Zwaar kut idd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef eymey het volgende:
EDIT
ene oor in, andere oor uit... seconden tellend wanneer t gepraat over is..quote:Op zondag 26 juni 2005 02:57 schreef eymey het volgende:
.... Ook al tijdens onze relatie was ze heel goed in het doen alsof ze me snapte en erkende wat ik zei.......
Ze heeft geen zin in de confrontatie inderdaad.. misschien zat ze er echt mee, maar uiteindelijk als je de feit weer bekijkt is het een foute beslissing geweest, om het probleem zo aan te pakken.quote:Nog een excuus van haar om bepaalde dingen niet aan me te vertellen als ze toch waren uit gekomen, was dat ze bang was dat ik boos zou worden.
Voor zover ik hier kan zien heb ik uit mijn verhaaltje alles wat naar haar verwijst gehaaldquote:Op zondag 26 juni 2005 10:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zwaar kut idd.
Pas iig jouw fotoboek aan dan.
Eeuhm.... de foto's?!quote:Op zondag 26 juni 2005 22:38 schreef eymey het volgende:
[..]
Voor zover ik hier kan zien heb ik uit mijn verhaaltje alles wat naar haar verwijst gehaald![]()
Mee eensquote:Op zondag 26 juni 2005 23:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goed zo. Dat werd al de hele tijd bedoeld.
Zet er binnenkort wel weer wat over jezelf neer als je dat wil, het is jouw fotoboek, niet die van je vorige relatie.
Ik weet inderdaad niet of een gesprek met haar nu nog wel zin heeft.... nu ik weet hoe ze vandaag over zoiets... gewoon een gevoelen dat ik eerlijk uitte... uit haar slof schoot....quote:Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef flubub het volgende:
Vind je het niet ongelooflijk raar hoe een persoon waarmee je jaren lang hebt doorgebracht opeens zo verandert dat je denkt: is dit dezelfde persoon?? Wat is er gebleven van het lieve en begrijpende.. ? Same here iig... en ik weet niet wat ik ertegen moet doen, gewoon negeren denk ik, al is dat erg lastig... negeren, proberen verder te leven en vergeten..
Ik begrijp je echt volkomen... alles wat ik zeg word ook direct aan de nieuwe vriendin doorgespeeld (die dat meteen weer aan mij komt vertellen), ik voel me niet meer serieus genomen..er wordt alleen nog maar lullig tegen me gedaan. Het voelt ook enigszins vernederend zo van: ik was niet meer goeg genoeg voor je, dus je neemt meteen een ander na ruim 2,5 jaar.. en vervolgens mij ook als gewone goede vriendin niet meer zien staan.. onbegrijpelijk.. Maar ik heb de knoop doorgehakt, ik wil rust, geen gezeik meer, dus kortom: géén contact. voorlopig echt even helemaal niks. Gewoon bijkomen en daarna zien we wel weer verder... het lijkt me de enige oplossing, want veranderen van hem zit er niet in...en bij jou en dat meisje dan waarschijnlijk ook niet.. tis erg jammer, maar dan maar zo..quote:Op zondag 26 juni 2005 23:49 schreef eymey het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet of een gesprek met haar nu nog wel zin heeft.... nu ik weet hoe ze vandaag over zoiets... gewoon een gevoelen dat ik eerlijk uitte... uit haar slof schoot....
En zo was ze dus ook al dikwijls tijdens onze relatie hoor. Wat dat betreft was vandaag niks nieuws.....
Maar het steekt me inderdaad wel. Ik begin steeds meer in te zien dat ze blijkbaar toch alleen nog maar negatieve dingen in me ziet en blijkbaar ook op zo'n manier tegen anderen het over me heeft.... er lijkt geen greintje gevoel meer te zijn van "hij heeft me zo goed door al die jaren heen geholpen en me begrepen.... zo veel geholpen met het oplossen van m'n problemen... "
En ik ben bang dat ik die 'erkenning' ook niet meer van haar zal krijgen..... Dag dag goed gesprek wat er nog zou gaan komen.....
Langzaam maar zeker helpen dit soort 'weetjes' me ook wel om me steeds meer los te maken van die rol hoor, ookal zal ik er vast dikwijls nog eens totaal in terug vallen.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef espina het volgende:
Stap uit die slachtoffers rol eymey.. Dat ben je niet waard. Laat haar maar gaan. Zij is niet belangrijk meer. Uit jouw versie van het verhaal, lijkt het erop alsof ze gedraagd dat de wereld om haar draait. Jij hebt alles gegeven. Zij kon je liefde niet beantwoorden of het was voor haar niet genoeg. Dat terzijde. Helaas bestaan er zulke mensen, die zichzelf alles toeeigenen. Heel vervelend. Maar nu een schop onder je kont: 'stap uit je slachtoffersrol en ga je leven leiden'. Dat ga ik ook doen, morgen ga ik mij aanmelden bij een groot sportcentre. Nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe sporten uitproberen en vooral een nieuw leven opbouwen zonder m'n partner.
En als het wel gebeurt zou je het met een flinke dosis zout moeten nemen...quote:Op maandag 27 juni 2005 00:03 schreef eymey het volgende:
Tenzij ze echt nog het licht ziet en haar excuses aanbiedt en respect voor me zal tonen, dan zal er altijd nog ruimte zijn voor contact met haar.... maar dat gebeurt toch niet.....
quote:(bijna) exit dus.....
Inderdaad... je verhaal is volledig herkenbaar voor me. Had eerst nog de hoop dat we redelijk 'harmonieus' uit elkaar zouden gaan ondanks de manier waarop ze alles heeft aangepakt. Maar ook hier lijkt de kans dat een "vriendschap tussen ex'en" verhaal op een succes zal uitdraaien steeds kleiner te worden.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt volkomen... alles wat ik zeg word ook direct aan de nieuwe vriendin doorgespeeld (die dat meteen weer aan mij komt vertellen), ik voel me niet meer serieus genomen..er wordt alleen nog maar lullig tegen me gedaan. Het voelt ook enigszins vernederend zo van: ik was niet meer goeg genoeg voor je, dus je neemt meteen een ander na ruim 2,5 jaar.. en vervolgens mij ook als gewone goede vriendin niet meer zien staan.. onbegrijpelijk.. Maar ik heb de knoop doorgehakt, ik wil rust, geen gezeik meer, dus kortom: géén contact. voorlopig echt even helemaal niks. Gewoon bijkomen en daarna zien we wel weer verder... het lijkt me de enige oplossing, want veranderen van hem zit er niet in...en bij jou en dat meisje dan waarschijnlijk ook niet.. tis erg jammer, maar dan maar zo..
Ik dacht: nou er is geen ruzie, dus we kunnen normaal met elkaar omgaan. Iedereen zei al tegen mij "dat werkt niet". Maarja, ik ben niet zoals zij, tussen ons zou het wel goed gaan. Het ging ook een tijdje..maar op gegeven moment gewoon echt niet meer, ik heb alles geprobeerd, ben zo begripvol geweest als maar kan zijn, en mensen bleven maar roepen "geef het nou op" en toch denk je dat het nog verandert, dat het goedkomt.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:09 schreef eymey het volgende:
[..]
Inderdaad... je verhaal is volledig herkenbaar voor me. Had eerst nog de hoop dat we redelijk 'harmonieus' uit elkaar zouden gaan ondanks de manier waarop ze alles heeft aangepakt. Maar ook hier lijkt de kans dat een "vriendschap tussen ex'en" verhaal op een succes zal uitdraaien steeds kleiner te worden.
Ach ja... so be it.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |