Bij mij werkt 'ie gewoon.quote:
quote:Poema niet gesignaleerd
EDE - De dolende poema is in de nacht van donderdag op vrijdag niet gesignaleerd. Dat maakte de politie vrijdag bekend. Wel zet de politie de zoekactie voort.
Stichting Pantera die is ingehuurd om de loslopende poema op de Veluwe te vangen, is onderweg naar Ede. Daar zullen eerst duidelijk afspraken gemaakt worden om de veiligheid van mens en dier te kunnen garanderen. Een woordvoerder van Pantera zei terughoudend te zijn in het verstrekken van informatie om "de rust te bewaren".
Om godsdienstige reden heeft de poema zondag vrij spel. De gemeente van het christelijk getinte Ede heeft aan de stichting gevraagd op zondag niet te werken. Een vraag die de stichting wil respecteren, maar Pantera wil wel heldere afspraken maken als er zondag een serieuze waarnemening komt.
How was the party and the party girl?quote:
O, dat mag je morgen in G'cum ook wel even komen doen!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Druk. Verder heb ik ze niet zoveel gezien, heb laminaat gelegd.
Beter dan afgelopen jaar: rustig aan gedaan en met een vorkje wat gegevenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
O, dat mag je morgen in G'cum ook wel even komen doen!
Maaruh, hoe ging het met het slagroomtaart metselen?
Ik kan je vertellen dat ie ook al regelmatig in de spijlen van z'n box hangt te 'rellen', met zo veel kracht dat de box dan gewoon de kamer in schuift.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:32 schreef Suijk het volgende:
Glenn wordt een hooligan! Nu al met kuipstoeltjes zwaaien!
ik zal het ff aan moeders overhandigen !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:34 schreef Noca het volgende:
Ik heb de winnende voorspelling al even doorgegeven Bjoro.
Ik denk thuisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:54 schreef Lionheaad het volgende:
En weer terug van de lunch,
2 witte broodjes + tomaten-cajun soep + toetje
het is trouwens rustig vandaag....waar the f#ck is iedereen
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:54 schreef Lionheaad het volgende:
het is trouwens rustig vandaag....waar the f#ck is iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |