abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2005 @ 03:12:06 #51
101852 kokos
mividaloca
pi_28005324
Jezus heb het verhaal gelezen om drie uur 's nachts. Wattefuck man Wat doet ze? Sterkte !
Viva los Vatos Locos
pi_28006275
niet biek, maar ga idd lekker sporten ofzo kom je altijd leuke mensen tegen
veel sterkte iig
  vrijdag 17 juni 2005 @ 08:11:47 #53
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_28006434
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 00:57 schreef LePenseur het volgende:
Knippie.
Ik heb trouwens het geluk gehad dat die nieuwe vriend van m'n ex haar al na een maand of twee gedumpt gehad. Ik gun jou ook echt zo'n bericht! Zoiets maakt gelijk je humeur voor een hele maand goed .
Knippie.
Aan de ene kant begrijp ik dit soort reacties.
Aan de andere kant strookt het totaal niet met het concept liefde.
Zeker niet als je, zoals TS zelf ook zegt, 'zielsveel van iemand houdt'.

NIW, ik vind het rot voor TS dat hij in deze situatie zit.
Het loslaten van een diepe liefde is op z'n zachtst gezegd moeilijk.
Sterkte eymey!
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
pi_28007007
Tering wat een stinkhoer. Sterkte dude, welke stad woon je nu ?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 08:58:00 #55
11766 eymey
koning één-oog
pi_28007063
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 08:54 schreef _Liquid het volgende:
Tering wat een stinkhoer. Sterkte dude, welke stad woon je nu ?
Ik blijf in Almere wonen.....
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  vrijdag 17 juni 2005 @ 08:59:46 #56
11766 eymey
koning één-oog
pi_28007094
Vandaag voel ik me nog steeds rot... moet steeds maar denken aan het idee dat ze dit weekend waarschijnlijk met het mooie weer in het vooruitzicht lekker leuke dingen met elkaar aan het doen zijn en zo.....

Voorlopig zal ik er inderdaad nog niet overheen zijn ben ik bang... de liefde zit te diep en het is op een té slechte manier over gegaan.....
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28007139
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 08:11 schreef Sapphire het volgende:

Aan de ene kant begrijp ik dit soort reacties.
Aan de andere kant strookt het totaal niet met het concept liefde.
Zeker niet als je, zoals TS zelf ook zegt, 'zielsveel van iemand houdt'.

NIW, ik vind het rot voor TS dat hij in deze situatie zit.
Het loslaten van een diepe liefde is op z'n zachtst gezegd moeilijk.
Sterkte eymey!
het concept liefde, my ass, het is idd echt een oppepper van formaat als de nieuwe liefde van je ex, waarvoor ze je nota bene verlaten heeft, je ex na een paar weken dumpt .

TS: sterkte met het verwerken van dit verlies ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 17 juni 2005 @ 09:08:40 #58
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_28007250
Sterkte. Diep triest, hoe makkelijk die trut zich overheen zette en zonder enig schaamte aan ene pleziertje begint. Hoop dat je er overheen zet.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_28007335
Niets van haar weten de komende tijd helpt het beste. Sterkte ermee, egoistisch meisje :|
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2005 @ 09:52:40 #60
43556 miss_dynastie
pi_28008127
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef eymey het volgende:
Ze had al een tijd het gevoel dat ze niet meer verliefd op me was en dat ze vond dat de sleur een beetje in de relatie gekomen was en dat ze me eigenlijk meer als broer/goede vriend was gaan zien dat 'geliefde'. Ook was ze dus verliefd geworden op een ander. Mijn wereld stortte op dat moment al in....
Dat kan, en dat komt vaker voor, hoe triest dat ook is, maar....
quote:
Ze had tijd nodig om na te denken zei ze... ondertussen wilde ze wel contact houden met hem en ook gewoon naar z'n verjaardag op 11 juni. Dat ik (en sommigen met mij) dat niet zo'n goed idee vonden kon haar niks schelen... "ze wilde ons allebei een eerlijke kans geven". Ik voelde me toen reeds een beetje gepasseerd.
dit hoef je niet te pikken hoor, echt niet. Ik zie al een paar keer het woord goedzak voorbij komen, en dat lijkt me wel op zijn plaats in dit specifieke geval. Zoiets laat je je gewoon niet zeggen. Je kunt hooguit overleggen dat je het zo doet (dat heb ik in elk geval weleens gehoord, van mensen die het zo hebben gedaan), maar niet: heeeeej, luister eens, ik ga die ander ook een eerlijke kans geven hoor, doeidoei.

En verder zou ik proberen me niet al te druk meer om haar te maken. Tuurlijk gaat zij een leuk weekend tegemoet, maar probeer je daar niet al te druk meer om te maken, ze heeft nu eenmaal voor deze vent gekozen, klaar. En als ze terug zou willen komen... tja, ik zou daar maar eens héél goed over nadenken hoor

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_dynastie op 17-06-2005 14:45:37 ]
  vrijdag 17 juni 2005 @ 09:59:35 #61
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_28008287

Sterkte jongen...

Schrale troost: over een maand of twee voel je je alweer stukken beter.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 17 juni 2005 @ 10:35:58 #62
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28009234
klote voor je, maar life sucks. Ik zou liever gedumpt worden dan aan het lijntje gehouden door iemand die niets meer voor me voelt. En als ze uitgekeken was op jullie relatie, dan kan het gebeuren dat ze verliefd wordt op iemand anders.

Voor jou komt het misschien een beetje uit de lucht vallen, maar zij is er natuurlijk al veel langer mee bezig geweest. Dat proces wilde ze blijkbaar niet met jou delen, maar het zelf uitzoeken. Maar zeg nu zelf: als ze wat tegen je had gezegd over haar twijfels, denk je nu echt dat jij daar iets aan had kunnen doen om de relatie te redden? Het waren háár twijfels, niet de jouwe. Ze moest daar zelf een beslissing over nemen, en dat heeft ze ook gedaan.

Jammer, maar zo eindigen relaties nogal eens. Ik vind haar geen trut, btw. Soms ebt het gevoel voor een geliefde weg. Als je wilt kan je dan voor de relatie vechten, maar als je niet met diegene verder wil heeft dat totaal geen zin. Zij heeft besloten om met iemand anders verder te gaan, en er is niets wat je daartegen kunt doen. Je kan niet van haar verlangen dat ze bij jou blijft terwijl ze geen toekomst wil met jou, maar verliefd is geworden op een ander. Het doet nu gewoon pijn.

Sterkte dan maar
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_28011093
Pijnlijk herkenbaar... sterkte..

Het kost veel tijd maar het slijt.....
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:41:09 #64
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_28017826
Sterkte!

Ik heb dit ook een tweetal keren meegemaakt, dat iemand je zonder moeite opzij zet. Maar alle 2 de keren ben ik uiteindelijk ook als winnaar uit de strijd gekomen. Echt, dit meisje wordt niet gelukkig in de liefde, in ieder geval niet met deze nieuwe vlam. Compleet het contact verbreken, en niets meer met haar te maken willen hebben. Heeft mij de laatste keer geholpen er vrij snel overheen te komen.
pi_28017957
Diep triest, succes
  vrijdag 17 juni 2005 @ 14:49:44 #66
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_28018112
En opeens besef je het weer, uiteindelijk zijn ze allemaal ...
  vrijdag 17 juni 2005 @ 15:00:32 #67
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28018483
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:49 schreef Wrinex het volgende:
En opeens besef je het weer, uiteindelijk zijn ze allemaal ...
verknipt
pi_28019111
Net alsof je dat sletje nog terug wilt na zo een naaistreek !!

Ik woon bij je in de buurt
pi_28021203
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef MaRySe het volgende:

wow....

Een vrouw die even geil als een man is.

pi_28025713
Veel sterkte, jong.

Probeer het te verwerken en achter je te laten. Zodat je spoedig klaargestoompt bent voor de komende dames in je leven. Dat is nu heel makkelijk gezegd, maar over een tijdje ben je juist blij dat je zo'n twijfeltrutje kwijt bent. Er zijn er genoeg die wel weten wat ze willen.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 19:19:02 #71
11682 Moonah
Jolie femme
pi_28026204
Lullig voor je eymey.
Sterkte!
Zien we je nu weer wat vaker op Fok? Want de afgelopen 3 jaar ben ik je niet meer tegengekomen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_28031738
Wat een klote streek mede omdat ze jou altijd gesteund heeft kan ik mij voorstellen dat dit een behoorlijke klap is. Ook omdat ze nooit eerlijk is geweest en kennelijk niet de behoefte voelde jou ook maar iets te vertellen. Dat geeft maar weer eens aan hoe hard sommige mensen kunnen zijn. Je zou iig verwachten dat ze eerlijk en open alles zou vertellen. Kennelijk is dat iets dat zij niet kan. En dan al de cliches die je over je heen krijgt. Daar zit je nou echt niet op te wachten. Tja zo zijn mensen nu eenmaal, ze weten niet hoe ze moeten reageren en trekken dan maar een blik met cliches open.

