Aan de ene kant begrijp ik dit soort reacties.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:57 schreef LePenseur het volgende:
Knippie.
Ik heb trouwens het geluk gehad dat die nieuwe vriend van m'n ex haar al na een maand of twee gedumpt gehad. Ik gun jou ook echt zo'n bericht! Zoiets maakt gelijk je humeur voor een hele maand goed.
Knippie.
Ik blijf in Almere wonen.....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:54 schreef _Liquid het volgende:
Tering wat een stinkhoer. Sterkte dude, welke stad woon je nu ?
het concept liefde, my ass, het is idd echt een oppepper van formaat als de nieuwe liefde van je ex, waarvoor ze je nota bene verlaten heeft, je ex na een paar weken dumptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:11 schreef Sapphire het volgende:
Aan de ene kant begrijp ik dit soort reacties.
Aan de andere kant strookt het totaal niet met het concept liefde.
Zeker niet als je, zoals TS zelf ook zegt, 'zielsveel van iemand houdt'.
NIW, ik vind het rot voor TS dat hij in deze situatie zit.
Het loslaten van een diepe liefde is op z'n zachtst gezegd moeilijk.
Sterkte eymey!
Dat kan, en dat komt vaker voor, hoe triest dat ook is, maar....quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef eymey het volgende:
Ze had al een tijd het gevoel dat ze niet meer verliefd op me was en dat ze vond dat de sleur een beetje in de relatie gekomen was en dat ze me eigenlijk meer als broer/goede vriend was gaan zien dat 'geliefde'. Ook was ze dus verliefd geworden op een ander. Mijn wereld stortte op dat moment al in....
dit hoef je niet te pikken hoor, echt niet. Ik zie al een paar keer het woord goedzak voorbij komen, en dat lijkt me wel op zijn plaats in dit specifieke geval. Zoiets laat je je gewoon niet zeggen. Je kunt hooguit overleggen dat je het zo doet (dat heb ik in elk geval weleens gehoord, van mensen die het zo hebben gedaan), maar niet: heeeeej, luister eens, ik ga die ander ook een eerlijke kans geven hoor, doeidoei.quote:Ze had tijd nodig om na te denken zei ze... ondertussen wilde ze wel contact houden met hem en ook gewoon naar z'n verjaardag op 11 juni. Dat ik (en sommigen met mij) dat niet zo'n goed idee vonden kon haar niks schelen... "ze wilde ons allebei een eerlijke kans geven". Ik voelde me toen reeds een beetje gepasseerd.
verkniptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:49 schreef Wrinex het volgende:
En opeens besef je het weer, uiteindelijk zijn ze allemaal ...
wow....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef MaRySe het volgende:
Net alsof je dat sletje nog terug wilt na zo een naaistreek!!
![]()
Ik woon bij je in de buurt![]()
![]()
Ik denk uiteindelijk ook wel dat je gelijk hebt.... behalve dat ik, haar kennende, gewoon denk dat de verliefdheid op die jongen en haar neiging om snel naar pleziertjes te vluchten meer invloed heeft gespeeld dan dat ze echt totaal niets meer in onze relatie zou zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:35 schreef merdeka het volgende:
klote voor je, maar life sucks. Ik zou liever gedumpt worden dan aan het lijntje gehouden door iemand die niets meer voor me voelt. En als ze uitgekeken was op jullie relatie, dan kan het gebeuren dat ze verliefd wordt op iemand anders.
Voor jou komt het misschien een beetje uit de lucht vallen, maar zij is er natuurlijk al veel langer mee bezig geweest. Dat proces wilde ze blijkbaar niet met jou delen, maar het zelf uitzoeken. Maar zeg nu zelf: als ze wat tegen je had gezegd over haar twijfels, denk je nu echt dat jij daar iets aan had kunnen doen om de relatie te redden? Het waren háár twijfels, niet de jouwe. Ze moest daar zelf een beslissing over nemen, en dat heeft ze ook gedaan.
Jammer, maar zo eindigen relaties nogal eens. Ik vind haar geen trut, btw. Soms ebt het gevoel voor een geliefde weg. Als je wilt kan je dan voor de relatie vechten, maar als je niet met diegene verder wil heeft dat totaal geen zin. Zij heeft besloten om met iemand anders verder te gaan, en er is niets wat je daartegen kunt doen. Je kan niet van haar verlangen dat ze bij jou blijft terwijl ze geen toekomst wil met jou, maar verliefd is geworden op een ander. Het doet nu gewoon pijn.
Sterkte dan maar
Hoe ben je er die twee keren achter gekomen dat je als winnaar uit de strijd bent gekomen? Kwam je achteraf nog te weten wat er uiteindelijk van ze geworden was?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:41 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Sterkte!
Ik heb dit ook een tweetal keren meegemaakt, dat iemand je zonder moeite opzij zet. Maar alle 2 de keren ben ik uiteindelijk ook als winnaar uit de strijd gekomen. Echt, dit meisje wordt niet gelukkig in de liefde, in ieder geval niet met deze nieuwe vlam. Compleet het contact verbreken, en niets meer met haar te maken willen hebben. Heeft mij de laatste keer geholpen er vrij snel overheen te komen.
hehequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef MaRySe het volgende:
Net alsof je dat sletje nog terug wilt na zo een naaistreek!!
![]()
Ik woon bij je in de buurt![]()
![]()
Tsja... ik heb haar ook altijd gesteund.... geholpen met afbetalen van schulden die ze had gemaakt, ook voor mijn tijd, en haar deel van de huur van de kamer betaald. En met het verlies van haar moeder, een jaar geleden... en ik heb haar volledig gesteund toen ze vorig jaar aan een nieuwe opleiding begonnen is. Ik heb dus echt erg veel energie in haar, en daarmee onze relatie, gestoken... en zelf ook veel leuke dingen gelaten om haar ook financieel te helpen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:29 schreef Chewbacca het volgende:
Wat een klote streek mede omdat ze jou altijd gesteund heeft kan ik mij voorstellen dat dit een behoorlijke klap is. Ook omdat ze nooit eerlijk is geweest en kennelijk niet de behoefte voelde jou ook maar iets te vertellen. Dat geeft maar weer eens aan hoe hard sommige mensen kunnen zijn. Je zou iig verwachten dat ze eerlijk en open alles zou vertellen. Kennelijk is dat iets dat zij niet kan. En dan al de cliches die je over je heen krijgt. Daar zit je nou echt niet op te wachten. Tja zo zijn mensen nu eenmaal, ze weten niet hoe ze moeten reageren en trekken dan maar een blik met cliches open.
Dat kan inderdaad zo zijn... dat ik meer als broer ben gaan optreden... en als soort vader... zelfs als sociaal werker misschien....quote:Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en ben tot de conclusie gekomen dat sommige mensen moeite hebben met communiceren. Het kan ook zo zijn dat alles wat jullie hebben meegemaakt je wellicht teveel hebt opgetreden als een broer. Uiteindelijk gaat dat zich wreken, echter neemt het niet weg dat ze jou zoiets kan flikken.
Inderdaad... daar hou ik het dan ook maar op.....quote:Maar goed sterkte zou ik zeggen, jij hebt haar vertrouwen geschonken en zij heeft dat beschaamd. Dat zegt veel meer over haar dan over jou!
Hey moonah... leuk dat je me nog kent zegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:19 schreef Moonah het volgende:
Lullig voor je eymey.
Sterkte!
Zien we je nu weer wat vaker op Fok? Want de afgelopen 3 jaar ben ik je niet meer tegengekomen...![]()
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:35 schreef merdeka het volgende:
klote voor je, maar life sucks. Ik zou liever gedumpt worden dan aan het lijntje gehouden door iemand die niets meer voor me voelt. En als ze uitgekeken was op jullie relatie, dan kan het gebeuren dat ze verliefd wordt op iemand anders.
Voor jou komt het misschien een beetje uit de lucht vallen, maar zij is er natuurlijk al veel langer mee bezig geweest. Dat proces wilde ze blijkbaar niet met jou delen, maar het zelf uitzoeken. Maar zeg nu zelf: als ze wat tegen je had gezegd over haar twijfels, denk je nu echt dat jij daar iets aan had kunnen doen om de relatie te redden? Het waren háár twijfels, niet de jouwe. Ze moest daar zelf een beslissing over nemen, en dat heeft ze ook gedaan.
Jammer, maar zo eindigen relaties nogal eens. Ik vind haar geen trut, btw. Soms ebt het gevoel voor een geliefde weg. Als je wilt kan je dan voor de relatie vechten, maar als je niet met diegene verder wil heeft dat totaal geen zin. Zij heeft besloten om met iemand anders verder te gaan, en er is niets wat je daartegen kunt doen. Je kan niet van haar verlangen dat ze bij jou blijft terwijl ze geen toekomst wil met jou, maar verliefd is geworden op een ander. Het doet nu gewoon pijn.
Sterkte dan maar
Idd, ik kom ze nu nog wel s tegen en ik ga nu zelfs nog om met 1 van de 2. Ik kan niet precies uitleggen wat ik bedoel met de winnaar uit de strijd, maar zo voelt dat. Kijk, zij zijn fout geweest, in jouw geval is de ander ook fout geweest. Consequenties moeten nou eenmaal gedragen worden, en daar zal zij ook achter komen. Echt, dat is altijd zo. Op de een of andere manier zal jij over een tijd de winnaar zijn, als je dat zo mag zeggen dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:47 schreef eymey het volgende:
[..]
Hoe ben je er die twee keren achter gekomen dat je als winnaar uit de strijd bent gekomen? Kwam je achteraf nog te weten wat er uiteindelijk van ze geworden was?. Ben ik gewoon benieuwd naar.
En tsja... helemaal het contact verbreken kan helaas nog niet.... ten eerste ben ik er nog niet uit of ik dat echt wil... nu misschien wel maar als het weg gezakt is niet meer. En we hebben nog veel dingen te verdelen en zo....
het is natuurlijk zo dat ze er al een tijd mee bezig is geweest...maar om gelijk een nieuwe relatie te nemen is een beetje gevoelloos..je (ex)partner steunen in die tijd..dat had ze moeten doen in mijn ogenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:35 schreef merdeka het volgende:
Sterkte dan maar
Grappig dat dit topic net vanavond weer wat tot leven komt.....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vaagjes het idee dat ze die jongen zag zitten en toen maar het smoesje "ik zie je meer als een broer" verzon. Maar ja, daar heb jij ook niks aan. Veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je het uiteindelijk een plekje weet te geven.
Geen cadeautje.... en alleen een sms'je....quote:Op zondag 26 juni 2005 03:11 schreef Greetings het volgende:
Heeft ze je nog wel gefeliciteerd (en een cadeautje gegeven) op je verjaardag?
Ik vind het persoonlijk nogal 'raar' dat die vriendin dat met jou gaat zitten bespreken. Tenzij ze dat natuurlijk met je ex besproken heeft, maar anders heeft ze gewoon haar vertrouwen beschaamd. En dan kun je wel zeggen 'maar dat deed mn ex ook met mij', maar daar heeft zij weer geen bal mee te maken.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:40 schreef eymey het volgende:
Nou... ik heb vanavond een goede vriendin + partner van m'n ex op bezoek gehad... en daar een heel openhartig gesprek mee gehad. Toevallig was m'n ex vanmiddag ook bij haar op bezoek geweest samen met die nieuwe vlam.
Ja, maar wat WIL jij nu nog van haar? Het is uit, in elk geval wat haar betreft, ik kan me voorstellen dat zij inderdaad 'ja, ja' knikt en door gaat met haar leven, want wat moet ze hier nu meequote:Op zondag 26 juni 2005 02:57 schreef eymey het volgende:
Ik ben echter wel bang dat de energie die ik hier nog in steek.... dat die toch niet goed besteed zal zijn. Ook al tijdens onze relatie was ze heel goed in het doen alsof ze me snapte en erkende wat ik zei.. maar ondertussen ging ze gewoon weer verder en bleek het alleen maar ja en amen geweest te zijn om van het gesprek af te zijn.
Ze heeft het niet besproken, maar m'n ex weet wel dat zij inmiddels ook een erg goede vriendin van mij geworden is.... en ze weet ook dat ook wij gewoon nog contact met elkaar gaan houden. En dat ze er met mij ook over zou praten....quote:Op zondag 26 juni 2005 09:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nogal 'raar' dat die vriendin dat met jou gaat zitten bespreken. Tenzij ze dat natuurlijk met je ex besproken heeft, maar anders heeft ze gewoon haar vertrouwen beschaamd. En dan kun je wel zeggen 'maar dat deed mn ex ook met mij', maar daar heeft zij weer geen bal mee te maken.
Doorgaan... dat kan ik nu echt nog niet. Ik weet dat het moet, maar dat is echt nog makkelijker gezegd dan gedaan. Iedereen die me ziet, ziet dat ik er nog totaal kapot van ben....quote:Ja, maar wat WIL jij nu nog van haar? Het is uit, in elk geval wat haar betreft, ik kan me voorstellen dat zij inderdaad 'ja, ja' knikt en door gaat met haar leven, want wat moet ze hier nu meeMisschien is het slim als jij ook gewoon je leven oppakt, zonder al te veel gesprekken over haar, zonder te willen weten wat zij met die ander doet, zonder je daar druk om te maken.
Dat kan ik ook alleen maar door er veel met mensen over te praten... Als m'n familie en vrienden op MSN en zo er niet waren geweest, dan weet ik niet wat ik had gedaan....quote:Op zondag 26 juni 2005 09:36 schreef espina het volgende:
Ik vind het wel moedig van je, dat je je staande houdt.
Voor wat betreft dat laatste: zie andere topicquote:Op zondag 26 juni 2005 10:05 schreef espina het volgende:
misschien voelde zij zich in een kooitje opgesloten.. Nu ze die vrijheid heeft, is ze net een stuiterbal.. Tja, sommige mensen leren het nooit![]()
Ik heb het gevoel dat het tussen mij en mijn ex, dat het niet over is tussen ons. Klinkt maf..Terwijl ik er een streep eronder heb gezet...
![]()
Dat laat ik haar nu ook zeker doen, zeker nu ze op deze manier met alles is omgegaan.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:14 schreef espina het volgende:
Over dat eerste, hoe harder je werkt om haar de vrijheid te geven, voelt zij zich toch schuldig erover. En dat een rol heeft gespeeld, dat ze naar school is gegaan.. Heeft ook zeker mee te maken. Totaal andere belevingswereld. Dan verlang je ook weer naar vroeger, na een tijdje krijg je er alleen maar spijt van. Want je jeugd is geweest.. Trouwens, ze moet nu ook haar verantwoordelijkheid nemen voor haar daden. Neem haar niet te snel terug, als het uit is met d'r lover. Zulke dingen hebben altijd een houdsbaarheids datum. Dat heb ik ook veel gezien in mijn omgeving..
Wat een kutwijf. Dat ze die andere gast gewoon wil blijven zien is echt zwak zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef eymey het volgende:"ze wilde ons allebei een eerlijke kans geven".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |