Dat zal ik zeker doen.... hoewel die drempel voor mij over het algemeen behoorlijk hoog is... nieuwe contacten proberen te leggen.... ik ben in m'n eentje namelijk best wel een onzeker type.... zeker nu ik alles weer in m'n eentje moet doen, voel ik me buiten en in de stad vaak erg opgelaten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:30 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb gewoon het hele verhaal lopen lezen zeg.
Mja sterkte komende tijd en zoek een leuke hobby of sport in je huidige woonplaats om contacten te maken!.
Dank je.... ergens diep in m'n hart hoop ik natuurlijk dat ze terug zal komen. Aan de andere kant is voor mij nu wel het moment aangebroken om heel goed na te denken over wat ik wil... en in het (onwaarschijnlijkequote:Op donderdag 16 juni 2005 23:32 schreef Breukink het volgende:
Jezus, misschien moet ik niet reageren, maar ik vind het zo rot voor je...( en je hebt er niks aan, weet ik wel)
Ik wil je heel veel sterkte wensen, ik weet wel ongeveer wat je nu meemaakt. Misschien komt ze zichzelf nog tegen, en komt ze met hangende pootjes bij je terug. Ik hoop het echt voor.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen. STERKTE !
knap dat je je verhaal hier doet....
We hebben elkaar in het begin via MSN ontmoet. Zoals ik al zei woonde ik nog in Apeldoorn en zij al in Almere. We zijn min of meer verliefd op elkaar geworden op elkaars karakter en wat we tegen elkaar zeiden, en door elkaar te zien via de webcam.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:43 schreef ivetje het volgende:
Krijg tranen in mijn ogen als ik dit lees...dat iemand met wie je zoveel hebt gedeeld je zo kan laten vallen. Het ergste wat je je kan bedenken overkomt je....heel veel sterkte iig
misschien heel stom, maar ik volg 1 ding niet9 juni hadden jullie 3 jaar, terwijl je elkaar pas op 15 juni voor het eerst gezien hebt...sorry dat ik dit vraag, maar ben wel beetje nieuwsgierig naar hoe dat zit
Als je het niet wil uitleggen vind ik het prima hoor...hoeft niet...
Ok...zoiets dacht ik al wel, maar toch. Ben te nieuwsgierig danquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:50 schreef eymey het volgende:
[..]
We hebben elkaar in het begin via MSN ontmoet. Zoals ik al zei woonde ik nog in Apeldoorn en zij al in Almere. We zijn min of meer verliefd op elkaar geworden op elkaars karakter en wat we tegen elkaar zeiden, en door elkaar te zien via de webcam.
Op 9 juni 2002 hebben we toen al besloten dat we wat met elkaar wilden beginnen, en heb haar toen dus 15 juni echt voor het eerst gezien. En de klik was er net zo hard als op msn
Tsja, zo zie je maar weer... Internet kan je heel wat moois opleveren, maar het kan door Internet ook zomaar ineens afgelopen zijn......
Voor wat betreft het huisje heb ik mijn plan ook al wel getrokken ja... dus daar ga ik me ook hard voor maken om dat alsnog te krijgen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zuur.
Maar ik verwacht niet dat ze met haar verknipte handelswijze gelukkig zal worden. Zorg ervoor dat jij als laatste lacht.
Wat betreft dat huisje, ga naar de woningbouw en doe je verhaal, dat je in de steek gelaten bent en je erg had verheugd op dat huis, wat je in feite toekomt, en dat je dat niet ook wilt kwijtraken.
Een beetje sympathie opwekken kan je misschien helpen daarmee.
Sterkte.
Zeer zuur, inderdaad.quote:
Dat ze van de ene in de andere relatie overgaat?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:53 schreef eymey het volgende:
Voor wat betreft haar: tsja.... volgens familieleden van haar is het typerend voor haar, altijd al geweest..... wat dat betreft hebben we het nog lang vol gehouden.
Joh, je mag ze best het licht in de ogen misgunnen hoor, als je het mij vraagt. Zeker haar.quote:Tsja.... Ik hoop alleen maar voor die ander dat hij haar dan op de lange duur wel kan geven wat ze denkt gemist te hebben....
Dat heeft ze volgens mij voor mij niet zo vaak gedaan... maar wel wel gesprekken en confrontaties uit de weg gaan en op een gegeven moment maar voor het 'leuke' kiezen, of zich verschuilen achter pleziertjes.quote:Dat ze van de ene in de andere relatie overgaat?
Tsja, stiekem doe ik dat ook wel. Toch ben ik ondanks alles ook nog steeds gek op haar. Ik weet het.. mensen verklaren me voor gek dat ik zo'n 'goedzak' ben......quote:Joh, je mag ze best het licht in de ogen misgunnen hoor, als je het mij vraagt. Zeker haar.![]()
Ex-klasgenootquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:00 schreef Copycat het volgende:
Jij bent een huisvriend?
Dat kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:01 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ex-klasgenoot![]()
Ja, daniman dus - ook duidelijker![]()
Wild guess...quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:59 schreef daniman het volgende:
(en ik hem (en haar) persoonlijk (goede vrienden)
(...)
Ze waren zo'n leuk stel en ook met zijn drieen hadden we altijd de grootste lol!
Ik weet een heleboel...quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:10 schreef daniman het volgende:
ik denk dat die vraag eerder bedoeld was als hoe hij weet dat we dezelfde opleiding hebben genoten...
Ze is/was inderdaad een fokker. De kans bestaat dus zelfs dat ze dit een keer leest. Maar ja, dat mag ze... misschien ziet ze het dan een beetje in en er staan geen leugens in.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
En haal haar uit je fotoboek!
[off-topic]
Is zij niet ook een fokker?
[/off-topic]
Damn, 1-0quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik weet een heleboel...![]()
Waaronder ook 'hoe TS zijn fotoboek te gebruiken' - zaterdag 26 oktober 2002 @ 17:36
Inderdaad.... helaas zal ze nog hier spullen op moeten halen en zullen we nog het e.e.a. moeten verdelen....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:10 schreef partyyboyy het volgende:
Echt k*t voor je.
Neem in ieder geval afstand van haar en probeer eigenlijk niets van haar te weten te komen de komende tijd (maanden). Anders maak je het jezelf alleen maar veel moeilijker.
En probeer iets te zoeken waar je mee bezig kunt zijn, anders zit je alleen nog maar meer aan haar te denken. Je hebt afleiding nodig.
Ik zou het oneerlijk verdelen en haar deel dumpen bij haar ouders.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:18 schreef eymey het volgende:
[..]
Inderdaad.... helaas zal ze nog hier spullen op moeten halen en zullen we nog het e.e.a. moeten verdelen....
nou ja... bij ons is het vrij duidelijk wat echt van haar is en wat van mij, voor het meeste. CD's, dvd's, etc. die ik ooit aan haar heb 'gegeven'... gaan met haar mee... dingen die zij van haar familie heeft gekregen ook. Voor de rest blijft alles wat van waarde is en van mijn geld gekocht (veel dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zou het oneerlijk verdelen en haar deel dumpen bij haar ouders.![]()
Tsja... ik bedoel... ik had het haar niet kwalijk kunnen nemen als haar gevoel echt oprecht... zonder dat de bijkomst van een andere jongen had meegespeeld... weg was.... en en ik nog een kans had gehad en het dan echt niet meer was gegaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef kingmob het volgende:
Dat heeft ze wel heel mutserig aangepakt, ongelofelijk.
Een troost is dat als ze blijkbaar dat 'nieuwe' gevoel nodig heeft (dit beslissen na 1 keer zien, jezus...), dan zal ze in d'r eentje oud en ongelukkig worden...
Zonder je al te veel valse hoop te geven, over maximaal een half jaar verlangt ze in iedergeval ten dele naar je terug, dat kan ik je beloven. Denk dan aan hoe ze je nu behandelt heeft alsjeblieft.
Klopt, ze verlangen daarna altijd terug.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef kingmob het volgende:
Dat heeft ze wel heel mutserig aangepakt, ongelofelijk.
Een troost is dat als ze blijkbaar dat 'nieuwe' gevoel nodig heeft (dit beslissen na 1 keer zien, jezus...), dan zal ze in d'r eentje oud en ongelukkig worden...
Zonder je al te veel valse hoop te geven, over maximaal een half jaar verlangt ze in iedergeval ten dele naar je terug, dat kan ik je beloven. Denk dan aan hoe ze je nu behandelt heeft alsjeblieft.
En dáárna wil ze weer weg, en weer terug...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Klopt, ze verlangen daarna altijd terug.
Daar zou ik echt voor passen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En dáárna wil ze weer weg, en weer terug...![]()
Heeft een jongen die ik ken ook. Zij is ervandoor gegaan met een ander en dat loopt niet lekker en hij heeft zelf al weer een nieuwe relatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:57 schreef LePenseur het volgende:
Ik heb trouwens het geluk gehad dat die nieuwe vriend van m'n ex haar al na een maand of twee gedumpt gehad.
Hehe, inderdaad veel raakvlakken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:57 schreef LePenseur het volgende:
Jezus, kut man. Normaal lees ik uit principe nooit zulke lange verhalen, maar ik zag dat het wel een beetje leek op de situatie die pas heb meegemaakt. Veel raakvlakken dus.
Schofterig hoe ze met je is omgegaan! Je moet zeker kwaad zijn geweest! Zolang je woede voelt mis je haar niet zo erg, maar na een tijdje ebt dat weer weg helaas en dan komt de pijn terug...
Maar geloof me, ook die zal echt hoe dan ook slijten! Probeer je in de tussentijd inderdaad niet te veel te verdiepen in haar, want dan maak je je zelf alleen maar gekker. Vergeet die streek die ze je geflikt heeft niet, dat hielp mij althans wel om er sneller overeen te komen.
Ik heb trouwens het geluk gehad dat die nieuwe vriend van m'n ex haar al na een maand of twee gedumpt gehad. Ik gun jou ook echt zo'n bericht! Zoiets maakt gelijk je humeur voor een hele maand goed.
Sterkte man, ga een hoop leuke dingen doen met vrienden, ga uit alsof je leven er van afhangt en koop iets tofs voor jezelf. Trouwens, het snelste medicijn om van je liefdespijnen af te komen is zelf opnieuw verliefd te worden. Nu is mij dat nog niet gelukt, maar het zou wel kunnen helpen.
Haha precies de woorden die mijn ex-schoonouders ook tegen me zeiden, lache.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:03 schreef eymey het volgende:
ex-schoonouders zeiden gisteravond ook nog: Je bent een goedzak....
Aan de ene kant begrijp ik dit soort reacties.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:57 schreef LePenseur het volgende:
Knippie.
Ik heb trouwens het geluk gehad dat die nieuwe vriend van m'n ex haar al na een maand of twee gedumpt gehad. Ik gun jou ook echt zo'n bericht! Zoiets maakt gelijk je humeur voor een hele maand goed.
Knippie.
Ik blijf in Almere wonen.....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:54 schreef _Liquid het volgende:
Tering wat een stinkhoer. Sterkte dude, welke stad woon je nu ?
het concept liefde, my ass, het is idd echt een oppepper van formaat als de nieuwe liefde van je ex, waarvoor ze je nota bene verlaten heeft, je ex na een paar weken dumptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:11 schreef Sapphire het volgende:
Aan de ene kant begrijp ik dit soort reacties.
Aan de andere kant strookt het totaal niet met het concept liefde.
Zeker niet als je, zoals TS zelf ook zegt, 'zielsveel van iemand houdt'.
NIW, ik vind het rot voor TS dat hij in deze situatie zit.
Het loslaten van een diepe liefde is op z'n zachtst gezegd moeilijk.
Sterkte eymey!
Dat kan, en dat komt vaker voor, hoe triest dat ook is, maar....quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef eymey het volgende:
Ze had al een tijd het gevoel dat ze niet meer verliefd op me was en dat ze vond dat de sleur een beetje in de relatie gekomen was en dat ze me eigenlijk meer als broer/goede vriend was gaan zien dat 'geliefde'. Ook was ze dus verliefd geworden op een ander. Mijn wereld stortte op dat moment al in....
dit hoef je niet te pikken hoor, echt niet. Ik zie al een paar keer het woord goedzak voorbij komen, en dat lijkt me wel op zijn plaats in dit specifieke geval. Zoiets laat je je gewoon niet zeggen. Je kunt hooguit overleggen dat je het zo doet (dat heb ik in elk geval weleens gehoord, van mensen die het zo hebben gedaan), maar niet: heeeeej, luister eens, ik ga die ander ook een eerlijke kans geven hoor, doeidoei.quote:Ze had tijd nodig om na te denken zei ze... ondertussen wilde ze wel contact houden met hem en ook gewoon naar z'n verjaardag op 11 juni. Dat ik (en sommigen met mij) dat niet zo'n goed idee vonden kon haar niks schelen... "ze wilde ons allebei een eerlijke kans geven". Ik voelde me toen reeds een beetje gepasseerd.
verkniptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:49 schreef Wrinex het volgende:
En opeens besef je het weer, uiteindelijk zijn ze allemaal ...
wow....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef MaRySe het volgende:
Net alsof je dat sletje nog terug wilt na zo een naaistreek!!
![]()
Ik woon bij je in de buurt![]()
![]()
Ik denk uiteindelijk ook wel dat je gelijk hebt.... behalve dat ik, haar kennende, gewoon denk dat de verliefdheid op die jongen en haar neiging om snel naar pleziertjes te vluchten meer invloed heeft gespeeld dan dat ze echt totaal niets meer in onze relatie zou zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:35 schreef merdeka het volgende:
klote voor je, maar life sucks. Ik zou liever gedumpt worden dan aan het lijntje gehouden door iemand die niets meer voor me voelt. En als ze uitgekeken was op jullie relatie, dan kan het gebeuren dat ze verliefd wordt op iemand anders.
Voor jou komt het misschien een beetje uit de lucht vallen, maar zij is er natuurlijk al veel langer mee bezig geweest. Dat proces wilde ze blijkbaar niet met jou delen, maar het zelf uitzoeken. Maar zeg nu zelf: als ze wat tegen je had gezegd over haar twijfels, denk je nu echt dat jij daar iets aan had kunnen doen om de relatie te redden? Het waren háár twijfels, niet de jouwe. Ze moest daar zelf een beslissing over nemen, en dat heeft ze ook gedaan.
Jammer, maar zo eindigen relaties nogal eens. Ik vind haar geen trut, btw. Soms ebt het gevoel voor een geliefde weg. Als je wilt kan je dan voor de relatie vechten, maar als je niet met diegene verder wil heeft dat totaal geen zin. Zij heeft besloten om met iemand anders verder te gaan, en er is niets wat je daartegen kunt doen. Je kan niet van haar verlangen dat ze bij jou blijft terwijl ze geen toekomst wil met jou, maar verliefd is geworden op een ander. Het doet nu gewoon pijn.
Sterkte dan maar
Hoe ben je er die twee keren achter gekomen dat je als winnaar uit de strijd bent gekomen? Kwam je achteraf nog te weten wat er uiteindelijk van ze geworden was?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:41 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Sterkte!
Ik heb dit ook een tweetal keren meegemaakt, dat iemand je zonder moeite opzij zet. Maar alle 2 de keren ben ik uiteindelijk ook als winnaar uit de strijd gekomen. Echt, dit meisje wordt niet gelukkig in de liefde, in ieder geval niet met deze nieuwe vlam. Compleet het contact verbreken, en niets meer met haar te maken willen hebben. Heeft mij de laatste keer geholpen er vrij snel overheen te komen.
hehequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef MaRySe het volgende:
Net alsof je dat sletje nog terug wilt na zo een naaistreek!!
![]()
Ik woon bij je in de buurt![]()
![]()
Tsja... ik heb haar ook altijd gesteund.... geholpen met afbetalen van schulden die ze had gemaakt, ook voor mijn tijd, en haar deel van de huur van de kamer betaald. En met het verlies van haar moeder, een jaar geleden... en ik heb haar volledig gesteund toen ze vorig jaar aan een nieuwe opleiding begonnen is. Ik heb dus echt erg veel energie in haar, en daarmee onze relatie, gestoken... en zelf ook veel leuke dingen gelaten om haar ook financieel te helpen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:29 schreef Chewbacca het volgende:
Wat een klote streek mede omdat ze jou altijd gesteund heeft kan ik mij voorstellen dat dit een behoorlijke klap is. Ook omdat ze nooit eerlijk is geweest en kennelijk niet de behoefte voelde jou ook maar iets te vertellen. Dat geeft maar weer eens aan hoe hard sommige mensen kunnen zijn. Je zou iig verwachten dat ze eerlijk en open alles zou vertellen. Kennelijk is dat iets dat zij niet kan. En dan al de cliches die je over je heen krijgt. Daar zit je nou echt niet op te wachten. Tja zo zijn mensen nu eenmaal, ze weten niet hoe ze moeten reageren en trekken dan maar een blik met cliches open.
Dat kan inderdaad zo zijn... dat ik meer als broer ben gaan optreden... en als soort vader... zelfs als sociaal werker misschien....quote:Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en ben tot de conclusie gekomen dat sommige mensen moeite hebben met communiceren. Het kan ook zo zijn dat alles wat jullie hebben meegemaakt je wellicht teveel hebt opgetreden als een broer. Uiteindelijk gaat dat zich wreken, echter neemt het niet weg dat ze jou zoiets kan flikken.
Inderdaad... daar hou ik het dan ook maar op.....quote:Maar goed sterkte zou ik zeggen, jij hebt haar vertrouwen geschonken en zij heeft dat beschaamd. Dat zegt veel meer over haar dan over jou!
Hey moonah... leuk dat je me nog kent zegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:19 schreef Moonah het volgende:
Lullig voor je eymey.
Sterkte!
Zien we je nu weer wat vaker op Fok? Want de afgelopen 3 jaar ben ik je niet meer tegengekomen...![]()
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:35 schreef merdeka het volgende:
klote voor je, maar life sucks. Ik zou liever gedumpt worden dan aan het lijntje gehouden door iemand die niets meer voor me voelt. En als ze uitgekeken was op jullie relatie, dan kan het gebeuren dat ze verliefd wordt op iemand anders.
Voor jou komt het misschien een beetje uit de lucht vallen, maar zij is er natuurlijk al veel langer mee bezig geweest. Dat proces wilde ze blijkbaar niet met jou delen, maar het zelf uitzoeken. Maar zeg nu zelf: als ze wat tegen je had gezegd over haar twijfels, denk je nu echt dat jij daar iets aan had kunnen doen om de relatie te redden? Het waren háár twijfels, niet de jouwe. Ze moest daar zelf een beslissing over nemen, en dat heeft ze ook gedaan.
Jammer, maar zo eindigen relaties nogal eens. Ik vind haar geen trut, btw. Soms ebt het gevoel voor een geliefde weg. Als je wilt kan je dan voor de relatie vechten, maar als je niet met diegene verder wil heeft dat totaal geen zin. Zij heeft besloten om met iemand anders verder te gaan, en er is niets wat je daartegen kunt doen. Je kan niet van haar verlangen dat ze bij jou blijft terwijl ze geen toekomst wil met jou, maar verliefd is geworden op een ander. Het doet nu gewoon pijn.
Sterkte dan maar
Idd, ik kom ze nu nog wel s tegen en ik ga nu zelfs nog om met 1 van de 2. Ik kan niet precies uitleggen wat ik bedoel met de winnaar uit de strijd, maar zo voelt dat. Kijk, zij zijn fout geweest, in jouw geval is de ander ook fout geweest. Consequenties moeten nou eenmaal gedragen worden, en daar zal zij ook achter komen. Echt, dat is altijd zo. Op de een of andere manier zal jij over een tijd de winnaar zijn, als je dat zo mag zeggen dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:47 schreef eymey het volgende:
[..]
Hoe ben je er die twee keren achter gekomen dat je als winnaar uit de strijd bent gekomen? Kwam je achteraf nog te weten wat er uiteindelijk van ze geworden was?. Ben ik gewoon benieuwd naar.
En tsja... helemaal het contact verbreken kan helaas nog niet.... ten eerste ben ik er nog niet uit of ik dat echt wil... nu misschien wel maar als het weg gezakt is niet meer. En we hebben nog veel dingen te verdelen en zo....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |