abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28243785
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef eymey het volgende:
EDIT
Zwaar kut idd.

Pas iig jouw fotoboek aan dan.
pi_28246256
quote:
Op zondag 26 juni 2005 02:57 schreef eymey het volgende:
.... Ook al tijdens onze relatie was ze heel goed in het doen alsof ze me snapte en erkende wat ik zei.......
ene oor in, andere oor uit... seconden tellend wanneer t gepraat over is..
quote:
Nog een excuus van haar om bepaalde dingen niet aan me te vertellen als ze toch waren uit gekomen, was dat ze bang was dat ik boos zou worden.
Ze heeft geen zin in de confrontatie inderdaad.. misschien zat ze er echt mee, maar uiteindelijk als je de feit weer bekijkt is het een foute beslissing geweest, om het probleem zo aan te pakken.

in andere woorden, ik zou haar gewoon lekker gelukkig laten worden met haar vriendje. Als zij zich niet schuldig voelt over hoe het allemaal gegaan is zou ik er geen energie in willen steken.
Weleens gehoord dat het altijd van 2 kanten moet komen ?

Bekijk je situatie eens even goed, en beoordeel even zelf of het echt van 2 kanten kwam... of meer van 1 kant.. en dan doel ik op die van jou !
Altijd aan het dromen...
pi_28246601
Alles gelezen succes!

komt inderdaad een beetje gevoelloos over, denk twee keer na voor ze huilend bij je terugkomt als deze gast niet blijkt te zijn wat ze verwacht
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  zondag 26 juni 2005 @ 22:38:37 #104
11766 eymey
koning één-oog
pi_28257155
quote:
Op zondag 26 juni 2005 10:36 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zwaar kut idd.

Pas iig jouw fotoboek aan dan.
Voor zover ik hier kan zien heb ik uit mijn verhaaltje alles wat naar haar verwijst gehaald Alleen haar berichten schijn ik niet te kunnen verwijderen. Ach, 'leuke' herinnering......
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28257343
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:38 schreef eymey het volgende:

[..]

Voor zover ik hier kan zien heb ik uit mijn verhaaltje alles wat naar haar verwijst gehaald
Eeuhm.... de foto's?!

Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_28257523
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:43 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Eeuhm.... de foto's?!

zondag 26 juni 2005 @ 23:01:36 #107
11766 eymey
koning één-oog
pi_28257823
Whoops...

Gone
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28257895
Goed zo. Dat werd al de hele tijd bedoeld.

Zet er binnenkort wel weer wat over jezelf neer als je dat wil, het is jouw fotoboek, niet die van je vorige relatie.
  zondag 26 juni 2005 @ 23:05:30 #109
11766 eymey
koning één-oog
pi_28257960
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goed zo. Dat werd al de hele tijd bedoeld.

Zet er binnenkort wel weer wat over jezelf neer als je dat wil, het is jouw fotoboek, niet die van je vorige relatie.
Mee eens . Zal ik komende tijd ook zeker weer ff aandacht aan besteden
  zondag 26 juni 2005 @ 23:35:18 #110
11766 eymey
koning één-oog
pi_28258968
Ik ben vandaag weer in een 'valkuil' van d'r getrapt.....

Goed, ik zou vandaag naar m'n ouders gaan. Lekker helpen om de laatste asperges van het seizoen op te eten Ik werd dus door m'n ouders opgehaald (konden ze meteen nog ff wat langs brengen voor m'n woning...)

Ik zat dus op de terugweg bij m'n ouders in de auto.... belde ze me op dat ze gecampeerd had met die jongen en dat ze het huis bij d'r ouders nog niet in kon, omdat die weg waren. En of ze, nu ik er toch niet was, nog weer ff op de kamer mocht om wat te computeren en zo.
Bij het horen van haar stem werd ik ergens weer zo 'week' dat ik toestemming heb gegeven. Dat heb ik dus beter niet kunnen doen.....

Overigens was vandaag ook weer de eerste keer dat ze contact met me opgenomen had sinds ik donderdag een openhartige en emotionele brief voor haar bij d'r ouders heb achter gelaten. Dat vodn ik dus ook alweer niet leuk, dat ze weer alleen contact met me opnam omdat ze iets nodig had... zonder iets te laten blijken van "goh ik heb je brief gelezen, en ik zou graag snel wat willen afspreken om erover te praten....".

Goed, het was vanmiddag dus erg gezellig bij m'n ouders. Totdat ik een sms'jes kreeg: "Internet ligt eruit hier. Wil je me ff bellen?". Toen had ik al echt zoiets van "ja daaag, bekjik het. Ten eerste kan ik op afstand daar niet mee helpen, ten tweede ben ik je slaafje niet meer". Dus ik negeerde d'r. Tot ze sms'te waarom ik niet reageerde.....

Heb d'r toen gesms't (gewoon op een normale 'toon') dat ik het niet leuk vond dat ze steeds alleen maar contact met me opnam als ze ietts nodig had. NOu toen had ik het gedaan: "ik denk dat ik maar geen vrienden meer met jou moet zijn want ik heb zo geen behoefte meer aan je. Ik heb vorige week nog voor je ondertekend.... nu krijg ik stank voor dank. Ik hoef je niet meer te zien".
Dus ik terug sturen "wie geeft hier nou stank voor dank... ik ben afgedankt voor een ander en je neemt alleen nog maar contact met me op als het jou uit komt. Dat ondertekenen is wel het minste geweest wat je nog voor me hebt kunnen doen".

En toen was het van "je bekijkt het maar. Als ik in die antikraak woning zit dan kom ik alles halen: m'n tafeltje, m'n pc, het stereomeubel, het bed en dan hoef ik je nooit meer te zien". Nnou toen werd ik ook pissig.... dat bed heeft ze gelijk in en die pc heb ik haar beloofd.... maar dat stereomeubel heb IK van haar vader gekocht en dus betaald voor m'n apparatuur... hij vindt het ook allang fijn dat ik er zo blij mee ben en wilde dus ook dat het naar mij ging......

Toen kreeg ik nog een sms'je "hey lief. Ik ben erg boos. op Eymert, hij is een klootzak. Maar dat vertel ik je vanavond wel". Die had ze natuurlijk voor die andere gast bedoeld. Toen ik daar een opmerking over maakte sms'te ze "ja met hem kan ik in ieder geval wél praten". Dus ik sms terug "ja, als je tijdens onze relatie eens wat meer gepraat had, dan was alles misschien heel anders gelopen. Maar je hield alles gewoon geheim voor me en je wist heel goed dat je met mij ook over alles kon praten, alleen deed je het nooit".

En dan heeft ze hier dus ook nog op het bed zitten roken.... ze heeft nieteens het fatsoen gehad om de asbak eraf te halen. ik zit nu dus in een rooklucht.....

Langzamerhand passen de puzzelstukjes steeds meer in elkaar en besef ik ook steeds meer dat die lieve meid, die me waardeerde.... die me nooit zou willen kwetsen... die hield van de stabiliteit en rust die ze bij me had.... dat die voorgoed voor bij is..... tot ze zichzelf misschien inderdaad weer een keer tegen komt.....
pi_28259121
Met andere woorden, de keerzijde van een onschuldig meisje... Men, jij verdient echt veel beter dan dit. Zeker weten!
pi_28259177
Pfff... ze is niet lief, dat weet je nou toch wel?

Ze gebruikt je, laat dat niet langer gebeuren man. En flikker die spullen van haar de deur uit als ze die niet binnen 24 uur ophaalt oid.

Vrienden blijven met zo iemand.
Het idee alleen al.
pi_28259192
Vind je het niet ongelooflijk raar hoe een persoon waarmee je jaren lang hebt doorgebracht opeens zo verandert dat je denkt: is dit dezelfde persoon?? Wat is er gebleven van het lieve en begrijpende.. ? Same here iig... en ik weet niet wat ik ertegen moet doen, gewoon negeren denk ik, al is dat erg lastig... negeren, proberen verder te leven en vergeten..
  zondag 26 juni 2005 @ 23:45:58 #114
11766 eymey
koning één-oog
pi_28259312
Verdienen... tsja... ik ben te bescheiden om dat over mezelf te zeggen.... maar verdienen en ooit weer ontmoeten..... het lijkt nu zo ver weg. Dit hele gedoe maakt me zooo onzeker... netalsof het aan mij ligt. Tenminste, zo brengt zij het nu dus totaal......

Ook dat ze met m'n openhartige brief dus toch meteen naar d'r nieuwe vriendje is gestapt.... en dat ze al alles over onze afwikkeling met hem bespreekt......
  zondag 26 juni 2005 @ 23:49:02 #115
11766 eymey
koning één-oog
pi_28259468
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef flubub het volgende:
Vind je het niet ongelooflijk raar hoe een persoon waarmee je jaren lang hebt doorgebracht opeens zo verandert dat je denkt: is dit dezelfde persoon?? Wat is er gebleven van het lieve en begrijpende.. ? Same here iig... en ik weet niet wat ik ertegen moet doen, gewoon negeren denk ik, al is dat erg lastig... negeren, proberen verder te leven en vergeten..
Ik weet inderdaad niet of een gesprek met haar nu nog wel zin heeft.... nu ik weet hoe ze vandaag over zoiets... gewoon een gevoelen dat ik eerlijk uitte... uit haar slof schoot....

En zo was ze dus ook al dikwijls tijdens onze relatie hoor. Wat dat betreft was vandaag niks nieuws.....

Maar het steekt me inderdaad wel. Ik begin steeds meer in te zien dat ze blijkbaar toch alleen nog maar negatieve dingen in me ziet en blijkbaar ook op zo'n manier tegen anderen het over me heeft.... er lijkt geen greintje gevoel meer te zijn van "hij heeft me zo goed door al die jaren heen geholpen en me begrepen.... zo veel geholpen met het oplossen van m'n problemen... "

En ik ben bang dat ik die 'erkenning' ook niet meer van haar zal krijgen..... Dag dag goed gesprek wat er nog zou gaan komen.....
pi_28259516
keb maar een paar woorden voor je :

OPTIEVEN MET DAT WIJF ! METEEN !
alle spullen eruit donderen en laat het der maar uitzoeken ! ondankbaar vieze !#@$%!#$ aso trut !

goed gesprek mijn ass dat heb jij niet nodig je weet hoe de vork in elkaar zit ! zij komt maar kruipend terug als ze der zelf tegenkomt ! wat ik allerminst betwijfel, bah arrogant mens dat ze is ! Ze heeft TOTAAL geen respect voor je, beetje bellen wanneer het haar uitkomt niet eens in kunnen beelden hoe jij je in godsnaam voelt en dan loop jij nog de schaap uit te hangen uit liefde dat je haar toch nog lief voor dr bent en dan krijg je dit gezeik weer..

nee man, laat dat mens ! ze verdient NIETS !
Altijd aan het dromen...
pi_28259654
Stap uit die slachtoffers rol eymey.. Dat ben je niet waard. Laat haar maar gaan. Zij is niet belangrijk meer. Uit jouw versie van het verhaal, lijkt het erop alsof ze gedraagd dat de wereld om haar draait. Jij hebt alles gegeven. Zij kon je liefde niet beantwoorden of het was voor haar niet genoeg. Dat terzijde. Helaas bestaan er zulke mensen, die zichzelf alles toeeigenen. Heel vervelend. Maar nu een schop onder je kont: 'stap uit je slachtoffersrol en ga je leven leiden'. Dat ga ik ook doen, morgen ga ik mij aanmelden bij een groot sportcentre. Nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe sporten uitproberen en vooral een nieuw leven opbouwen zonder m'n partner.
pi_28259655
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:49 schreef eymey het volgende:

[..]

Ik weet inderdaad niet of een gesprek met haar nu nog wel zin heeft.... nu ik weet hoe ze vandaag over zoiets... gewoon een gevoelen dat ik eerlijk uitte... uit haar slof schoot....

En zo was ze dus ook al dikwijls tijdens onze relatie hoor. Wat dat betreft was vandaag niks nieuws.....

Maar het steekt me inderdaad wel. Ik begin steeds meer in te zien dat ze blijkbaar toch alleen nog maar negatieve dingen in me ziet en blijkbaar ook op zo'n manier tegen anderen het over me heeft.... er lijkt geen greintje gevoel meer te zijn van "hij heeft me zo goed door al die jaren heen geholpen en me begrepen.... zo veel geholpen met het oplossen van m'n problemen... "

En ik ben bang dat ik die 'erkenning' ook niet meer van haar zal krijgen..... Dag dag goed gesprek wat er nog zou gaan komen.....
Ik begrijp je echt volkomen... alles wat ik zeg word ook direct aan de nieuwe vriendin doorgespeeld (die dat meteen weer aan mij komt vertellen), ik voel me niet meer serieus genomen..er wordt alleen nog maar lullig tegen me gedaan. Het voelt ook enigszins vernederend zo van: ik was niet meer goeg genoeg voor je, dus je neemt meteen een ander na ruim 2,5 jaar.. en vervolgens mij ook als gewone goede vriendin niet meer zien staan.. onbegrijpelijk.. Maar ik heb de knoop doorgehakt, ik wil rust, geen gezeik meer, dus kortom: géén contact. voorlopig echt even helemaal niks. Gewoon bijkomen en daarna zien we wel weer verder... het lijkt me de enige oplossing, want veranderen van hem zit er niet in...en bij jou en dat meisje dan waarschijnlijk ook niet.. tis erg jammer, maar dan maar zo..
pi_28259662
Hoe sneller jij ervan af bent, hoe beter
Altijd aan het dromen...
  maandag 27 juni 2005 @ 00:03:23 #120
11766 eymey
koning één-oog
pi_28259925
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef espina het volgende:
Stap uit die slachtoffers rol eymey.. Dat ben je niet waard. Laat haar maar gaan. Zij is niet belangrijk meer. Uit jouw versie van het verhaal, lijkt het erop alsof ze gedraagd dat de wereld om haar draait. Jij hebt alles gegeven. Zij kon je liefde niet beantwoorden of het was voor haar niet genoeg. Dat terzijde. Helaas bestaan er zulke mensen, die zichzelf alles toeeigenen. Heel vervelend. Maar nu een schop onder je kont: 'stap uit je slachtoffersrol en ga je leven leiden'. Dat ga ik ook doen, morgen ga ik mij aanmelden bij een groot sportcentre. Nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe sporten uitproberen en vooral een nieuw leven opbouwen zonder m'n partner.
Langzaam maar zeker helpen dit soort 'weetjes' me ook wel om me steeds meer los te maken van die rol hoor, ookal zal ik er vast dikwijls nog eens totaal in terug vallen.

En ze gedraagt zich inderdaad alsof de hele wereld om haar draait. Dat weet iedereen die haar een beetje kent.. haar familie... vriendschappen die ze al wat langer onderhoudt..... Zij wil nu waarschijnlijk graag van mij hebben dat ik haar maar volkomen begrijp, geen gevoelens van onrecht en woede meer voor d'r mag hebben... en nu ze weet dat dat niet zo werkt bij mij, gaat ze zo doen....

Ik ben dus ook vast besloten om gewoon weer lekker mezelf te gaan zijn in m'n eigen huisje. Nog even door de zure appel heen bijten van dingen met elkaar moeten regelen en verdelen... en dan gewoon basta.

Tenzij ze echt nog het licht ziet en haar excuses aanbiedt en respect voor me zal tonen, dan zal er altijd nog ruimte zijn voor contact met haar.... maar dat gebeurt toch niet.....

(bijna) exit dus.....
pi_28259971
Emey geef is antwoord op mijn vraag.

Kwam je relatie van 2 kanten of van 1 kant ? Wie deed tijdens je relatie altijd de meeste moeite voor de relatie zelf. Was het in balans ?
Altijd aan het dromen...
pi_28259981
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:03 schreef eymey het volgende:
Tenzij ze echt nog het licht ziet en haar excuses aanbiedt en respect voor me zal tonen, dan zal er altijd nog ruimte zijn voor contact met haar.... maar dat gebeurt toch niet.....
En als het wel gebeurt zou je het met een flinke dosis zout moeten nemen...
quote:
(bijna) exit dus.....
  maandag 27 juni 2005 @ 00:09:16 #123
11766 eymey
koning één-oog
pi_28260068
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef flubub het volgende:

[..]

Ik begrijp je echt volkomen... alles wat ik zeg word ook direct aan de nieuwe vriendin doorgespeeld (die dat meteen weer aan mij komt vertellen), ik voel me niet meer serieus genomen..er wordt alleen nog maar lullig tegen me gedaan. Het voelt ook enigszins vernederend zo van: ik was niet meer goeg genoeg voor je, dus je neemt meteen een ander na ruim 2,5 jaar.. en vervolgens mij ook als gewone goede vriendin niet meer zien staan.. onbegrijpelijk.. Maar ik heb de knoop doorgehakt, ik wil rust, geen gezeik meer, dus kortom: géén contact. voorlopig echt even helemaal niks. Gewoon bijkomen en daarna zien we wel weer verder... het lijkt me de enige oplossing, want veranderen van hem zit er niet in...en bij jou en dat meisje dan waarschijnlijk ook niet.. tis erg jammer, maar dan maar zo..
Inderdaad... je verhaal is volledig herkenbaar voor me. Had eerst nog de hoop dat we redelijk 'harmonieus' uit elkaar zouden gaan ondanks de manier waarop ze alles heeft aangepakt. Maar ook hier lijkt de kans dat een "vriendschap tussen ex'en" verhaal op een succes zal uitdraaien steeds kleiner te worden.

Ach ja... so be it.....
pi_28260176
Vriendschappen met exen ontstaan pas na een lange tijd. Eerst alleen verwerken en daarna zie je wat je voor elkaar kan betekenen. Je bent nu een stuk reeeler geworden. Ben trots op je
pi_28260212
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:09 schreef eymey het volgende:

[..]

Inderdaad... je verhaal is volledig herkenbaar voor me. Had eerst nog de hoop dat we redelijk 'harmonieus' uit elkaar zouden gaan ondanks de manier waarop ze alles heeft aangepakt. Maar ook hier lijkt de kans dat een "vriendschap tussen ex'en" verhaal op een succes zal uitdraaien steeds kleiner te worden.

Ach ja... so be it.....
Ik dacht: nou er is geen ruzie, dus we kunnen normaal met elkaar omgaan. Iedereen zei al tegen mij "dat werkt niet". Maarja, ik ben niet zoals zij, tussen ons zou het wel goed gaan. Het ging ook een tijdje..maar op gegeven moment gewoon echt niet meer, ik heb alles geprobeerd, ben zo begripvol geweest als maar kan zijn, en mensen bleven maar roepen "geef het nou op" en toch denk je dat het nog verandert, dat het goedkomt.
Maar teleurstelling op teleurstelling volgt...dan moet je opeens (duurde bij mij ook wat maanden ofzo) toch maar gaan realiseren dat jij er niks meer aan kan doen en dat je nu gek bezig bent als je je nog probeert in te zetten voor die ander (ik probeerde hem met zijn problemen te helpen, maar had ik iets: zak dan maar door de stront).
Overigens, ik snap er niks van waarom die ander opeens zo doet?? Dat zou iemand mij best uit mogen leggen, waarom wil je meteen geen vrienden meer zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')