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en ben tot de conclusie gekomen dat sommige mensen moeite hebben met communiceren. Het kan ook zo zijn dat alles wat jullie hebben meegemaakt je wellicht teveel hebt opgetreden als een broer. Uiteindelijk gaat dat zich wreken, echter neemt het niet weg dat ze jou zoiets kan flikken.

Maar goed sterkte zou ik zeggen, jij hebt haar vertrouwen geschonken en zij heeft dat beschaamd. Dat zegt veel meer over haar dan over jou!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 00:45:19 #73
11766 eymey
koning één-oog
pi_28035643
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 10:35 schreef merdeka het volgende:
klote voor je, maar life sucks. Ik zou liever gedumpt worden dan aan het lijntje gehouden door iemand die niets meer voor me voelt. En als ze uitgekeken was op jullie relatie, dan kan het gebeuren dat ze verliefd wordt op iemand anders.

Voor jou komt het misschien een beetje uit de lucht vallen, maar zij is er natuurlijk al veel langer mee bezig geweest. Dat proces wilde ze blijkbaar niet met jou delen, maar het zelf uitzoeken. Maar zeg nu zelf: als ze wat tegen je had gezegd over haar twijfels, denk je nu echt dat jij daar iets aan had kunnen doen om de relatie te redden? Het waren háár twijfels, niet de jouwe. Ze moest daar zelf een beslissing over nemen, en dat heeft ze ook gedaan.

Jammer, maar zo eindigen relaties nogal eens. Ik vind haar geen trut, btw. Soms ebt het gevoel voor een geliefde weg. Als je wilt kan je dan voor de relatie vechten, maar als je niet met diegene verder wil heeft dat totaal geen zin. Zij heeft besloten om met iemand anders verder te gaan, en er is niets wat je daartegen kunt doen. Je kan niet van haar verlangen dat ze bij jou blijft terwijl ze geen toekomst wil met jou, maar verliefd is geworden op een ander. Het doet nu gewoon pijn.

Sterkte dan maar
Ik denk uiteindelijk ook wel dat je gelijk hebt.... behalve dat ik, haar kennende, gewoon denk dat de verliefdheid op die jongen en haar neiging om snel naar pleziertjes te vluchten meer invloed heeft gespeeld dan dat ze echt totaal niets meer in onze relatie zou zien.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 00:47:16 #74
11766 eymey
koning één-oog
pi_28035697
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:41 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Sterkte!

Ik heb dit ook een tweetal keren meegemaakt, dat iemand je zonder moeite opzij zet. Maar alle 2 de keren ben ik uiteindelijk ook als winnaar uit de strijd gekomen. Echt, dit meisje wordt niet gelukkig in de liefde, in ieder geval niet met deze nieuwe vlam. Compleet het contact verbreken, en niets meer met haar te maken willen hebben. Heeft mij de laatste keer geholpen er vrij snel overheen te komen.
Hoe ben je er die twee keren achter gekomen dat je als winnaar uit de strijd bent gekomen? Kwam je achteraf nog te weten wat er uiteindelijk van ze geworden was? . Ben ik gewoon benieuwd naar.

En tsja... helemaal het contact verbreken kan helaas nog niet.... ten eerste ben ik er nog niet uit of ik dat echt wil... nu misschien wel maar als het weg gezakt is niet meer. En we hebben nog veel dingen te verdelen en zo....
  zaterdag 18 juni 2005 @ 00:49:26 #75
11766 eymey
koning één-oog
pi_28035734
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef MaRySe het volgende:

hehe

Helaas geef je niet alle info over jezelf weer in je profiel en fotoboek

Maarehm..... ik heb het liefste dat mensen haar hie rgeen sletje of hoer noemen. Dat was ze nou ook weer niet. 1 ding weet ik wel echt zeker: Ze is me tijdens de relatie altijd trouw geweest in de zin van nie tvreemd gaan en zo. Dat weet ik gewoon. Daar vertrouwde ik haar gewoon in.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 00:54:21 #76
11766 eymey
koning één-oog
pi_28035861
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 22:29 schreef Chewbacca het volgende:
Wat een klote streek mede omdat ze jou altijd gesteund heeft kan ik mij voorstellen dat dit een behoorlijke klap is. Ook omdat ze nooit eerlijk is geweest en kennelijk niet de behoefte voelde jou ook maar iets te vertellen. Dat geeft maar weer eens aan hoe hard sommige mensen kunnen zijn. Je zou iig verwachten dat ze eerlijk en open alles zou vertellen. Kennelijk is dat iets dat zij niet kan. En dan al de cliches die je over je heen krijgt. Daar zit je nou echt niet op te wachten. Tja zo zijn mensen nu eenmaal, ze weten niet hoe ze moeten reageren en trekken dan maar een blik met cliches open.
Tsja... ik heb haar ook altijd gesteund.... geholpen met afbetalen van schulden die ze had gemaakt, ook voor mijn tijd, en haar deel van de huur van de kamer betaald. En met het verlies van haar moeder, een jaar geleden... en ik heb haar volledig gesteund toen ze vorig jaar aan een nieuwe opleiding begonnen is. Ik heb dus echt erg veel energie in haar, en daarmee onze relatie, gestoken... en zelf ook veel leuke dingen gelaten om haar ook financieel te helpen.

Op bepaalde punten was ze verder best eerlijk... behalve dus met dingen die onze relatie echt konden bedreigen. Zoals eerder gezegd, ze zou nooit vreemdgaan... weet ok zeker dat ze dat niet heeft gedaan. Maar ze kon al geirriteerd raken als ik tijdens het praten over haar geslotenheid qua gevoelens over scenario's begon, zoals deze die dus net heeft plaatsgevonden....
quote:
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en ben tot de conclusie gekomen dat sommige mensen moeite hebben met communiceren. Het kan ook zo zijn dat alles wat jullie hebben meegemaakt je wellicht teveel hebt opgetreden als een broer. Uiteindelijk gaat dat zich wreken, echter neemt het niet weg dat ze jou zoiets kan flikken.
Dat kan inderdaad zo zijn... dat ik meer als broer ben gaan optreden... en als soort vader... zelfs als sociaal werker misschien....
quote:
Maar goed sterkte zou ik zeggen, jij hebt haar vertrouwen geschonken en zij heeft dat beschaamd. Dat zegt veel meer over haar dan over jou!
Inderdaad... daar hou ik het dan ook maar op.....
  zaterdag 18 juni 2005 @ 00:55:57 #77
11766 eymey
koning één-oog
pi_28035901
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:19 schreef Moonah het volgende:
Lullig voor je eymey.
Sterkte!
Zien we je nu weer wat vaker op Fok? Want de afgelopen 3 jaar ben ik je niet meer tegengekomen...
Hey moonah... leuk dat je me nog kent zeg
Inderdaad, ben die 3 jaar niet meer zo vaak op fok geweest.... en dan meestal ook maar passief. Wat dat betreft... zullen jullie me mss. wel weer wat vaker zien

zaterdag 18 juni 2005 @ 01:59:11 #78
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28036768
3 jaar is lang, maar het leven gaat door, zij heeft een nieuwe vriend, accepteer het.

Ik heb 2 keer een langere relatie gehad van meer dan 2 jaar, wel zelf uitgemaakt allebei.
Het was niet leuk in het begin, maar het moest gewoon gebeuren en hoe langer je ermee wacht hoe moeilijker.
Probeer een vervanging te vinden voor je tijd, bijvoorbeeld sport, muziek, studie, een andere hobby, leer nieuwe vrienden kennen via via.
Hopelijk hou je leuke herinneringen aan haar over, ik heb die niet. Ik zie ze allebei als grote vergissingen.

Jij vindt haar nog steeds leuk enzo, maar denk eens na wat ze je flikt. Ze laat je zomaar in een keer vallen voor die andere gast. Dat doe je gewoon niet. Jij bent degene die normaal handelt, zij niet.
Doe gewoon alsof ze je niks interesseert. Ik begrijp precies hoe je je voelt als ik je verhaal lees, maar geloof me dat je na 1 maand er vrede mee hebt.
Jou kent ze al 3 jaar en dat vindt ze niet meer spannend enzo, die andere gast is een nieuw project en dat ziet ze als een uitdaging. Over 3 jaar kan ze zelf kiezen bij wie ze een leukere tijd heeft gehad. En dan ben jij degene die misschien een succesvol leven heeft met een mooi huis, baan, gezin misschien... en dan kom je haar misschien ooit nog eens tegen, dat geeft je voldoening, geloof dat maar!
pi_28038860
quote:

Sterkte dan maar
Mooi gesproken.
Nou, ik weet het zo net nog niet.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:08:50 #80
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_28040910
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 00:47 schreef eymey het volgende:

[..]

Hoe ben je er die twee keren achter gekomen dat je als winnaar uit de strijd bent gekomen? Kwam je achteraf nog te weten wat er uiteindelijk van ze geworden was? . Ben ik gewoon benieuwd naar.

En tsja... helemaal het contact verbreken kan helaas nog niet.... ten eerste ben ik er nog niet uit of ik dat echt wil... nu misschien wel maar als het weg gezakt is niet meer. En we hebben nog veel dingen te verdelen en zo....
Idd, ik kom ze nu nog wel s tegen en ik ga nu zelfs nog om met 1 van de 2. Ik kan niet precies uitleggen wat ik bedoel met de winnaar uit de strijd, maar zo voelt dat. Kijk, zij zijn fout geweest, in jouw geval is de ander ook fout geweest. Consequenties moeten nou eenmaal gedragen worden, en daar zal zij ook achter komen. Echt, dat is altijd zo. Op de een of andere manier zal jij over een tijd de winnaar zijn, als je dat zo mag zeggen dan.

En wat mij ook heeft geholpen is er steeds over na te denken wat er mij is aangedaan. Op die manier kan ik mij neutraal en kil opstellen naar degene met wie ik nog wel s omga, en dat helpt echt. Laat niet met je sollen, en wees in zo'n geval niet te lief.

Dat waren mijn tips
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:49:16 #81
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_28041537
Op een paar punten na is mijn relatie bijna identiek verlopen. Wat een kutzooi ook allemaal, wij waren op 9 juni (wel toevallig) 4 jaar bij elkaar en door een gefuck met haar mocht het helaas niet zo zijn. Wat me wel steeds weer opvalt is dat de meiden/vrouwen het uitmaken of het opeens niet meer weten en ze kunnen ook niet eens to the point zijn. Altijd dat rare vage onduidelijke gedoe, ben eens eerlijk dat is voor beide beter.

Ik wens je veel sterkte, ik weet het is een kuttijd. Vooral omdat het lijkt alsof het voor haar niks betekent en zij alweer plezier heeft met een ander. En die gedachten spoken de hele dag door je hoofd. Als je er weer bovenop bent gekomen kies dan in volgende relaties altijd voor jezelf, laat het van twee kanten komen en doe niet "alles" voor haar.
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_28126516
quote:

Sterkte dan maar
het is natuurlijk zo dat ze er al een tijd mee bezig is geweest...maar om gelijk een nieuwe relatie te nemen is een beetje gevoelloos..je (ex)partner steunen in die tijd..dat had ze moeten doen in mijn ogen
jaja..tis allemaal wat
pi_28236145
Crap zeg !

Echt sterkte in deze tijden....
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zaterdag 25 juni 2005 @ 23:11:47 #84
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_28236814
Ik heb vaagjes het idee dat ze die jongen zag zitten en toen maar het smoesje "ik zie je meer als een broer" verzon. Maar ja, daar heb jij ook niks aan. Veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je het uiteindelijk een plekje weet te geven.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 26 juni 2005 @ 00:40:36 #85
11766 eymey
koning één-oog
pi_28239491
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 23:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vaagjes het idee dat ze die jongen zag zitten en toen maar het smoesje "ik zie je meer als een broer" verzon. Maar ja, daar heb jij ook niks aan. Veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat je het uiteindelijk een plekje weet te geven.
Grappig dat dit topic net vanavond weer wat tot leven komt.....

Nou... ik heb vanavond een goede vriendin + partner van m'n ex op bezoek gehad... en daar een heel openhartig gesprek mee gehad. Toevallig was m'n ex vanmiddag ook bij haar op bezoek geweest samen met die nieuwe vlam.

Het is te veel (en dat wil ik op dit moment ook ff niet) om hier over uit te wijden: Voldoende is om te stellen dat ze eigenlijk al een hele tijd met de gedachte speelde om niet meer met me verder te willen en eigenlijk alleen maar heeft gewacht tot een leuke jongen zich aandiende waar ze het ook echt mee aan durfde om iets te beginnen..... Tenminste... dat is de indruk die ik nu echt heb.... en eigenlijk ook al een beetje had

Eigenlijk had ik dat gedurende de afgelopen maanden ook al steeds meer door.... allemaal van die gebeurtenissen en momenten waarop ik twijfel bij haar merkte of merkte dat er iets niet meer goed was, maar ze me dat nooit wilde vertellen.

Die punten bleken dus te kloppen......
  zondag 26 juni 2005 @ 01:20:25 #86
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28240728
als ze dat nou maar eerlijk had durven te vertellen toen, dan had het voor jullie beiden prettiger geweest om uit elkaar te gaan IMHO
patat ftw :)
pi_28241453
Het beste kan je hieruit een hele wijze les leren, je gevoel bedriegt je nooit ! Als er voor je gevoel iets niet goed zit, dan klopt het ! Gevoel kan altijd misleidend zijn maar dat kan alleen gebeuren als er gebrek is aan DUIDELIJKHEID !

Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt, zij was de liefde van je leven... je hebt zeker het gevoel dat het niet af is omdat het niet zo gegaan is zoals het zou moeten ! Zij had de relatie nog kunnen redden als ze maar eerlijk en openhartig was geweest.. zodat jullie er allebei aan konden werken. Zo is het helaas niet gegaan zij is je gepasseerd zoasl jij het al mooi zei... zei heeft je niet betrokken bij haar 'problemen' wat dus helemaal fout is want in een relatie ben je er juist voor elkaar !

stom... maja het beste is denk om gewoon eerlijk te zijn over het hele feit dat zij een fout is begaan door niet eerlijk t zijn. Het is niet jou schuld, als je dat maar weet ! Je kan alleen maar zien dat ze ooit terug komt als het lampje bij haar brand dat zij fout is bezig geweest ! Zo niet.. Daar moet je echt niet jou probleem van maken !
Altijd aan het dromen...
  zondag 26 juni 2005 @ 02:57:12 #88
11766 eymey
koning één-oog
pi_28242081
Inderdaad... die vriendin raadde me nog wel aan, ook nav. onduidelijkheden over de brief die ik m'n ex had geschreven, om voor binnenkort eens ergens op een neutrale plek af te spreken en proberen te praten.....

Dat was ik ook al wel van plan. Gewoon haar de dingen vragen die ik nog wil weten, en evt. gewoon goed duidelijk maken hoe ik me voel bij dit gebeuren.

Ik ben echter wel bang dat de energie die ik hier nog in steek.... dat die toch niet goed besteed zal zijn. Ook al tijdens onze relatie was ze heel goed in het doen alsof ze me snapte en erkende wat ik zei.. maar ondertussen ging ze gewoon weer verder en bleek het alleen maar ja en amen geweest te zijn om van het gesprek af te zijn.

Nog een excuus van haar om bepaalde dingen niet aan me te vertellen als ze toch waren uit gekomen, was dat ze bang was dat ik boos zou worden.
Tsja, wat wil je dan..... In een relatie kun je ook wel eens boos op iemand zijn.... maar als je daar dan vervolgens goed over praat met duidelijke argumenten naar elkaar toe, dan hoeft dat geen probleem te zijn. Zo lang je die confrontatie maar niet uit de weg gaat want dan ontstaan er juist problemen.

En ze had ook als geen ander kunnen weten, en dat heb ik haar ook erg vaak geprobeerd duidelijk te maken, dat ik echt niet ergens ineens super kwaad van zal worden en degene meteen laten vallen. En zeker zij had altijd een erg hoog krediet bij me, wat dat betreft.
pi_28242179
Heeft ze je nog wel gefeliciteerd (en een cadeautje gegeven) op je verjaardag?
  zondag 26 juni 2005 @ 08:57:11 #90
11766 eymey
koning één-oog
pi_28243102
quote:
Op zondag 26 juni 2005 03:11 schreef Greetings het volgende:
Heeft ze je nog wel gefeliciteerd (en een cadeautje gegeven) op je verjaardag?
Geen cadeautje.... en alleen een sms'je....
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2005 @ 09:02:46 #91
43556 miss_dynastie
pi_28243130
quote:
Op zondag 26 juni 2005 00:40 schreef eymey het volgende:
Nou... ik heb vanavond een goede vriendin + partner van m'n ex op bezoek gehad... en daar een heel openhartig gesprek mee gehad. Toevallig was m'n ex vanmiddag ook bij haar op bezoek geweest samen met die nieuwe vlam.
Ik vind het persoonlijk nogal 'raar' dat die vriendin dat met jou gaat zitten bespreken. Tenzij ze dat natuurlijk met je ex besproken heeft, maar anders heeft ze gewoon haar vertrouwen beschaamd. En dan kun je wel zeggen 'maar dat deed mn ex ook met mij', maar daar heeft zij weer geen bal mee te maken.
quote:
Op zondag 26 juni 2005 02:57 schreef eymey het volgende:
Ik ben echter wel bang dat de energie die ik hier nog in steek.... dat die toch niet goed besteed zal zijn. Ook al tijdens onze relatie was ze heel goed in het doen alsof ze me snapte en erkende wat ik zei.. maar ondertussen ging ze gewoon weer verder en bleek het alleen maar ja en amen geweest te zijn om van het gesprek af te zijn.
Ja, maar wat WIL jij nu nog van haar? Het is uit, in elk geval wat haar betreft, ik kan me voorstellen dat zij inderdaad 'ja, ja' knikt en door gaat met haar leven, want wat moet ze hier nu mee Misschien is het slim als jij ook gewoon je leven oppakt, zonder al te veel gesprekken over haar, zonder te willen weten wat zij met die ander doet, zonder je daar druk om te maken.
  zondag 26 juni 2005 @ 09:14:51 #92
11766 eymey
koning één-oog
pi_28243192
quote:
Op zondag 26 juni 2005 09:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk nogal 'raar' dat die vriendin dat met jou gaat zitten bespreken. Tenzij ze dat natuurlijk met je ex besproken heeft, maar anders heeft ze gewoon haar vertrouwen beschaamd. En dan kun je wel zeggen 'maar dat deed mn ex ook met mij', maar daar heeft zij weer geen bal mee te maken.
Ze heeft het niet besproken, maar m'n ex weet wel dat zij inmiddels ook een erg goede vriendin van mij geworden is.... en ze weet ook dat ook wij gewoon nog contact met elkaar gaan houden. En dat ze er met mij ook over zou praten....
quote:
Ja, maar wat WIL jij nu nog van haar? Het is uit, in elk geval wat haar betreft, ik kan me voorstellen dat zij inderdaad 'ja, ja' knikt en door gaat met haar leven, want wat moet ze hier nu mee Misschien is het slim als jij ook gewoon je leven oppakt, zonder al te veel gesprekken over haar, zonder te willen weten wat zij met die ander doet, zonder je daar druk om te maken.
Doorgaan... dat kan ik nu echt nog niet. Ik weet dat het moet, maar dat is echt nog makkelijker gezegd dan gedaan. Iedereen die me ziet, ziet dat ik er nog totaal kapot van ben....

En wat betreft dat praten: na m'n brief aan haar, lijkt zij daar ook de behoefte aan et hebben, ookal verwacht ik er niet veel van. Maar nee.... zonder nog een aantal antwoorden kan ik niet door gaan....
pi_28243287
Ik vind het wel moedig van je, dat je je staande houdt.
  zondag 26 juni 2005 @ 09:54:07 #94
11766 eymey
koning één-oog
pi_28243382
quote:
Op zondag 26 juni 2005 09:36 schreef espina het volgende:
Ik vind het wel moedig van je, dat je je staande houdt.
Dat kan ik ook alleen maar door er veel met mensen over te praten... Als m'n familie en vrienden op MSN en zo er niet waren geweest, dan weet ik niet wat ik had gedaan....

Volgens m'n moeder heb ik een sterk karakter en moet ik hier, ookal is het moeilijk... mee kunnen dealen.

Waar mensen zich wel over verbazen is dat ik verstandelijk zo helder op onze relatie terug kijk......

Maar binnenin vreet echt alles aan me hoor... Waar het ooit fout is gegaan... waarom ze van die lieve persoonlijkheid die rust vond in de warmte en houvast die ik haar gaf... in de laatste paar weken weer veranderd is in een losbol die alles verder niet te serieus neemt.....
pi_28243470
misschien voelde zij zich in een kooitje opgesloten.. Nu ze die vrijheid heeft, is ze net een stuiterbal.. Tja, sommige mensen leren het nooit
Ik heb het gevoel dat het tussen mij en mijn ex, dat het niet over is tussen ons. Klinkt maf.. Terwijl ik er een streep eronder heb gezet...
  zondag 26 juni 2005 @ 10:10:14 #96
11766 eymey
koning één-oog
pi_28243514
quote:
Op zondag 26 juni 2005 10:05 schreef espina het volgende:
misschien voelde zij zich in een kooitje opgesloten.. Nu ze die vrijheid heeft, is ze net een stuiterbal.. Tja, sommige mensen leren het nooit
Ik heb het gevoel dat het tussen mij en mijn ex, dat het niet over is tussen ons. Klinkt maf.. Terwijl ik er een streep eronder heb gezet...
Voor wat betreft dat laatste: zie andere topic

En verder... tsja.... die indruk had ik ook af en toe wel... dat ze zich 'opgesloten' voelde... terwijl ik er de laatste 1,5 jaar echt keihard aan gewerkt had om haar zo vrij mogelijk te laten en ze die vrijheid dus ook gwoon had.

Ik ben toch ook bang dat haar weer naar school gaan en met gemiddeld 4-5 jaar jongere klasgenoten dan zij zelf om gaan, dat dat ook een grote invloed op haar persoonlijkheid heeft gehad en meegespeeld zal hebben in dit alles....
pi_28243546
Over dat eerste, hoe harder je werkt om haar de vrijheid te geven, voelt zij zich toch schuldig erover. En dat een rol heeft gespeeld, dat ze naar school is gegaan.. Heeft ook zeker mee te maken. Totaal andere belevingswereld. Dan verlang je ook weer naar vroeger, na een tijdje krijg je er alleen maar spijt van. Want je jeugd is geweest.. Trouwens, ze moet nu ook haar verantwoordelijkheid nemen voor haar daden. Neem haar niet te snel terug, als het uit is met d'r lover. Zulke dingen hebben altijd een houdsbaarheids datum. Dat heb ik ook veel gezien in mijn omgeving..
  zondag 26 juni 2005 @ 10:18:52 #98
11766 eymey
koning één-oog
pi_28243585
quote:
Op zondag 26 juni 2005 10:14 schreef espina het volgende:
Over dat eerste, hoe harder je werkt om haar de vrijheid te geven, voelt zij zich toch schuldig erover. En dat een rol heeft gespeeld, dat ze naar school is gegaan.. Heeft ook zeker mee te maken. Totaal andere belevingswereld. Dan verlang je ook weer naar vroeger, na een tijdje krijg je er alleen maar spijt van. Want je jeugd is geweest.. Trouwens, ze moet nu ook haar verantwoordelijkheid nemen voor haar daden. Neem haar niet te snel terug, als het uit is met d'r lover. Zulke dingen hebben altijd een houdsbaarheids datum. Dat heb ik ook veel gezien in mijn omgeving..
Dat laat ik haar nu ook zeker doen, zeker nu ze op deze manier met alles is omgegaan.

En tsja... ik ga haar ook zeggen dat, als ze ooit echt eens zo diep in de put zit dat ze het ff niet meer weet... ze altijd naar me toe mag komen voor raad.... omdat ik toch ook gewoon nog steeds een zwak heb voor haar.

Maar haar zo maar weer terug nemen en zo... nee... dat zou ik niet direct meer doen (den ik... . )
pi_28243661
Ik zeg dat omdat jezelf in bescherming moet nemen. Want anders speelt ze met je. Sta boven deze situatie. Het is altijd fijn dat je voor haar klaar gaat staan. Maar die tijd is ook over, laat het haar dan ook merken. Wilt ze je terug, zou ze daar moeite voor moeten doen.
pi_28243756
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef eymey het volgende:"ze wilde ons allebei een eerlijke kans geven".
Wat een kutwijf. Dat ze die andere gast gewoon wil blijven zien is echt zwak zeg.

Als ze slim en volwassen was geweest had ze zowiezo die ander aan de kant gezet.

Het is wel een erg lang verhaal gast.. Ben bij mn quote opgehouden met lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')