaat wil ik het nog weleens doen met iemand die ik goed ken en vertrouw, maar het echte over grensen heen spelen doe ik alleen met hem.
Maar dat over de grens heen gaan is deel van het spel, grensen verleggen, zowel de mijne als de zijne, dat geeft een enorme kick, je beland in een andere wereld.
Zowiezo heb je subspace, je partner in het spel moet instaat zijn je te beoordelen, want dat kan je zelf niet meer op ten duur, daar ben je niet meer toe in staat, je gaat half van de wereld.
En dat lijkt wel op wat je met een echte verkrachting hebt, dan ga je ook een soort van uit jezelf zeg maar, alleen is dit prettig, het andere niet, het is de prettige keerzijde van de medallie.
Het is zeker niet zonder risiko, absoluut niet, daarom moet er vertrouwen en wederzijds begrip zijn en een opvang als het wel even net tever gaat, net tever over die grens heen, dan is het meer dan hoog ijd voor wat bevestiging van liefde(ook na het spel is dit voor mij in ieder geval vaak van belang), we zijn ontiegelijk plakkerig na zo'n spel, uitermate verliefd en liefelijk tegen elkaar.
Is dit niet een béétje achterhaald?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:36 schreef RonaldV het volgende:
Verkrachtingsfantasiën van vrouwen schaar ik altijd onder het "good-girl" syndroom. "Nette meisjes" (wat dat ook mogen zijn) behoren sex niet leuk te vinden, en ALS ze het al leuk vinden, dan toch uitsluitend met hun eigen partner.
Oh, er zijn vast onderzoekers die het niet met me eens zijn. En ik weet dat er veel vrouwen zijn die het niet met me eens zijn. Maar voor mij werkt het, en het is tevens onderdeel van mijn spel met vrouwen. Ik weet echt wel dat ze het wel wil, anders deed ze het niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is dit niet een béétje achterhaald?
Maar het is dus niet erg als ze maar doet alsof en eigenlijk gewoon dol is op seks en helemaal geen net meisje is? Of wil jij een meisje dat écht een nette-meisjes-syndroom heeft?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:41 schreef RonaldV het volgende:
Oh, er zijn vast onderzoekers die het niet met me eens zijn. En ik weet dat er veel vrouwen zijn die het niet met me eens zijn. Maar voor mij werkt het, en het is tevens onderdeel van mijn spel met vrouwen. Ik weet echt wel dat ze het wel wil, anders deed ze het niet.
Allebei, het maakt voor het spel namelijk niet uit. Al is het wel heel erg leuk om te zien wat je een "braaf meisje" allemaal kan laten doen. Er lopen nog verbazingwekkend veel vrouwen rond die thuis nooit verder komen dan sex met de gordijnen dicht en het licht uit op zaterdagavond, zeg maar. De helft zal nooit verder komen, de andere helft krijgt op een zeker moment de kriebels, en gaat op zoek naar meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is dus niet erg als ze maar doet alsof en eigenlijk gewoon dol is op seks en helemaal geen net meisje is? Of wil jij een meisje dat écht een nette-meisjes-syndroom heeft?
Maar vinden mannen volgens jou seksgerichte vrouwen minder geil? Ik heb het idee dat dat een beetje eng gevonden wordt, vrouwen die een heel sterke seksdrive hebben en zich daar niet voor schamen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:48 schreef RonaldV het volgende:
Allebei, het maakt voor het spel namelijk niet uit. Al is het wel heel erg leuk om te zien wat je een "braaf meisje" allemaal kan laten doen. Er lopen nog verbazingwekkend veel vrouwen rond die thuis nooit verder komen dan sex met de gordijnen dicht en het licht uit op zaterdagavond, zeg maar. De helft zal nooit verder komen, de andere helft krijgt op een zeker moment de kriebels, en gaat op zoek naar meer.
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken. Ik heb er geen moeite mee als een vrouw initiatief neemt. Maar die heb je in twee soorten. Sommige vrouwen veranderen in sloeries, die maakt het niet uit hoe ze eruit zien, en hoe ze zich gedragen, inclusief taalgebruik. Daarnaast zal het ze worst wezen of ik er iets aan vind. Ik prefereer de vrouw die niet bang is om te genieten, maar wel een "dame" blijft, en mij ook mee laat genieten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar vinden mannen volgens jou seksgerichte vrouwen minder geil? Ik heb het idee dat dat een beetje eng gevonden wordt, vrouwen die een heel sterke seksdrive hebben en zich daar niet voor schamen.
De tweede categorie is idd ook niet mijn type.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:55 schreef RonaldV het volgende:
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken. Ik heb er geen moeite mee als een vrouw initiatief neemt. Maar die heb je in twee soorten. Sommige vrouwen veranderen in sloeries, die maakt het niet uit hoe ze eruit zien, en hoe ze zich gedragen, inclusief taalgebruik. Daarnaast zal het ze worst wezen of ik er iets aan vind. Ik prefereer de vrouw die niet bang is om te genieten, maar wel een "dame" blijft, en mij ook mee laat genieten.
Ik neem aan dat je de eerste bedoelt? de sloerie?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De tweede categorie is idd ook niet mijn type.
Ja, uiteraard, foutje, bedankt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:59 schreef RonaldV het volgende:
Ik neem aan dat je de eerste bedoelt? de sloerie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |